- Zapewnienie kompleksowej obsługi, diagnozowania i rozwiązywania technicznych zgłoszeń klientów Partnerów Hurtowych w ramach posiadanych kompetencji i przy wykorzystaniu wszystkich dostępnych kanałów kontaktu z Klientem;
- Profesjonalna obsługa Klientów w zakresie procesów operacyjnych zgodnie z obowiązującymi standardami;
- Wsparcie i zarządzanie zgłoszeniami od firm podwykonawczych w zakresie prac instalacyjnych, serwisów abonenckich i liniowych. Koordynacja, monitorowanie i kontrola jakości;
- Nadzorowanie realizacji i optymalizowanie procesów operacyjnych;
- Współpraca z Operatorami Korzystającymi, Partnerami Technicznymi oraz innymi zespołami w grupie Play.
- Doświadczenie w obsłudze i telefonicznym wsparciu klienta;
- Doświadczenie w pracy z systemami eskalacyjnymi;
- Podstawowa znajomość zagadnień IT, podstawowa wiedza z zakresu DOCSIS, PON, FTTx, ETH, IP, DHCP, Wi-Fi;
- Znajomość technologii transmisji sygnału TV, Voice i Data w sieciach telekomunikacyjnych;
- Znajomość zagadnień pomiarowych sygnału w sieciach HFC oraz GPON;
- Mile widziana znajomość j. angielskiego - poziom B;
- Praca w systemie 2-zmianowym oraz w niektóre weekendy.
- Umowa o pracę;
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia;
- Praca hybrydowa (office + home office);
- Różnorodny rozwój: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne;
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja) oraz zniżki pracownicze;
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę;
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej;
- Dodatkowy benefit świąteczny;
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną.
- Umowa o pracę
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Dodatkowy benefit świąteczny
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.