Zawód: Administrator nieruchomości (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Obsługa komputera
Wymagania inne:
WYMAGANIA FORMALNE - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; WYMAGANIA I PREFERENCJE DOTYCZĄCE: 1) poziomu i/lub rodzaju wykształcenia: wymagane wyższe; 2) doświadczenie: co najmniej 2-letnie na podobnym stanowisku pracy; 3) kompetencji: - minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu nieruchomościami lub pokrewne, - znajomość przepisów prawa budowlanego i ustaw związanych z nieruchomościami, - umiejętności planistyczne i organizacyjne, systematyczność, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, - biegła znajomość obsługi programów komputerowych, - wiedza na temat procedur i specyfiki działania urzędów miejskich. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: 1) curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, 2) list motywacyjny, 3) skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie, 4) skany dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych, 5) skany świadectw pracy bądź zaświadczeń dokumentających wymagany staż pracy, 6) oświadczenie o: - posiadanym obywatelstwie, - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, - niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - posiadaniu nieposzlakowanej opinii, - wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego na w/w stanowisko; odznaczenie oświadczeń w elektronicznym systemie rekrutacyjnym jest równoznaczne z ich złożeniem. 7) skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeśli znajdą się wśród pięciu najlepszych kandydatów. OPIS SPOSOBU PRZEPROWADZANIA REKRUTACJI Analiza dokumentów, test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna. SPOSÓB APLIKOWANIA Dokumenty należy złożyć przez system elektronicznej rekrutacji ZGN, tj.: wypełnić formularz aplikacyjny dotyczący oferty pracy i dołączyć niezbędne dokumenty. https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld/praca . (https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld/oferty-pracy) Oferta jest ważna do 30 marca 2025 roku. Godziny pracy: 8:00-16:00
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 8 500 PLN
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Walewska 4, 04-022 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Dane kontaktowe:
Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: inny - https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld/oferty-pracy
Wymagane dokumenty:
1) curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, 2) list motywacyjny, 3) skan dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie, 4) skany dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji i uprawnień zawodowych, 5) skany świadectw pracy bądź zaświadczeń dokumentających wymagany staż pracy, 6) oświadczenie o: - posiadanym obywatelstwie, - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, - niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - posiadaniu nieposzlakowanej opinii, - wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego na w/w stanowisko; odznaczenie oświadczeń w elektronicznym systemie rekrutacyjnym jest równoznaczne z ich złożeniem. 7) skan dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, jeśli znajdą się wśród pięciu najlepszych kandydatów.
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy