Inspektor

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Kraków
specjalista (mid)
praca stacjonarna
16 godz. temu
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Kraków
Ogłoszenie o naborze Nr 143337

Warunki pracy

Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała. Prowadzenie
rozmów telefonicznych, przyjmowanie interesantów. Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie. Realizacja czynności wynikających z zadań służby bezpieczeństwa i higieny służby/pracy, między innymi prowadzenie postępowań powypadkowych policjantów i pracowników KWP w Krakowie, przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa i higieny służby/pracy, nadzorowanie wniosków i zaleceń pokontrolnych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Pomieszczenia biurowe Zespołu ds. Bezpieczeństwa i Higieny Służby i Pracy KWP w Krakowie, mieszczące się w budynku nr 10- nie w pełni dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnością narządów ruchu (ciężkie drzwi wahadłowe na terenach komunikacyjnych, wąskie drzwi do pomieszczeń biurowych o ograniczonej powierzchni , brak odpowiednich
sanitariatów).
Podstawowe wyposażenie stanowiska: zestaw komputerowy, meble biurowe, telefon, skaner, fax.
Dodatkowo: obsługa urządzeń biurowych między innymi: kserokopiarka, niszczarka papieru, aparat fotograficzny, dalmierz.

Zakres zadań

  • prowadzi postępowania powypadkowe policjantów i pracowników Policji,
  • sporządza protokoły, zarządza o terminie realizacji wniosków oraz innych dokumentów zawierających ustalenia i wnioski z przeprowadzonych czynności kontrolnych, jak również sprawdza stopień i zakres realizacji wniosków pokontrolnych,
  • przeprowadza kontrolę warunków służby i pracy oraz przestrzega przepisy i zasady bezpieczeństwa i higieny służby i pracy,
  • sporządza dokumentację dotyczącą kierowania policjantów KWP w Krakowie, którzy ulegli wypadkom w służbie i w drodze do/ze służby do komisji lekarskiej oraz kieruje pracowników KWP w Krakowie, którzy ulegli wypadkom w pracy do lekarza orzecznika ZUS w Krakowie,
  • uczestniczy w posiedzeniach i pracach Komisji BHP KWP w Krakowie, sporządza analizy i statystyki oraz prowadzi korespondencję związaną z tą problematyką.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie w zawodzie technik BHP
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych,
  • przeszkolenie okresowe dla pracowników służby bhp,
  • służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe w komórce bhp lub doświadczenie w zakresie prowadzenia postępowań powypadkowych

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie świadectw pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu, referencje, zakresy obowiązków lub innych dokumentów potwierdzających wymagania niezbędne: 1 rok stażu pracy w administracji publicznej (rodzaj i długość)
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • Kopia przeszkolenia okresowego dla pracowników służby bhp
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracykopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w komórce bhp lub doświadczenie w zakresie prowadzenia postępowań powypadkowych

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-12 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków- Wydział i Doboru i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30.

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Inspektor BHP

    Victor Energy Sp.zo.o.   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Szwecja
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Realizacja zadań służby BHP zgodnie z wymaganiami prawnymi, a w szczególności: inspekcja BHP inwestycji zlokalizowanych na terenie Szwecji (w przyszłości cały obszar Skandynawii), prowadzenie szkoleń wprowadzających i innych szkoleń z zakresu BHP, prowadzenie dokumentacji BHP dla...
  • Inspektor / Koordynator ds. BHP z j. niemieckim

    MULTiSERWIS Sp. z o.o.   Krapkowice    praca mobilna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Twój zakres obowiązków wykonywanie obowiązków służb BHP na budowach realizowanych przez Multiserwis; nadzór nad prowadzeniem dokumentacji BHP na projektach; współpraca ze służbami BHP klienta na budowach; aktywne promowanie kultury BHP poprzez realizację szkoleń i działań mających...
  • Inspektor / Koordynator ds. BHP z j. niemieckim

    MULTiSERWIS Sp. z o.o.   Niemcy   
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Twój zakres obowiązków wykonywanie obowiązków służb BHP na budowach realizowanych przez Multiserwis; nadzór nad prowadzeniem dokumentacji BHP na projektach; współpraca ze służbami BHP klienta na budowach; aktywne promowanie kultury BHP poprzez realizację szkoleń i działań mających...
  • Inspektor Bezpieczeństwa i Higieny Pracy

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Pełnienie zadań służby BHP; Przeprowadzenie szkoleń oraz przeglądów w zakresie BHP; Przygotowywanie dokumentacji w zakresie BHP i PPOŻ;
  • Inspektor / Specjalista ds. BHP i OŚ – praca na budowie

    REMAK-ENERGOMONTAŻ S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    kontrola warunków pracy w zakresie BHP, organizacja i przeprowadzanie szkoleń wprowadzających, tworzenie dokumentacji w języku polskim i angielskim, koordynowanie realizacji zadań podwykonawców zapobiegających zagrożeniom bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowywanie dokumentacji oraz...
  • Inspektor / Specjalista ds. BHP i OŚ – praca na budowie

    REMAK-ENERGOMONTAŻ S.A.   Kędzierzyn-Koźle    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    kontrola warunków pracy w zakresie BHP, organizacja i przeprowadzanie szkoleń wprowadzających, tworzenie dokumentacji w języku polskim i angielskim, koordynowanie realizacji zadań podwykonawców zapobiegających zagrożeniom bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowywanie dokumentacji oraz...
  • Inspektor / Specjalista ds. BHP i OŚ – praca na budowie

    REMAK-ENERGOMONTAŻ S.A.   Jedlicze    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    kontrola warunków pracy w zakresie BHP, organizacja i przeprowadzanie szkoleń wprowadzających, tworzenie dokumentacji w języku polskim i angielskim, koordynowanie realizacji zadań podwykonawców zapobiegających zagrożeniom bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, opracowywanie dokumentacji oraz...
  • Specjalista ds. BHP

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 300 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa firm biura; Pełnienie zadań służby BHP; Przeprowadzenie szkoleń w zakresie BHP; Przeprowadzanie przeglądów stanu BHP; Tworzenie dokumentacji w zakresie BHP i PPOŻ; Dbanie o dobry wizerunek Firmy;
  • Specjalista ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy (BHP)

    Praca.pl   Zabrze    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania na stanowisku: Administrowanie biurem firmy w zakresie BHP. Pełnienie roli doradcy i audytora w obszarze bezpieczeństwa i higieny pracy. Przeprowadzanie regularnych szkoleń BHP dla pracowników. Realizacja przeglądów i ocen stanu bezpieczeństwa w miejscu pracy. Tworzenie i zarządzanie...
  • Specjalista ds. BHP

    STRABAG PFS   Łódź    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zadania: prowadzenie i nadzór nad dokumentacją dotyczącą obszaru bezpieczeństwa i higieny pracy; kontrola pracy i nadzór podwykonawców; kontrola IBWR; sporządzenie planu BIOZ, kontrola wykonania i nadzór nad realizacją; sporządzanie analiz stanu BHP oraz inicjowanie działań mających na...