Najnowsze oferty pracy

  • Administrator ds. czasu pracy

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Sulechów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twój zakres obowiązków Planowanie czasu pracy, sporządzanie harmonogramów, zgodnie z przepisami prawa; Bieżące monitorowanie danych w systemie RCP dotyczących czasu pracy oraz jego rozliczanie; Stała praca nad wzrostem wydajności organizacji poprzez proponowanie najbardziej efektywnych,...
  • Starszy Kontroler HR

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Dołącz do Medicover jako Starszy Kontroler HR i rozwijaj swoje umiejętności! Jesteś doświadczonym specjalistą w obszarze HR i finansów? Chcesz wykorzystać swoje umiejętności, aby wpłynąć na przyszłość opieki zdrowotnej? Dołącz do Medicover Polska jako Starszy Kontroler HR! Twoje...
  • HR Product Owner

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    About the department The job is located in Coloplast Business Centre in Szczecin, Poland, in Global HR Support Department. We support globally the People & Culture Community in HR systems, processes, projects, administration and reporting area. On daily basis we collaborate with our colleagues...
  • HR Admin Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    About the department The job is located in Coloplast Business Centre in Szczecin, Poland, in Global HR Support Department. We support globally the HR Community in processes, projects, administration and reporting area. On daily basis we collaborate with our colleagues around the world, supporting...
  • Młodszy Specjalista ds. HR

    Praca.pl   Wrocław    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    14 dni
    Opis stanowiska Zarządzanie umowami, danych kadrowych i zajęciami komorniczymi; Administrowanie świadczeniami pracowniczymi i kontakt z dostawcami; Tworzenie raportów, analiz i prezentacji; Optymalizacja procedur kadrowych; Współpraca z zespołami i kierownictwem; Wsparcie w projektach HR;
  • Specjalista ds. Administracji Personalnej

    Holcim Polska S.A   Piechcin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Czym będziesz się zajmować? Kompleksowe prowadzenie procesów kadrowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulacjami wewnętrznymi: przygotowywanie i obieg dokumentów, prowadzenie akt osobowych, archiwizacja. Wprowadzanie danych pracowników do programu...
  • Specjalista ds. Administracji Personalnej

    Holcim Polska S.A   Małogoszcz    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Czym będziesz się zajmować? Kompleksowe prowadzenie procesów kadrowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulacjami wewnętrznymi: przygotowywanie i obieg dokumentów, prowadzenie akt osobowych, archiwizacja. Wprowadzanie danych pracowników do programu...
  • Specjalista ds. administracji czasu pracy

    Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    15 dni
    Twój zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa Pracowników w obszarze związanym z czasem pracy; Obsługa systemów kadrowo-płacowych, platformy ZUS PUE, systemu Płatnik; Przygotowywanie raportów; Archiwizacja dokumentacji związanej z czasem pracy; Obsługa benefitów pracowniczych;
Zobacz więcej ofert pracy

HR Administrator

Syberry
Kraków
6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
302 dni temu

Syberry is a software service company with ~250 employees in Belarus, Poland, and the US. Our clients are American startups and businesses.

We strive to help our clients. To do that, we continuously improve our service by automating our processes. Our goal is to provide such quality service that it becomes a benchmark of quality for other companies. We aim to speed up the development of the IT industry.

HR Administrator
Kraków

We are looking for someone to help us manage our office in Cracow!

What an HR Officer will do:

1. Personnel (HR) work, mostly with documents:

  • Register new employees (UoP) and contractors (B2B), including foreigners,
  • Communicate with government structures (urządy),
  • Dismiss employees,
  • Register vacations, sick leaves, and maternity leaves.

2. Office management:

  • Keep office facilities well-ordered, organize cleaning and maintenance work when needed,
  • Keep office supplies refilled,
  • Help people with their requests, accommodate office guests.

3. Inventory management:

  • Organize purchase of new inventory (equipment, office supplies), communicate with suppliers,
  • Manage the inventory storage in the office,
  • Provide inventory to employees and take inventory from them per their requests.

4. Non-standard tasks, for example:

  • Find a real estate agency to open a new office; communicate with the agency about the contract conditions, our requirements, etc.
  • Research information about an accounting office that can consult our employees about taxes,
  • Help the marketing team purchase gifts for the employees,
  • Collect information about a business process in the company and prepare it for analysis by other people.

What we expect from an HR Officer:

  • 1+ years of experience in personnel work with the responsibilities mentioned above OR formal education in HR,
  • 1+ years of experience in office management with the responsibilities mentioned above OR formal education in HR,
  • Fluent written and spoken Polish,
  • At least an Upper-Intermediate level of Russian,
  • At least an Intermediate level of English,
  • Basic knowledge of PC applications: MS Office, messengers, etc.

Will be a plus:

  • You have experience in inventory management.
We offer:
  • Working from the office at ul. Krakusa, 11
  • Official labor contract and monthly payments,
  • Flexible working hours,
  • Medical insurance, free English courses, and compensation of sports activities,
  • Performance review to discuss your professional goals every 6 to 12 months. 
     
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Administrator ds. czasu pracy

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Sulechów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twój zakres obowiązków Planowanie czasu pracy, sporządzanie harmonogramów, zgodnie z przepisami prawa; Bieżące monitorowanie danych w systemie RCP dotyczących czasu pracy oraz jego rozliczanie; Stała praca nad wzrostem wydajności organizacji poprzez proponowanie najbardziej efektywnych,...
  • Starszy Kontroler HR

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Dołącz do Medicover jako Starszy Kontroler HR i rozwijaj swoje umiejętności! Jesteś doświadczonym specjalistą w obszarze HR i finansów? Chcesz wykorzystać swoje umiejętności, aby wpłynąć na przyszłość opieki zdrowotnej? Dołącz do Medicover Polska jako Starszy Kontroler HR! Twoje...
  • HR Product Owner

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    About the department The job is located in Coloplast Business Centre in Szczecin, Poland, in Global HR Support Department. We support globally the People & Culture Community in HR systems, processes, projects, administration and reporting area. On daily basis we collaborate with our colleagues...
  • HR Admin Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    About the department The job is located in Coloplast Business Centre in Szczecin, Poland, in Global HR Support Department. We support globally the HR Community in processes, projects, administration and reporting area. On daily basis we collaborate with our colleagues around the world, supporting...
  • Młodszy Specjalista ds. HR

    Praca.pl   Wrocław    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    14 dni
    Opis stanowiska Zarządzanie umowami, danych kadrowych i zajęciami komorniczymi; Administrowanie świadczeniami pracowniczymi i kontakt z dostawcami; Tworzenie raportów, analiz i prezentacji; Optymalizacja procedur kadrowych; Współpraca z zespołami i kierownictwem; Wsparcie w projektach HR;
  • Specjalista ds. Administracji Personalnej

    Holcim Polska S.A   Piechcin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Czym będziesz się zajmować? Kompleksowe prowadzenie procesów kadrowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulacjami wewnętrznymi: przygotowywanie i obieg dokumentów, prowadzenie akt osobowych, archiwizacja. Wprowadzanie danych pracowników do programu...
  • Specjalista ds. Administracji Personalnej

    Holcim Polska S.A   Małogoszcz    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Czym będziesz się zajmować? Kompleksowe prowadzenie procesów kadrowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulacjami wewnętrznymi: przygotowywanie i obieg dokumentów, prowadzenie akt osobowych, archiwizacja. Wprowadzanie danych pracowników do programu...
  • Specjalista ds. administracji czasu pracy

    Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    15 dni
    Twój zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa Pracowników w obszarze związanym z czasem pracy; Obsługa systemów kadrowo-płacowych, platformy ZUS PUE, systemu Płatnik; Przygotowywanie raportów; Archiwizacja dokumentacji związanej z czasem pracy; Obsługa benefitów pracowniczych;