HR Administrator
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: HRA/030/PEJ
- Odpowiadanie na zapytania pracowników - bycie pierwszym punktem kontaktu dla pracowników w sprawach HR, rozwiązywanie problemów, zapytań z tego obszaru
- Aktualizacja bazy z danymi pracowników i dokumentacja zgodnie z zasadami prawa pracy
- Przygotowywanie teczek personalnych dla pracowników, zgodnie z wewnętrznymi procedurami
- Aktualizowanie wszystkich danych HR w organizacji
- Wspieranie teamu HR Admin w innych codziennych czynnościach
- Codzienne aktualizowanie listy stanowisk otwartych wewnętrznie
- Raportowanie
- Bardzo dobry, płynny angielski (B2/C1 minimum)
- Wyjątkowa dokładność, dbanie o szczegóły
- Umiejętność pracy z dużą ilością danych (Excel i system)
- Umiejętność logicznego myślenia, rozwiązywania problemów, doszukiwania się ich źródła
- Mocna motywacja do rozwoju w HR
- Komunikatywność, otwartość, umiejętność szybkiego przyswajania dużej ilości wiedzy
- Studia wyższe, preferowany kierunek związany z HR lub administracją
- Kariera w spółce z międzynarodowymi powiązaniami i operacjami,
- Uczestnictwo w międzynarodowych projektach,
- Duże możliwości rozwoju kariery zawodowej
- Możliwośc zdobycia cennego doświadczenie w firmie rozpoznawalnej globalnie
- Bogaty program benefitów pozapłacowych (Karta Multisport, Prywatna Opieka medyczna, Eventy wewnątrz firmowe, chillzone etc.)
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.