Inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Mikołowie
Mikołów
specjalista (mid)
praca stacjonarna
1 dzień temu
Komenda Powiatowa Policji w Mikołowie
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Mikołów
Ogłoszenie o naborze Nr 142073

Warunki pracy


  • praca w systemie ośmiogodzinnym, możliwość pracy zmianowej, w wyjątkowych sytuacjach praca w soboty i niedziele
  • stanowisko wyposażone w monitor ekranowy-czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem
  • występują zagrożenia naciskami grup przestępczych, permannentna obsługa klientów zewnętrznych
  • pomieszczenie biurowe zlokalizowane jest na IV pietrze budynku i jest niedostosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo
  • budynek czteropietrowy, brak windy oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych
  • praca wymaga przemieszczania się po piętrach budynku

Zakres zadań

  • rejestruje i modyfikuje informacje w policyjnych ( w tym niejawnych) systemach informacyjnych w celu rzetelnego gromadzenia danych
  • przetwarza - przy wykorzystaniu dostępnych funkcji programu - dane poprzez dokonywanie różnego rodzaju analiz, zestawień, porównań w celu dostarczenia informacji
  • dokonuje sprawdzeń w Systemach Niejawnych Policji w celu udzielenia odpowiedzi na zapytania kierowane przez funkcjonariuszy wykonujących czynności operacyjno-rozpoznawcze
  • bieżąca obsługa kancelaryjno-biurowa Zespołu Łączności i Informatyki m.in. udzielanie odpowiedzi na pisma, tworzenie wniosków, protokołów zdawczo-odbiorczych
  • elektronicznie ewidencjonuje pisma, dokumenty i przesyłki wpływające i wychodzące z zespołu, w celu udokumentowania wpływów i wypływów tych dokumentów stanowiących podstawę podjęcia i wykonywania czynności służbowych
  • archiwizuje i przekazuje dokumenty wytworzone przez pracowników Zespołu Łączności i Informatyki do składnicy akt w celu zapewnienia ich właściwego przechowywania
  • wprowadza mandaty, druki KSIP oraz karty MRD5 do elektronicznych systemów ewidencji
  • obsługuje sprzęt techniczny i informatyczny w stopniu podstawowym ( np. wymiana toneu)

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku administracyjno-biurowym
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość pakietu MS Office
  • dokładność
  • komunikatywność
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tchy dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r, lub później, Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • prawo jazdy kat. B
  • poświadczenie bezpieczeństwa (klauzula poufne) lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone"
  • umiejętność bezwzrokowego pisania na klawiaturze komputerowej

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów, Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniakopie dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa jazdy kat. Bkopie dokumentu uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-05 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
Rymera 1
43-190 Mikołów

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Administracji - Pracownik Recepcji

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: obsługę recepcji (telefoniczna, mailowa); organizację spotkań i obsługę gości; archiwizowanie dokumentów, przygotowywanie pism; obsługę poczty przychodzącej i wychodzącej; zapewnienie płynnego obiegu dokumentów w firmie; dbałość o sprawne...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Medicover Stomatologia   Katowice, Centrum Stomatologii Dentim Medicover, ul. Baildona 12/3    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
  • Pracownik Biurowy Działu Sprzedaży Maszyn

    Liebherr Polska Sp. z o.o.   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania: Administracja projektami od zamówienia do sprzedaży używanych i wynajmowanych maszyn budowlanych, Administracja stroną internetową i programami marketingowymi wspomagającymi sprzedaż maszyn budowlanych, Wyszukiwanie, weryfikacja stanu i zakup używanych maszyn budowlanych Wycena...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...
  • Specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej

    AGATA Spółka Akcyjna   Rybnik    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w...
  • Specjalista ds. administracji z j. francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   śląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the DACH teams to deliver the best solutions available on the...
  • Specjalista ds. obsługi klienta i wdrożeń oprogramowania

    Apilo Spółka z o.o.   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Czym będziesz zajmować się na co dzień w swojej pracy? Obsługa komunikacji z klientem - chat, e-mail i telefon; Wspieranie klientów w zakresie konfiguracji i użytkowania systemu Apilo (wszystkiego Cię nauczymy!) Rozpoznawanie potrzeb klienta; Testowanie nowych funkcji oprogramowania;...
  • Pracownik Biurowy

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis zadań pracownika/stażysty Bieżąca koordynacja zleceń, kontakt telefoniczny z klientami i osobami współpracującymi z firmą
  • Młodszy Specjalista w Biurze Karier

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdynia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania realizowane na stanowisku: kontakt z firmami w ramach współpracy podmiotów zewnętrznych z Uczelnią, organizacja oraz realizacja wydarzeń Biura Karier oraz wsparcie koordynacji procesu praktyk studenckich, promocja oraz prezentacja działań działu wśród studentów i...