Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.
Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 20 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Aktualnie dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy która zajmuje się produkcją i implementacją systemów automatyzacji produkcji oraz procesów zautomatyzowanego przenoszenia materiałów– poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Do obowiązków na w/w stanowisku należy:
- Doradztwo i sprzedaż rozwiązań firmy,
- Poszukiwanie, pozyskiwanie klientów, wśród których będą z branży przemysłowej (z wyłączeniem przemysłu ciężkiego)
- Znajdowanie nowych i obsługa dotychczasowych klientów poprzez, osobisty kontakt i bezpośrednie rozmowy handlowe,
- Szkolenie w zakresie montażu i obsługi urządzeń (u klientów oraz integratorów),
- Przeprowadzanie testów i prezentacji u klienta,
- Systematyczna weryfikacja ofert firm konkurencyjnych,
- Współpraca z działem zarządzania produktem oraz działami wspierającymi sprzedaż,
- Asystowanie przy sporządzaniu informacji technicznych, marketingowych oraz instrukcji obsługi urządzeń.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenie wyższe, inżynierskie,
- Doświadczenie w kontakcie z klientami dystrybucyjnymi oraz odbiorcami finalnymi takimi jak OEM, integratorzy, firmy produkcyjne lub podobne,
- Doświadczenie w sprzedaży lub doradztwie technicznym w zakresie produktów automatyki, pneumatyki, elektryki będzie dużym atutem
- Język angielski na poziomie komunikatywnym,
- Ze względu na mobilny charakter pracy, w trosce o wygodę i komfort pracy kandydata, zapraszamy szczególnie osoby które mieszkają lub mogą zamieszkać we wskazanym obszarze pracy powyżej,
- Znajomość praktycznej obsługi pakietu MS Office,
- Mile widziana znajomość czytania rysunków technicznych, zasad projektowania w AutoCAD, a także zasad działania automatyki w produkcji,
- „czynne” prawo jazdy kategorii B.
Nasz klient oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w firmie o minimalnej rotacji, stawiającej na komfort pracy i długoletnią współpracę z kandydatami,
- Możliwość bardzo dużego rozwoju w zakresie automatyzacji procesów produkcji,
- Rozwój w strukturach międzynarodowych firmy będącej w pierwszej piątce firm w swojej branży w Polsce,
konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe + system premiowy, - Niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon, samochód służbowy,
- Dofinansowanie nauki języków obcych,
- Profesjonalne szkolenia sprzedażowe „z najwyższej półki” oparte na doświadczeniach czerpanych z międzynarodowych doświadczeń,
- Cykliczne szkolenia produktowe i aplikacyjne w innych oddziałach firmy za granicą,
- Duże wsparcie przełożonych w okresie wdrożenia oraz w trakcie pracy,
- Dobrą organizację logistyki i dostaw wewnątrz firmy,
- Pakiet socjalny (pełen pakiet medyczny dla pracownika i rodziny, MultiSport).