Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Uprawnienia: Biegły rewident
Uprawnienia: Certyfikat księgowy stwierdzający uprawnienie do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
Uprawnienia: Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Wymagania inne:
Wymagane: -5 letnie doświadczenie pracy w służbach finansowo-księgowych w księgowości jednostek sektora finansów publicznych w tym 3 lata na stanowisku kierowanika działu/ na stanowisku głównego księgowego lub równorzędnym. Umiejętności: - znajomość ustawy o działalności leczniczej, - znajomość ustawy o rachunkowości, - znajomość ustawy o finansach publicznych, - znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, - znajomość ustaw regulujących kwestie podatkowe, - obsługa aplikacji MS Office oraz finansowo-księgowych - nieposzlakowana opinia - umiejętność zarządzania zespołem, - zdolność analitycznego myślenia (dokładność, systematyczność, odporność na stytuacje stresowe), - umiejętność sporządzania pism urzędowych, - doświadczenie zawodowe w dziale księgowości podmiotu leczniczego, - komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, - wysoka kultura osobista Uprawnienia: Wykształcenie: - ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i conajmniej 3 letnia praktyka w księgowości
Skarżysko-Kamienna
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 8 450 PLN
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Szpitalna 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie
Dane kontaktowe:
Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Edyta Płatek
zoz@zoz.com.pl
516 209 201
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, inny - Wszystkie ww. dokumenty prosimy kierować pocztą elektroniczną na adres e-mail: zoz@zoz.com.pl lub przesłać na adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku Kamiennej Szpital Powiatowy im. M. Skłodowskiej Curie, ul. Szpitalna l , 26-110 Skarżysko Kamienna do dnia 16 sierpnia 2024r.
Zapytania można kierować pod nr tel. 516209226 lub 516209201.
O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte ogłoszeniem, - życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej, - dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania stanowiska, - oświadczenie o niekaralności za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, - oświadczenie o niekaralności zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, - oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, - inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata kopie tych dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez samego kandydata, w tym zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji. Klauzula RODO dostępna do porania: https://zoz.com.pl/images/rodo/dokumentacja/01b_klauzula_dla_kandydatów_do_pracy_aktualizacja.pdf
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej