Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracji HR

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    23 godz.
    Zapewnienie sprawnej obsługi cyklu życia pracownika dla wyznaczonych regionów zgodnie z ustalonymi standardami. Świadczenie kompleksowych usług HR, odpowiadających potrzebom pracowników w obszarze P&C, zgodnie z obowiązującymi procedurami. Utrzymanie i aktualizacja danych w systemach SAP...
  • Specjalista ds. administracji HR z językiem ukraińskim lub rosyjskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Utrzymanie i aktualizacja danych organizacyjnych oraz zdarzeń cyklu życia pracownika w systemach SAP HR i lokalnych, wraz z obsługą niestandardowych zgłoszeń. Przygotowywanie umów, pism i dokumentów zgodnie z ustalonymi szablonami oraz ich modyfikacja w razie potrzeby. Odpowiadanie na...
  • Specjalista ds. administracji HR z językiem angielskim i polskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    23 godz.
    Utrzymanie i aktualizacja danych organizacyjnych oraz zdarzeń cyklu życia pracownika w systemach SAP HR i lokalnych, wraz z obsługą niestandardowych zgłoszeń. Przygotowywanie umów, pism i dokumentów zgodnie z ustalonymi szablonami oraz ich modyfikacja w razie potrzeby. Odpowiadanie na...
  • Employee Lifecycle Senior Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    About the position: P&C ELC Senior Specalist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services to all stakeholders (entities, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of responsibility: Maintenance of the organizational Management data and employee...
  • Employee Lifecycle Specialist (HR Administration)

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    About the position: Ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of responsibility: Ensure...
  • Employee Lifecycle Specialist with Ukrainian (or Russian)

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    About the position: Ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of responsibility: Maintenance...
  • Employee Lifecycle Specialist with English and Polish

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    About the position: Ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of responsibility: Maintenance...
  • Account Manager

    MAOBI Group   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków Kontakt z pracownikami tymczasowymi , zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików. Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie Niemiec takimi jak: urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia lekarskie. Budowanie pozytywnego...
  • Koordynator HR z językiem niemieckim

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Koordynowanie pracy zespołu pracowników tymczasowych w Niemczech; Zarządzanie grafikami i czasem pracy; Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych; Monitoring ich codziennych zadań - urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia lekarskie; Budowanie i utrzymywanie pozytywnego...
  • Specjalista ds. Administracji Kadrowej

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Administrowanie sprawami kadrowymi pracowników, w tym obcokrajowców; Zarządzanie umowami cywilnoprawnymi; Archiwizacja dokumentacji i prowadzenie akt osobowych; Wspieranie działów w realizacji szkoleń Zarządzanie budżetem szkoleniowym;
Zobacz więcej ofert pracy

HR Administrator

Syberry
Kraków
6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
539 dni temu

Syberry is a software service company with ~250 employees in Belarus, Poland, and the US. Our clients are American startups and businesses.

We strive to help our clients. To do that, we continuously improve our service by automating our processes. Our goal is to provide such quality service that it becomes a benchmark of quality for other companies. We aim to speed up the development of the IT industry.

HR Administrator
Kraków

We are looking for someone to help us manage our office in Cracow!

What an HR Officer will do:

1. Personnel (HR) work, mostly with documents:

  • Register new employees (UoP) and contractors (B2B), including foreigners,
  • Communicate with government structures (urządy),
  • Dismiss employees,
  • Register vacations, sick leaves, and maternity leaves.

2. Office management:

  • Keep office facilities well-ordered, organize cleaning and maintenance work when needed,
  • Keep office supplies refilled,
  • Help people with their requests, accommodate office guests.

3. Inventory management:

  • Organize purchase of new inventory (equipment, office supplies), communicate with suppliers,
  • Manage the inventory storage in the office,
  • Provide inventory to employees and take inventory from them per their requests.

4. Non-standard tasks, for example:

  • Find a real estate agency to open a new office; communicate with the agency about the contract conditions, our requirements, etc.
  • Research information about an accounting office that can consult our employees about taxes,
  • Help the marketing team purchase gifts for the employees,
  • Collect information about a business process in the company and prepare it for analysis by other people.

What we expect from an HR Officer:

  • 1+ years of experience in personnel work with the responsibilities mentioned above OR formal education in HR,
  • 1+ years of experience in office management with the responsibilities mentioned above OR formal education in HR,
  • Fluent written and spoken Polish,
  • At least an Upper-Intermediate level of Russian,
  • At least an Intermediate level of English,
  • Basic knowledge of PC applications: MS Office, messengers, etc.

Will be a plus:

  • You have experience in inventory management.
We offer:
  • Working from the office at ul. Krakusa, 11
  • Official labor contract and monthly payments,
  • Flexible working hours,
  • Medical insurance, free English courses, and compensation of sports activities,
  • Performance review to discuss your professional goals every 6 to 12 months. 
     
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracji HR

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    23 godz.
    Zapewnienie sprawnej obsługi cyklu życia pracownika dla wyznaczonych regionów zgodnie z ustalonymi standardami. Świadczenie kompleksowych usług HR, odpowiadających potrzebom pracowników w obszarze P&C, zgodnie z obowiązującymi procedurami. Utrzymanie i aktualizacja danych w systemach SAP...
  • Specjalista ds. administracji HR z językiem ukraińskim lub rosyjskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Utrzymanie i aktualizacja danych organizacyjnych oraz zdarzeń cyklu życia pracownika w systemach SAP HR i lokalnych, wraz z obsługą niestandardowych zgłoszeń. Przygotowywanie umów, pism i dokumentów zgodnie z ustalonymi szablonami oraz ich modyfikacja w razie potrzeby. Odpowiadanie na...
  • Specjalista ds. administracji HR z językiem angielskim i polskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    23 godz.
    Utrzymanie i aktualizacja danych organizacyjnych oraz zdarzeń cyklu życia pracownika w systemach SAP HR i lokalnych, wraz z obsługą niestandardowych zgłoszeń. Przygotowywanie umów, pism i dokumentów zgodnie z ustalonymi szablonami oraz ich modyfikacja w razie potrzeby. Odpowiadanie na...
  • Employee Lifecycle Senior Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    About the position: P&C ELC Senior Specalist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services to all stakeholders (entities, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of responsibility: Maintenance of the organizational Management data and employee...
  • Employee Lifecycle Specialist (HR Administration)

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    About the position: Ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of responsibility: Ensure...
  • Employee Lifecycle Specialist with Ukrainian (or Russian)

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    About the position: Ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of responsibility: Maintenance...
  • Employee Lifecycle Specialist with English and Polish

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    3 dni
    About the position: Ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of responsibility: Maintenance...
  • Account Manager

    MAOBI Group   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków Kontakt z pracownikami tymczasowymi , zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików. Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie Niemiec takimi jak: urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia lekarskie. Budowanie pozytywnego...
  • Koordynator HR z językiem niemieckim

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Koordynowanie pracy zespołu pracowników tymczasowych w Niemczech; Zarządzanie grafikami i czasem pracy; Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych; Monitoring ich codziennych zadań - urlopy, zakwaterowanie, zwolnienia lekarskie; Budowanie i utrzymywanie pozytywnego...
  • Specjalista ds. Administracji Kadrowej

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Administrowanie sprawami kadrowymi pracowników, w tym obcokrajowców; Zarządzanie umowami cywilnoprawnymi; Archiwizacja dokumentacji i prowadzenie akt osobowych; Wspieranie działów w realizacji szkoleń Zarządzanie budżetem szkoleniowym;