Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor wojewódzki

Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
Katowice
praca stacjonarna
836 dni temu
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Katowice
Ogłoszenie o naborze Nr 106091

Warunki pracy

Stanowisko biurowe usytuowane jest na II piętrze budynku. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Budynek wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd.


Na stanowisku występuje wysiłek fizyczny związany z układaniem na regałach zbiorów bibliotecznych. Praca na wysokości do 3 metrów. Możliwe zagrożenie korupcją związane z przeprowadzaniem procesu wyłaniania dostawców towarów i/lub usług do progu stosowania ustawy Pzp. Kontakty zewnętrzne z przedstawicielami firm zewnętrznych (wykonawcy, wydawnictwa, księgarnie, firmy kolporterskie, biura tłumaczeń, banki) chcących pozyskać informacje o toku prowadzonego postępowania, jego wynikach lub w celu prawidłowego realizowania umów. Kontakty z klientami Urzędu w celu pozyskania informacji dotyczących opublikowanych aktów prawnych.

Zakres zadań

  • Prowadzi bibliotekę Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach w celu umożliwienia stałego dostępu do zbiorów w niej zgromadzonych pracownikom i dostępu do Dzienników Urzędowych klientom zewnętrznym.
  • Dokonuje zakupu towarów i usług zgodnie z zasadami celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków na potrzeby Oddziału do Spraw Logistyki w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań Oddziału.
  • Dokonuje zakupu publikacji papierowych oraz usług dostępu do wydawnictw internetowych w celu umożliwienia pracownikom Urzędu korzystania z publikacji specjalistycznych.
  • Prowadzi sprawy związane z zapewnieniem usług tłumaczenia pisemnego nieprzysięgłego celem umożliwienia pracownikom Urzędu pisemnego tłumaczenia dokumentów istotnych z punktu widzenia realizowanych przez nich zadań.
  • Dokonuje zakupu usługi wynajmu skrytek bankowych w celu zapewnienia bezpiecznego i należytego przechowywania istotnych dokumentów i przedmiotów.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej i/lub w administracji publicznej na stanowiskach urzędniczych
  • znajomość ustawy o bibliotekach
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych (w zakresie szacowania i opisu przedmiotu zamówienia)
  • znajomość ustawy Kodeks cywilny (w zakresie sporządzania umów cywilnoprawnych)
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie sposobu ewidencji materiałów bibliotecznych
  • orientacja na klienta, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
 

Podobne oferty