HR Administrator with German - Recruitment Operations Team
Warszawa
Umowa o pracę
Czym zajmuje się zespół?
Nasz kilkuosobowy zespół na co dzień blisko współpracuje z kolegami z zespołu HR KPMG Belgia i KPMG Szwajcaria. Zajmujemy się szeroko rozumianym wsparciem HR, między innymi: przygotowujemy dokumentację pracowniczą, koordynujemy spotkania rekrutacyjne pomiędzy kandydatami, biznesem i rekruterami oraz przeprowadzamy wstępną selekcję kandydatów. W związku z planami dalszego rozwoju poszukujemy nowej osoby do naszego zespołu.
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za
- Bezpośrednie wsparcie szwajcarskiego zespołu HR w koordynowaniu spotkań rekrutacyjnych
- Koordynacja i planowanie rozmów rekrutacyjnych telefonicznych i bezpośrednich z kandydatami i menedżerami ds. zatrudnienia
- Wsparcie kandydatów podczas całego procesu rekrutacji: mailowe, telefoniczne: udzielanie informacji, wysyłanie zaproszeń, organizacja spotkań oraz ścisła współpraca z zespołem HR
- Przygotowywanie dokumentacji pracowniczej
Oczekujemy
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego oraz niemieckiego – na poziomie C1
- Wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych
- Wysokiej motywacji do pracy
- Samodzielności, odpowiedzialności w dążeniu do realizacji założonych celów
- Dobrej znajomości pakietu MS Office: Word, Excel, PowerPoint
Oferujemy
- Pełną wyzwań pracę w wiodącej na rynku polskim oraz międzynarodowym firmie doradczej
- Szansę na zdobycie cennego doświadczenia zawodowego
- Zaplanowaną ścieżkę kariery
- Stabilne zatrudnienie - umowa na czas określony z możliwością kontynuowania współpracy
- Możliwość samorealizacji oraz rozwoju osobistego poprzez udział w specjalistycznych szkoleniach
- Atrakcyjny pakiet socjalny, w tym kartę MultiSport, dodatkowe ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną, bony okolicznościowe
- Przyjazną atmosferę pracy
- Możliwość pracy zdalnej