Nazwa stanowiska:
Inspektor ds. BHP
w Zespole Bezpieczeństwa Informacji i Ciągłości Działania
Numer ogłoszenia: Szczecin/23/1
Miejsce pracy: Szczecin
0,5 etatu/umowa o pracę
Termin składania ofert: do 05.02.2023 r.
Szczegóły oferty
GŁÓWNE ZADANIA:
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w komórkach organizacyjnych Funduszu
- przeprowadzanie analizy i oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą dla stanowisk pracy w Funduszu
- przeprowadzanie instruktażu ogólnego w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla wszystkich osób rozpoczynających pracę w Oddziale, w tym również praktykę zawodową lub staż oraz nadzór nad obiegiem dokumentacji ze szkolenia
- bieżące informowanie Dyrektora Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń
- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy pracowników Funduszu, które nastąpiły w obszarze działania Oddziału oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności wypadków i kontrola ich realizacji
- współpraca z Wydziałem Spraw Pracowniczych w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników
- opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy
- uczestnictwo w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy
- współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz zakładowymi organizacjami związków zawodowych w realizacji zadań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz współpraca z świadczeniodawcą sprawującym profilaktyczną opiekę lekarską nad pracownikami
- współpraca z właściwymi komórkami Oddziału i Centrali Funduszu w zakresie realizowanych zadań
WYMAGANIA:
Wymagania konieczne:
- wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
Wymagania dodatkowe:
- praktyczna znajomość powszechnie obowiązujących przepisów i procedur w zakresie BHP
- biegła obsługa pakietu Microsoft Office
- umiejętność współpracy w zespole oraz dobra organizacja pracy i samodzielność pozwalające na terminową realizację powierzonych zadań
- komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- samodzielność i odpowiedzialność w realizacji zadań
- dobra organizacja pracy i umiejętność długofalowego planowania działań
Wymagane dokumenty:
- CV
- podpisany kwestionariusz osobowy
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów)
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
ZAPRASZAMY
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail:
kadry@nfz-szczecin.pl.
kadry@nfz-szczecin.pl.