Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała. Prowadzenie
rozmów telefonicznych, przyjmowanie interesantów. Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie. Realizacja czynności wynikających z zadań służby bezpieczeństwa i higieny służby/pracy, między innymi prowadzenie postępowań powypadkowych policjantów i pracowników KWP w Krakowie, przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa i higieny służby/pracy, nadzorowanie wniosków i zaleceń pokontrolnych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Pomieszczenia biurowe Zespołu ds. Bezpieczeństwa i Higieny Służby i Pracy KWP w Krakowie, mieszczące się w budynku nr 10- nie w pełni dostosowanym do potrzeb osób z niepełnosprawnością narządów ruchu (ciężkie drzwi wahadłowe na terenach komunikacyjnych, wąskie drzwi do pomieszczeń biurowych o ograniczonej powierzchni , brak odpowiednich
sanitariatów).
Podstawowe wyposażenie stanowiska: zestaw komputerowy, meble biurowe, telefon, skaner, fax.
Dodatkowo: obsługa urządzeń biurowych między innymi: kserokopiarka, niszczarka papieru, aparat fotograficzny, dalmierz.
Zakres zadań
- prowadzi postępowania powypadkowe policjantów i pracowników Policji,
- sporządza protokoły, zarządza o terminie realizacji wniosków oraz innych dokumentów zawierających ustalenia i wnioski z przeprowadzonych czynności kontrolnych, jak również sprawdza stopień i zakres realizacji wniosków pokontrolnych,
- przeprowadza kontrolę warunków służby i pracy oraz przestrzega przepisy i zasady bezpieczeństwa i higieny służby i pracy,
- sporządza dokumentację dotyczącą kierowania policjantów KWP w Krakowie, którzy ulegli wypadkom w służbie i w drodze do/ze służby do komisji lekarskiej oraz kieruje pracowników KWP w Krakowie, którzy ulegli wypadkom w pracy do lekarza orzecznika ZUS w Krakowie,
- uczestniczy w posiedzeniach i pracach Komisji BHP KWP w Krakowie, sporządza analizy i statystyki oraz prowadzi korespondencję związaną z tą problematyką.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie w zawodzie technik BHPdoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych,
- przeszkolenie okresowe dla pracowników służby bhp,
- służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe w komórce bhp lub doświadczenie w zakresie prowadzenia postępowań powypadkowych