Obecnie, dla Naszego Klienta, dużej, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Zakres obowiązków:
-
Komunikacja z klientem dotycząca obsługi zwrotów i reklamacji.
-
Przygotowywanie analiz i raportów (8D) dotyczących zwrotów i reklamacji.
-
Rozwiązywanie bieżących problemów Klienta.
-
Analiza wskaźników jakościowych.
-
Opracowywanie raportów podsumowujących wyniki analiz i działań korygujących.
-
Proponowanie usprawnień efektywności, bezpieczeństwa i niezawodności produktów
-
Udział w działaniach 5S.
-
Przestrzeganie norm i standardów jakości w celu zapewnienia właściwej oceny produktów.
-
Obsługa wyłącznie klientów niemieckich.
-
Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane w branży kolejowej).
-
Wykształcenie wyższe techniczne.
-
Wysokie umiejętności manualno-techniczne.
-
Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
-
Wielozadaniowość, wszechstronność.
-
Asertywność, predyspozycje do nawiązywania długotrwałych relacji z klientem.
-
Stabilne zatrudnienie w dużej firmie produkcyjnej o międzynarodowych strukturach,
-
Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę,
-
Możliwość rozwoju.