Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów; Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych; Wprowadzanie danych do systemu; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Rozpoznawanie potrzeb klientów; Zaangażowanie w wysoką jakość obsługi;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zarządzanie interakcjami z klientami (telefon, e-mail, chat), Wprowadzanie danych i zarządzanie zgłoszeniami, Identyfikacja i reagowanie na potrzeby klientów, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi.
  • Konsultant / Konsultantka ds. klienta z językami polskim i angielskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zarządzanie komunikacją z klientami przez telefon, e-mail i chat. Wprowadzanie danych do systemu i rozwiązywanie zgłoszeń. Rozpoznawanie i odpowiadanie na potrzeby klientów. Utrzymanie wysokiej jakości obsługi.
  • Specjalista ds. mailowej obsługi klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Obsługa klientów za pośrednictwem maila, odpowiadanie na zapytania dotyczące produktów bankowych i programu lojalnościowego; Utrzymywanie wysokich standardów jakości obsługi oraz osiąganie wyznaczonych wskaźników satysfakcji; Rozwiązywanie problemów klientów poprzez skuteczną...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Opis typowego dnia pracy: Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach. Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych. W trudniejszych sytuacjach wsparcie zespołowe oraz od Team Leadera.
  • Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami; Dążenie do realizacji wskaźników satysfakcji klientów ustalonych przez managerów; Zaangażowane rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na potrzeby klientów;
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Udzielamy porad technicznych i zamawiamy wizyty serwisowe. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor wojewódzki

Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Lublin
praca stacjonarna
34 dni temu
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 149745

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
  • praca w siedzibie urzędu/ możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
  • praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach należących do LUW w Lublinie oraz poza nim,
  • praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
  • większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, częste kontakty z interesantami.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,
  • praca na stanowisku recepcyjnym w Punkcie Obsługi Klienta lub w niewielkich pokojach biurowych 2 i 3-osobowych,
  • brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości,
  • brak oznaczeń dla osób niewidomych,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Zakres zadań

  • obsługuje klientów zewnętrznych w Punkcie Obsługi Klienta, w tym bezpośrednio, telefonicznie i poprzez narzędzia komunikacji elektronicznej w celu zapewnienia klientom dostępu do informacji na temat sposobu załatwiania spraw w Urzędzie,
  • zajmuje się sytuacjami nietypowymi i złożonymi w obsłudze klienta ze względu na zakres tematyczny lub specyfikę sprawy, np. skargami i wnioskami oraz wdraża usprawnienia proceduralne i techniczne lub prowadzi działania edukacyjne w celu zwiększenia satysfakcji klienta lub ochrony wizerunku Urzęd,
  • obsługuje biuro podawcze, tj. przyjmuje korespondencję przekazywaną bezpośrednio przez klientów i rejestruje ją w systemie EZD w celu zapewnienia klientom sprawnej obsługi kancelaryjnej,
  • potwierdza profil zaufany w celu zapewnienia realizacji ustawowego zadania wojewody.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji lub do 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi klienta
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość przepisów ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, Kodeksu postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych, o finansach publicznych, o dostępie do informacji publicznej, o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
  • Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
  • Znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • Znajomość rozporządzenia Ministra Cyfryzacji w sprawie profilu zaufanego i podpisu zaufanego
  • Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu obsługi klienta
  • Przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • Posiadanie upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość języka ukraińskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość języka rosyjskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość języka migowego
  • Komunikatywność
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych
  • Umiejętność pracy w zespole
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów; Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych; Wprowadzanie danych do systemu; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Rozpoznawanie potrzeb klientów; Zaangażowanie w wysoką jakość obsługi;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zarządzanie interakcjami z klientami (telefon, e-mail, chat), Wprowadzanie danych i zarządzanie zgłoszeniami, Identyfikacja i reagowanie na potrzeby klientów, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi.
  • Konsultant / Konsultantka ds. klienta z językami polskim i angielskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zarządzanie komunikacją z klientami przez telefon, e-mail i chat. Wprowadzanie danych do systemu i rozwiązywanie zgłoszeń. Rozpoznawanie i odpowiadanie na potrzeby klientów. Utrzymanie wysokiej jakości obsługi.
  • Specjalista ds. mailowej obsługi klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Obsługa klientów za pośrednictwem maila, odpowiadanie na zapytania dotyczące produktów bankowych i programu lojalnościowego; Utrzymywanie wysokich standardów jakości obsługi oraz osiąganie wyznaczonych wskaźników satysfakcji; Rozwiązywanie problemów klientów poprzez skuteczną...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Opis typowego dnia pracy: Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach. Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych. W trudniejszych sytuacjach wsparcie zespołowe oraz od Team Leadera.
  • Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami; Dążenie do realizacji wskaźników satysfakcji klientów ustalonych przez managerów; Zaangażowane rozwiązywanie problemów i odpowiadanie na potrzeby klientów;
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Udzielamy porad technicznych i zamawiamy wizyty serwisowe. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379