Lufthansa Group jest grupą lotniczą o zasięgu globalnym, w skład której wchodzi ponad 400 spółek. Grupa jest podzielona na pięć segmentów obejmujących przewozy pasażerskie, przesyłki lotnicze oraz usługi lotnicze: Passenger Airline Group, Logistics, MRO, Catering oraz IT Services. Wszystkie segmenty zajmują wiodącą pozycję w swoich obszarach działalności, w niektórych przypadkach są liderami rynku globalnego.
Airline Accounting Center (AAC) świadczy dla spółek grupy Lufthansa najwyższej jakości usługi z zakresu księgowości oraz usług biznesowych. Obecnie AAC przechodzi dynamiczne zmiany mające na celu przekształcenie w Lufthansa Global Business Services (LGBS). LGBS jest międzynarodową strukturą należącą do Lufthansa Group. Rola LGBS będzie polegała na zapewnieniu szerokiego zakresu usług obejmujących m.in. Finanse, Księgowość, Human Resources oraz Zakupy dla spółek grupy Lufthansa.
Firma AAC Kraków rozpoczęła swoją działalność w 2003 roku i w chwili obecnej zatrudnia ponad 500 pracowników specjalizujących się w dostarczaniu najwyższej jakości usług przy stale rosnącym zakresie świadczonych usług i klientów.
Integracja AAC z Lufthansa Global Business Services wiąże się z dynamicznym wzrostem, rozwojem obecnych, a także wdrożeniem nowych usług. Zapewni to możliwości rozwoju zarówno dla doświadczonych ekspertów jak i absolwentów, którzy chcą się rozwijać razem z nami i stać częścią naszego sukcesu.
Nr Ref.: 4407/AG
- Min. bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
- Min. komunikatywna znajomość języka angielskiego
- 1-3 lata doświadczenia w centrum SSC/BPO w procesach HR
- Umiejętność obsługi Windows i MS Office
- Bardzo dobre zdolności komunikacji i współpracy
- Systematyczność i dokładność
- Zorientowanie na klienta
- Udział w realizacji migracji pierwszych procesów HR (między innymi administracja kadrowa, rozliczanie podróży służbowych, technologia/systemy informacji HR, wynagrodzenia)
- Wdrożenie, rozwój i utrzymywanie wysokiej jakości realizacji usług HR w centrum LGBS w Krakowie
- Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w języku niemieckim
- Możliwość uczestniczenia w nowym projekcie w obszarze HR
- Możliwość dynamicznego rozwoju zawodowego
- Codzienny kontakt zawodowy w języku niemieckim
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie oraz międzynarodowym środowisku
- Atrakcyjny pakiet benefitów i system premiowy
- Szkolenia początkowe i zaawansowane
- Możliwość nauki i doskonalenia znajomości języków obcych
- Pracę w przyjaznej atmosferze z wykorzystaniem zaawansowanych systemów
- Elastyczny, dzienny czas pracy sprzyjający zachowaniu równowagi między życiem zawodowym i prywatnym
- Warunki i organizacja pracy przyjazne dla matek wyróżnienie w plebiscycie Firma Przyjazna Matce
- Biuro dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych