Najnowsze oferty pracy

  • Starszy Kontroler HR

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Dołącz do Medicover jako Starszy Kontroler HR i rozwijaj swoje umiejętności! Jesteś doświadczonym specjalistą w obszarze HR i finansów? Chcesz wykorzystać swoje umiejętności, aby wpłynąć na przyszłość opieki zdrowotnej? Dołącz do Medicover Polska jako Starszy Kontroler HR! Twoje...
  • Administrator ds. czasu pracy

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Sulechów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków Planowanie czasu pracy, sporządzanie harmonogramów, zgodnie z przepisami prawa; Bieżące monitorowanie danych w systemie RCP dotyczących czasu pracy oraz jego rozliczanie; Stała praca nad wzrostem wydajności organizacji poprzez proponowanie najbardziej efektywnych,...
  • HR Product Owner

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    About the department The job is located in Coloplast Business Centre in Szczecin, Poland, in Global HR Support Department. We support globally the People & Culture Community in HR systems, processes, projects, administration and reporting area. On daily basis we collaborate with our colleagues...
  • HR Admin Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    About the department The job is located in Coloplast Business Centre in Szczecin, Poland, in Global HR Support Department. We support globally the HR Community in processes, projects, administration and reporting area. On daily basis we collaborate with our colleagues around the world, supporting...
  • Młodszy Specjalista ds. HR

    Praca.pl   Wrocław    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    13 dni
    Opis stanowiska Zarządzanie umowami, danych kadrowych i zajęciami komorniczymi; Administrowanie świadczeniami pracowniczymi i kontakt z dostawcami; Tworzenie raportów, analiz i prezentacji; Optymalizacja procedur kadrowych; Współpraca z zespołami i kierownictwem; Wsparcie w projektach HR;
  • Specjalista ds. Administracji Personalnej

    Holcim Polska S.A   Piechcin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Czym będziesz się zajmować? Kompleksowe prowadzenie procesów kadrowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulacjami wewnętrznymi: przygotowywanie i obieg dokumentów, prowadzenie akt osobowych, archiwizacja. Wprowadzanie danych pracowników do programu...
  • Specjalista ds. Administracji Personalnej

    Holcim Polska S.A   Małogoszcz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Czym będziesz się zajmować? Kompleksowe prowadzenie procesów kadrowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulacjami wewnętrznymi: przygotowywanie i obieg dokumentów, prowadzenie akt osobowych, archiwizacja. Wprowadzanie danych pracowników do programu...
  • Specjalista ds. administracji czasu pracy

    Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    15 dni
    Twój zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa Pracowników w obszarze związanym z czasem pracy; Obsługa systemów kadrowo-płacowych, platformy ZUS PUE, systemu Płatnik; Przygotowywanie raportów; Archiwizacja dokumentacji związanej z czasem pracy; Obsługa benefitów pracowniczych;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Administrator w Dziale HR Kraków
Health & Benefits Administrator Entry

Health & Benefits Administrator Entry

Aon
Kraków
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
109 dni temu
Health & Benefits Administrator Entry
Kraków
Nr ref.: 2539909/101209
Overview

If you learn fast and are interested in developing in an administrative role that will develop your analytical and communication skills, then the role is just for you!

Aon is in the business of better decisions

At Aon, we shape decisions for the better to protect and enrich the lives of people around the world.  

As an organization, we are united through trust as one inclusive, diverse team, and we are passionate about helping our colleagues and clients succeed.

 

What the day will look like

In your first three months:
  • you'll learn how we manage benefits systems for clients
  • you'll get to know our team of benefits experts in different countries
  • you'll become familiar with some tools that we use to offer and track employee benefits
What you'll do once you're fully trained:
  • support our clients by administering their employee benefits
  • ensuring that benefit deductions in payroll and provider files are accurate
  • identifying discrepancies and highlighting errors on produced files
  • participating in system testing during Internal Acceptance Testing and supporting User Acceptance Testing (performed by the clients)
  • use your problem-solving and communication skills as you cooperate with other teams to manage issues
  • help to set up and test new online platforms to meet specific clients' needs
How this opportunity is different

One of the biggest corporations at the local market with the most complex benefits’ scheme for our clients, managed by experienced specialists who create unique atmosphere. 


Skills and experience that will lead to success
  • up to 6 months of experience in a similar role would be useful, but we're much more interested in how quickly you can learn new skills
  • good English – at least B2+ (on the CEFR scale) because you'll be using English every day
  • good excel skills – at least at an intermediate level because it's a key working tool for this role
  • attention to detail - you need to be able to keep track of lots of data and enjoy working at a fast pace
  • a bachelor's or master's degree in economics, finance or maths is a plus, but is not crucial
How we support our colleagues

In addition to our comprehensive benefits package, we encourage a diverse workforce. Plus, our agile, inclusive environment allows you to manage your wellbeing and work/life balance, ensuring you can be your best self at Aon. Furthermore, all colleagues enjoy two “Global Wellbeing Days” each year, encouraging you to take time to focus on yourself.  We offer a variety of working style solutions, but we also recognise that flexibility goes beyond just the place of work... and we are all for it. We call this Smart Working!
Our continuous learning culture inspires and equips you to learn, share and grow, helping you achieve your fullest potential. As a result, at Aon, you are more connected, more relevant, and more valued.
 
 

Poznaj

Aon Sp z o.o.

Aon jest globalną organizacją, która dostarcza rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem, emerytur i zdrowia w 120 krajach na świecie. Pomagamy naszym klientom podejmować decyzje w celu ochrony i rozwoju ich działalności.

„Aon” po irlandzku znaczy „jedność” i ta właśnie wartość jest dla nas nadrzędna na co dzień.

Podobne oferty

  • Starszy Kontroler HR

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Dołącz do Medicover jako Starszy Kontroler HR i rozwijaj swoje umiejętności! Jesteś doświadczonym specjalistą w obszarze HR i finansów? Chcesz wykorzystać swoje umiejętności, aby wpłynąć na przyszłość opieki zdrowotnej? Dołącz do Medicover Polska jako Starszy Kontroler HR! Twoje...
  • Administrator ds. czasu pracy

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Sulechów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków Planowanie czasu pracy, sporządzanie harmonogramów, zgodnie z przepisami prawa; Bieżące monitorowanie danych w systemie RCP dotyczących czasu pracy oraz jego rozliczanie; Stała praca nad wzrostem wydajności organizacji poprzez proponowanie najbardziej efektywnych,...
  • HR Product Owner

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    About the department The job is located in Coloplast Business Centre in Szczecin, Poland, in Global HR Support Department. We support globally the People & Culture Community in HR systems, processes, projects, administration and reporting area. On daily basis we collaborate with our colleagues...
  • HR Admin Specialist

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    About the department The job is located in Coloplast Business Centre in Szczecin, Poland, in Global HR Support Department. We support globally the HR Community in processes, projects, administration and reporting area. On daily basis we collaborate with our colleagues around the world, supporting...
  • Młodszy Specjalista ds. HR

    Praca.pl   Wrocław    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    13 dni
    Opis stanowiska Zarządzanie umowami, danych kadrowych i zajęciami komorniczymi; Administrowanie świadczeniami pracowniczymi i kontakt z dostawcami; Tworzenie raportów, analiz i prezentacji; Optymalizacja procedur kadrowych; Współpraca z zespołami i kierownictwem; Wsparcie w projektach HR;
  • Specjalista ds. Administracji Personalnej

    Holcim Polska S.A   Piechcin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Czym będziesz się zajmować? Kompleksowe prowadzenie procesów kadrowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulacjami wewnętrznymi: przygotowywanie i obieg dokumentów, prowadzenie akt osobowych, archiwizacja. Wprowadzanie danych pracowników do programu...
  • Specjalista ds. Administracji Personalnej

    Holcim Polska S.A   Małogoszcz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Czym będziesz się zajmować? Kompleksowe prowadzenie procesów kadrowych i dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz regulacjami wewnętrznymi: przygotowywanie i obieg dokumentów, prowadzenie akt osobowych, archiwizacja. Wprowadzanie danych pracowników do programu...
  • Specjalista ds. administracji czasu pracy

    Praca.pl   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    15 dni
    Twój zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa Pracowników w obszarze związanym z czasem pracy; Obsługa systemów kadrowo-płacowych, platformy ZUS PUE, systemu Płatnik; Przygotowywanie raportów; Archiwizacja dokumentacji związanej z czasem pracy; Obsługa benefitów pracowniczych;