Najnowsze oferty pracy

  • Employee Lifecycle Specialist with Portuguese

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    About the position: Ensure efficient delivery of Employee LifeCycle services in designated zones, meeting Service Level Agreements. Maintain organizational management data and handle employee lifecycle events. Prepare contractual agreements and letters. Address employee data queries and provide...
  • Administrator w dziale HR

    Top Construction   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych; Koordynowanie adaptacji nowych pracowników; Udział w projektach employer brandingowych przez media społecznościowe; Organizacja i koordynacja szkoleń oraz innych eventów firmowych; Zarządzanie dokumentacją kadrową i...
  • Employee Lifecycle Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
  • Specjalista ds. HR i Administracji

    Top Construction   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    TWOJE ZADANIA: Prowadzenie procesów rekrutacji (przygotowywanie ogłoszeń, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi i portalami ogłoszeniowymi, raportowanie bieżącego statusu procesów) Koordynacja procesu on-boardingu nowych...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Administrator w Dziale HR Kraków
HR Administrator z językiem niemieckim lub francuskim

HR Administrator z językiem niemieckim lub francuskim

Antal International
Kraków
praca stacjonarna
3592 dni temu

HR Administrator z językiem niemieckim lub francuskim

Antal SSC/BPO

Antal International jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy świadczącej usługi biznesowe, poszukujemy ambitnych i zmotywowanych kandydatów ze znajomością języka niemieckiego lub francuskiego.

Liczą się Twoje kompetencje językowe, motywacja i chęć do zdobywania nowego doświadczenia!

Stanowisko

  • Wspieranie działu HR w realizacji procesów związanych z zatrudnianiem pracowników,
  • Wspomaganie klienta wewnętrznego w rozwiązywaniu kwestii związanych z obsługą pracownika zgodnie z obowiązującymi zasadami w firmie;
  • Obsługa zapytań pracowników dotyczących kwestii kadrowych i płacowych;
  • Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy, rozliczanie czasu pracy;
  • Usprawnienia wewnętrznego procesu obiegu dokumentów;
  • Bieżące monitorowanie zmian w lokalnym prawie pracy
  • Udział w wewnętrznych projektach HR w strukturach firmy;
  • Udział w efektywnej komunikacji wewnętrznej.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Biegła znajomość drugiego języka - niemieckiego lub francuskiego
  • Doświadczenie w strukturach HR/Rekrutacji/Customer service/ – będzie dodatkowym atutem;
  • Wyższe wykształcenie;
  • Dobra organizacja czasu pracy, dokładność, rzetelność;
  • Łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność pracy w zespole.

Co oferujemy

  • umowę o pracę;
  • rozwojową pracę pełną wyzwań;
  • liczne szkolenia;
  • pracę w międzynarodowym środowisku;
  • bardzo bogaty pakiet socjalny.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
 

Podobne oferty

  • Employee Lifecycle Specialist with Portuguese

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    About the position: Ensure efficient delivery of Employee LifeCycle services in designated zones, meeting Service Level Agreements. Maintain organizational management data and handle employee lifecycle events. Prepare contractual agreements and letters. Address employee data queries and provide...
  • Administrator w dziale HR

    Top Construction   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych; Koordynowanie adaptacji nowych pracowników; Udział w projektach employer brandingowych przez media społecznościowe; Organizacja i koordynacja szkoleń oraz innych eventów firmowych; Zarządzanie dokumentacją kadrową i...
  • Employee Lifecycle Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
  • Specjalista ds. HR i Administracji

    Top Construction   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    TWOJE ZADANIA: Prowadzenie procesów rekrutacji (przygotowywanie ogłoszeń, selekcja aplikacji, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi i portalami ogłoszeniowymi, raportowanie bieżącego statusu procesów) Koordynacja procesu on-boardingu nowych...