Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w siedzibie urzędu, II piętro budynku przy ul. Młodych Techników 5A w Pyrzycach.
Budynek na obrzeżach miasta Pyrzyce, bez windy, będący siedzibą również innych podmiotów.
Parking przed budynkiem, na terenie o ograniczonym dostępie (dojazd dla pracowników zespołu szkół i firm). Praca w 2-osobowym pomieszczeniu oświetlonym światłem naturalnym i sztucznym. Praca biurowa przy komputerze przenośnym i mobilna w przypadku niezbędnych kontaktów z wydziałami finansowo - księgowymi Starostwa Powiatowego w Pyrzycach.
Możliwość pracy w systemie hybrydowym (w tym przekazywania i podpisywania dokumentów zdalnie -drogą mailową lub osobiście).
Zakres zadań
- prowadzenie rachunkowości jednostki oraz pełnej księgowości zgodnie z obowiązującą ustawą o finansach publicznych i ustawą o rachunkowości
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących tych operacji
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi (prowadzenie i księgowanie kont bankowych)
- prowadzenie gospodarki finansowej, w tym opracowywanie planów finansowych
- sporządzanie wymaganej sprawozdawczości budżetowej
- prowadzenie spraw w zakresie prawa pracy oraz obsługi kadrowo – płacowej (pełny skład osobowy jednostki: 3 ¼ etatu)
- prawidłowe i terminowe rozliczanie należności i zobowiązań pieniężnych
- rozliczenia z ZUS-em programem Płatnik
- rozliczenia z Urzędem Skarbowym, przygotowywanie informacji PIT
- prowadzenie spraw kadrowych (akta osobowe, urlopy, listy obecności)
- prowadzenie ewidencji środków trwałych
- inne polecenia kierownika jednostki wynikające z danego stanowiska
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie ekonomicznedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w tym min. 2 lata na stanowisku związanym z księgowością
- znajomość ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości oraz przepisów szczególnych dla jednostek budżetowych
- znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- znajomość zasad księgowości budżetowej i sektora finansów publicznych
- znajomość naliczania i rozliczania wynagrodzeń w sferze budżetowej
- znajomość przepisów w zakresie podatków i ubezpieczeń społecznych
- znajomość obsługi programów finansowo - księgowych i kadrowo - płacowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- biegła znajomość obsługi komputera
- znajomość obsługi programów finansowo-księgowych
- obsługa bankowości elektronicznej
- znajomość zasad rachunkowości budżetowej
- znajomość zasad sporządzania sprawozdań budżetowych i finansowych
- umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy
- umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, umiejętność analitycznego myślenia, dobra organizacja czasu pracy,
- ogólna znajomość zakresu działalności nadzoru budowlanego
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniainne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach itp.kopie referencji (jeżeli kandydat je posiada) z klauzulą „za zgodność z oryginałem”,Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2025-04-04 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Pyrzycach, ul. Młodych Techników 5A, II piętro
w godzinach:
w poniedziałki od godz. 7.00 do 17.00; we wtorki, środy i czwartki od godz. 7.00 do 15.00; w piątki od od godz. 7.00 do 15.00
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane