Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
HR & Office Administrator
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: 4-14-63698
Szukasz pracy, w której będziesz mógł wykorzystać zdobytą dotychczas wiedzę z zakresu HR? Posiadasz już pierwsze doświadczenie, a obszar administracji i HR to Twoja pasja? Dołącz do naszego poznańskiego Teamu!
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
HR & Office Administrator
Twoje główne zadania:
- Administracja biura, przyjmowanie gości, dbanie o zaopatrzenie
- Bieżąca opieka nad obiegiem korespondencji
- Koordynacja dokumentacji personalnej, przygotowywanie umów oraz dokumentów do zatrudnienia, umawianie badań lekarskich i szkoleń BHP
- Obsługa administracyjno-kadrowa pracowników tymczasowych
- Przygotowywanie raportów dotyczących czasu pracy, absencji, wynagrodzeń
- Bieżący kontakt z klientami, koordynacja płatności
- Wsparcie konsultanta w zakresie wystawiania ogłoszeń
Wymagania:
- Język angielski w stopniu średnio-zaawansowanym (B2)
- Zainteresowanie branżą HR
- Umiejętność zarządzania własnym czasem pracy
- Samodzielność i skrupulatność
- Znajomość pakietu MsOffice (Word, PowerPoint, Excel)
- Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej/HR
Informacje dodatkowe:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Atrakcyjne biuro w centrum Poznania
- Możliwość pracy zdalnej raz w tygodniu
- Prywatna opieka zdrowotna
- Możliwość dalszego rozwoju i budowania ścieżki kariery w branży HR
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".