Naszym Klientem jest brytyjska firma produkcyjna, o globalnym zasięgu, producent sprzętu rekreacyjnego, sportowego, a także innych urządzeń wykorzystywanych w plenerze, Firma otwiera w Sosnowcu nowy zakład produkcyjny, do którego poszukujemy osoby na stanowisko:
Inżynier Jakości (Customer Service)
Sosnowiec
Nr ref.: 5982
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Min 2-letnie doświadczenie w pracy z klientami lub dostawcami
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość aplikacji MS Office (Excel – na poziomie zaawansowanym)
- Umiejętność posługiwania się dokumentacją rysunkową oraz techniczną
- Bardzo dobra znajomość narzędzi Problem Solving (8D, 5 Why)
- Znajomość wymagań standardów ISO 9001
- Mile widziane doświadczenie w pracy z systemem Jeeves
- Umiejętność pracy w grupie oraz analitycznego myślenia, wysokie zdolności komunikacyjne
- Inicjatywa oraz samodzielność
Obowiązki:
- Rejestrowanie i administrowanie reklamacji klientowskich
- Koordynowanie aktywności związanych z analizą oraz definiowaniem działań korygujących i doskonalących
- Koordynowanie procesu wdrażania działań po reklamacyjnych
- Kontrolowanie terminów realizacji działań naprawczych wynikających z reklamacji
- Prowadzenie szkoleń w zakresie reklamacji
- Okresowe przygotowywanie raportów oraz statystyk dotyczących reklamacji
- Współpraca z innymi funkcjami firmy w procesie prowadzenia procesu reklamacji
- Współpraca z działem Technical Support w Szwecji w zakresie odpowiedzi do klientów
Oferujemy:
- Możliwość wzięcia udziału w przenoszeniu procesów produkcyjnych i budowania nowej fabryki
- Możliwość rozwoju
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie produkcyjnej