Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa powstała w 1994 r. w celu wspierania rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich. Jesteśmy największą Agencją płatniczą w Europie. Zajmujemy się wdrażaniem instrumentów współfinansowanych z budżetu Unii Europejskiej oraz udzielamy pomocy ze środków krajowych. Zatrudniamy ponad 11 tys pracowników w całej Polsce. Naszym pracownikom oferujemy stałe zatrudnienie, przejrzyste zasady wynagradzania, możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Inspektor / Starszy Specjalista w Departamencie Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: ARiMR/DZZL/101/22
Stanowisko pracy ds. obsługi płacowej pracowników
Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/ 1 etat - umowa o pracę
Oferujemy:
- przejrzyste zasady wynagradzania,
- możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
- pracę w największej agencji płatniczej w Europie.
Główne obowiązki:
- rozliczanie wynagrodzeń z osobowego i bezosobowego funduszu płac,
- wprowadzanie, aktualizowanie i archiwizowanie w systemie kadrowo-płacowym danych pracowników dot. wynagrodzeń, zwolnień lekarskich i potrąceń,
- rozliczanie wynagrodzeń za czas choroby, zasiłków chorobowych, opiekuńczych, wypadkowych, macierzyńskich, świadczeń rehabilitacyjnych oraz prowadzenie wymaganej przez ZUS dokumentacji,
- sporządzanie rocznych zestawień wynagrodzeń PIT-ów dla pracowników oraz Urzędów Skarbowych,
- prowadzenie ewidencji i korespondencji w zakresie nakazów płatniczych, dotyczących pracowników oraz dokonywanie potrąceń z tego tytułu,
- wystawianie zaświadczeń o osiągniętym przychodzie i dochodzie dla pracowników, zleceniobiorców,
- wystawianie zwolnionym pracownikom zaświadczeń ZUS Z-3,
- wystawianie zaświadczeń ZUS RP-7 o wynagrodzeniu do celów emerytalnych i rentowych.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie średnie / wyższe
- udokumentowany co najmniej roczny staż pracy przy wykształceniu średnim,
- doświadczenie związane z rozliczaniem płac lub kursy / studia podyplomowe dotyczące naliczania wynagrodzeń,
- znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych oraz prawa pracy i wynagrodzeń, Pracowniczych Planów Kapitałowych
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególność Excel),
- znajomość programu Płatnik.
Wymagania pożądane
- znajomość przepisów ustawy o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- dyspozycyjność,
- komunikatywność,
- dokładność w wykonywaniu zadań.