CEVA Logistics – leading global supply chain company, providing end-to-end solutions in Freight Management, Contract Logistics, distribution & transportation management for large and medium-size customer companies, operating in over 170 countries worldwide is looking for a best candidate to join our Eastern & CentralEurope organization as a:
- HR Administration:
- Issue all employment related documents timely and compliant to internal and external regulations.
- Keep employee records and personal files in accordance with labor code.
- Perform regular audit to insure data accuracy in all HR systems.
- Payroll:
- Provide pre-payroll input.
- Update and maintain all payroll related data in the system.
- Ensure accuracy & consistency of all payroll data.
- Benefits:
- Provide administrative and transactional support services for employees" benefit plans.
- Assist in the management of vendor relationships to ensure accuracy in benefits delivery strong plan performance. regulatory compliance and cost containment.
- Prepare and analyze different kinds of reports.
- ideally 2+ years of relevant HR experience in the respective areas,
- very good knowledge of labor code,
- very good command of English (both written & spoken),
- Strong MS Office knowledge (excel, word),
- organizational skills with ability to prioritize in reference to business urgency,
- strong communication and analytical skills,
- flexible and able to work in a fast changing environment,
- "can do" attitude.
We offer interesting job in global organization with multiple development opportunities, friendly work atmosphere & market competitive package (bonus, private medical care, life insurance, benefit system).
Feel interested?
If you want to know more, please visit our website
www.praca.cevalogistics.com.pl
Poznaj
CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
ul. Hodowców 37, 43-300,
CEVA Logistics Poland
Dlaczego warto?
CEVA jest wiodącym globalnym operatorem logistycznym, dostarczającym dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji i zarządzania transportem swoim klientom na wszystkich kontynentach.
Powyżej 40,000 specjalistów jest zaangażowanych w obsługę naszych klientów. Wdrażamy najlepsze praktyki, dzięki czemu dostarczamy JAKOŚĆ i DOSKONAŁOŚĆ. Stale pracujemy nad swoim rozwojem, co przekłada się na rozwój naszej Firmy.
Proces rekrutacji
- Krok Przesłanie aplikacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
Opinie o pracodawcy
-
Katarzyna Szpałek
L&D Coordinator Poland, Polska ponad 20 lat doświadczenia w CEVA
Mam za sobą ponad 20 lat doświadczenia w CEVA. Praca w Ceva dostarcza mi ciągłych wyzwań, daje mi dużą satysfakcję i motywuje mnie do działania.
-
Magda Kwiatkowska
Junior Financial Controller Air&Ocean E&CE, Polska 3 lata doświadczenia w CEVA
W firmie Ceva Freight Poland jestem zatrudniona od ponad trzech lat. Praca dała mi ogromną mozliwość rozwoju, zarówno zawodowego jak i osobistego.
Jedną z rzeczy, które bardzo sobie cenię to, że firmę tworzą ludzie- zgrane zespoły, profesjonaliści w swoich dziedzinach.
Ceva stara sie przyciągać oraz kierować na drogę rozwoju swoich najlepszych pracowników. Dzięki temu jesteśmy w stanie połączyć wyjątkową atmosferę jak i najwyższą wydajność. -
Peter Püringer
Air & Ocean Manager, Austria 21 lat doświadczenia w CEVA
Pracę w CEVA najbardziej cenię za różnorodność codziennych zadań, świetną pracę zespołową oraz zróżnicowany charakter pracy w globalnym otoczeniu.