KIR jest kluczowym podmiotem infrastruktury polskiego sektora bankowego. Zapewnia niezawodność i bezpieczeństwo w zakresie świadczonych usług, dążąc do efektywnego wspierania rozwoju obrotu bezgotówkowego.
Wykorzystując unikalne w skali polskiego rynku kompetencje i doświadczenie, KIR rozwija i dostarcza rozwiązania systemowe dopasowane do potrzeb sektora bankowego oraz aktywnie uczestniczy w procesie cyfryzacji administracji publicznej.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Utrzymanie w sprawności 365 dni w roku infrastruktury (dotyczy budynków, systemów energetycznych, systemów klimatyzacyjnych (komfortu i precyzyjnej), systemów bezpieczeństwa, p.poż, mediów bytowych) w tym:
- prowadzenie dokumentacji budynku zgodnie z przepisami prawa i wewnętrznymi przepisami KIR,
- opracowywanie i aktualizacja procedur zarządzania ww. obiektami,
- planowanie i nadzór nad realizacją przeglądów wynikających z przepisów prawa i zawartych umów serwisowych,
- nadzór nad pracami firm serwisowych i wypełnianiem przez nich warunków umownych,
- monitorowanie pracy systemów zainstalowanych w budynkach, optymalizacja pracy systemów, organizowanie działań naprawczych w sytuacjach awaryjnych;
- planowanie zakupów nowych urządzeń lub części zamiennych i nadzór nad ich wymianą zgodnie z ich resursami (działania profilaktyczne),
- planowanie modernizacji systemów pod zmieniające się potrzeby,
- optymalizacja kosztów eksploatacji.
- wykształcenia wyższego technicznego o specjalności energetyka lub klimatyzacja (obie specjalizacje mile widziane),
- kilkuletniego doświadczenia w utrzymaniu systemów budynkowych w trybie 365 dni/rok,
- znajomości przepisów prawa i standardów dotyczących funkcjonowania systemów budynkowych,
- samodzielności w działaniu, odpowiedzialności, dobrej organizacji i umiejętności pracy pod presją,
- dobrej znajomości systemów BMS, obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
- prawa jazdy kat. B,
- wysokiej kultury osobistej.