HR Partner Emerging Markets / Payroll and Administration
(Umowa na zastępstwo)
Wsparcie dla zespołu Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Grecja. Odpowiedzialność za administracje HR (zatrudnienia oraz wynagrodzenia), rekrutację, współpracę ze sklepami własnymi, relacje z Pracownikami.
Kluczowe Obowiązki:
- Wsparcie HR, pierwszy kontakt dla wszystkich Pracowników w Regionie.
- Współpraca ze sklepami własnymi.
- Współpraca z zewnętrznymi firmami płacowymi. Przygotowywanie i koordynowanie dokumentów do poprawnego naliczania płac w Regionie.
- Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, zwolnieniem, zmianami w umowie (badania lekarskie, umowy, aneksy, BHP, Regulaminy, świadectwa pracy etc.)
- Współpraca z Medicover, BenefitSytem, Multisport, PZU, Nationale Nederlanden, ZUS, PFRON.
- Koordynacja ZFŚS, koordynacja procesów rekrutacyjnych w Regionie.
- Zapewnienie płynnej komunikacji z Centralą Kontoor oraz krajami w Regionie.
- Koordynacja, wspieranie i implementacja globalnych inicjatyw HR (Employee Engagement Survey, projekty CSR, Performance Management, Zarządzanie Wynagrodzeniami i benefitami Pracowniczymi, badanie potencjału, programy rozwojowe Pracowników, programy szkoleń etc.).
Umiejętności i kompetencje:
- Biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny).
- Znajomość polskich przepisów i prawa pray.
- Wysokie zdolności komunikacyjne oraz budowania relacji, pozytywne nastawienie.
- Umiejętność wyciągania trafnych wniosków, umiejętność podejmowania decyzji, zaangażowanie.
- Umiejętność wybierania talentów do firmy, doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji.
Doświadczenie / wykształcenie:
- Doświadczenie na stanowisku w dziale HR co najmniej 2 lat.
- Wykształcenie wyższe.
Oferujemy:
- Bardzo ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie z branży fashion.
- Atrakcyjny system wynagrodzeń (prywatna opieka medyczna, MultiBenefit, Multisport, pracownicza karta rabatowa). Miła, przyjazna i inspirująca atmosfera. Work-life balance.
- Umowa o pracę na zastępstwo, pełny etat.