Wykształcenie: pomaturalne/policealne, ekonomiczne
Uprawnienia: Certyfikat księgowy stwierdzający uprawnienie do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
Uprawnienia: Biegły rewident
Wymagania inne:
PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ : file:///C:/Users/ahrecz/Downloads/Oferta%20pracy%20-%20g%C5%82%C3%B3wny%20ksi%C4%99gowy.pdf . DYREKTOR CHEŁMSKIEGO CENTRUM POMOCY DZIECKU I RODZINIE W CHEŁMIE OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY: Główny księgowy. 1. Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie; 2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; 5) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego; 6) nieposzlakowana opinia; 7) spełnienie jednego z poniższych warunków: a) ukończył ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości; b) ukończył średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości; c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów; d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów. 2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: 1) mile widziane ukończone kursy doszkalające; 2) znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej; 3) znajomość obsługi systemów finansowo-księgowych; 4) znajomość Systemu Bankowości Elektronicznej; 5) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości oraz dyscypliny finansów publicznych; 6) znajomość regulacji prawnych w zakresie: a) administracji samorządowej; b) kodeksu postępowania administracyjnego; c) sprawozdawczości budżetowej; d) prawa podatkowego; 7) umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji; 8) umiejętność pracy w zespole, samodzielność pracy na danym stanowisku, dobra organizacja pracy, komunikatywność. 3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1) Główny księgowy obsługuje dwie placówki opiekuńczo - wychowawcze: Chełmskie Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie w Chełmie i Chełmskie Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie Nr 2 w Chełmie 2) prowadzenie rachunkowości placówek zgodnie z przepisami obowiązującymi jednostki budżetowe; 3) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym placówek; 4) dysponowanie środkami pieniężnymi jednostek na rachunkach bankowych, dyspozycja otwierania, zamykania, zerowania rachunków bankowych; 5) sporządzanie planów dochodów i wydatków, sprawozdań budżetowych i finansowych jednostki, rocznego bilansu, rachunku zysków i strat; 6) wdrażanie przepisów ogólnych w zakresie rachunkowości, inwentaryzacji, obiegu dokumentów, oraz innych dotyczących gospodarki finansowej i budżetowej; 7) nadzór nad prawidłowością prowadzenia rachunkowości i gospodarki finansowej, kontrola wykonania planu, zaangażowania wydatków do planu, obsługa programu finansowo - księgowego; 8) obliczanie wynagrodzeń, zasiłków oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie; 9) obsługa uczestników PPK; 10) prawidłowe archiwizowanie dokumentów finansowo-księgowych i płacowych; 11) sporządzanie Rejestru VAT cząstkowego oraz sporządzanie na ich podstawie Deklaracji cząstkowej; 12) przestrzeganie procedur kontroli zarządczej w zakresie spraw finansowo -księgowych; 13) przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych; 14) nadzór i wykonywanie innych prac z zakresu prowadzenia rachunkowości i gospodarki finansowej jednostki. 4. Warunki pracy na stanowisku: 1) wymiar czasu pracy - 1 etat; 2) miejsce pracy - Chełmskie Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie w Chełmie, ul. Jedność 43, 22-100 Chełm; 3) rodzaj pracy - praca biurowa przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Chełmskim Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie w Chełmie - nie dotyczy ze względu na zatrudnienie poniżej 25 osób. 5. Wymagane dokumenty aplikacyjne: 1) życiorys (CV); 2) list motywacyjny; 3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom, świadectwo, zaświadczenie); 4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe); 6) referencje (kserokopia); 7) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy; 8) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie; 9) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; 10) oświadczenie o znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego; 11) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; 12) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 13) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii; 14) oświadczenie kandydata poświadczające stan zdrowia pozwalający na pracę na określonym stanowisku; 15) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia); 16) zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji. 6. Inne informacje: 1) Zgodnie z Ustawą z dnia 7 października 1999 o języku polskim (Dz. U. z 2011r. Nr 43, poz. 224, z późn. zm.) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim. 2) Z kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne w uzgodnionym indywidualnie terminie. 3) Dokumenty wybranego kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru zostaną dołączone do akt osobowych. 4) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Chełmskiego Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie w Chełmie oraz na tablicy informacyjnej w Chełmskim Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie w Chełmie przy ul. Jedność 43, 22-100 Chełm. 5) Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą być odebrane osobiście przez zainteresowanych w terminie 2 tygodni od ogłoszenia wyników naboru. Nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone komisyjnie. 6) Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 82 565 37 38. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w sekretariacie Chełmskiego Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie w Chełmie, ul. Jedność 43 lub pocztą na adres Centrum z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: główny księgowy w Chełmskim Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie w Chełmie w terminie do dnia 18 października 2024 roku. Aplikacje, które wpłyną do ChCPDiR po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej chcpdir_chelm.bip.gov.pl oraz na tablicy ogłoszeń, w siedzibie placówki. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: główny księgowy w Chełmskim Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie w Chełmie, ogłoszonej dnia 4 października 2024 roku, prowadzonej przez Chełmskie Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie w Chełmie. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie, oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Chełmskim Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie w Chełmie. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530, z późn. zm.) Załącznik nr 1 KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Chełmskie Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie w Chełmie (adres: ul. Jedność 43, 22-100 Chełm, tel. 82 565 37 38), adres e-mail: omdzieckachelm@poczta.onet.pl, 2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl 3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: główny księgowy w Chełmskim Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie w Chełmie ogłoszonej dnia 4 października 2024 r., prowadzonej przez Chełmskie Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie w Chełmie. 4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są: 1) art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w zw. z: a) art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, b) Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej. 2) art. 6 ust. 1 lit. A) ww. Rozporządzenia w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.). 5. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych. 6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. 7. Okres, przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane: 1) w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub 2) przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa. 8. Przysługuje Pani/Panu prawo do: 1) dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, 2) przenoszenia danych, 3) wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00 193 Warszawa, 4) pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację; 5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych. 9. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest: 1) obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa; 2) dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody. 10. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych. 11. Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych, które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda. Oświadczenie: Oświadczam, że zapoznałem/am się z powyższą klauzulą informacyjną. ............................................ data i czytelny podpis
Chełm
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 400 PLN
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Jedność 43, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Dane kontaktowe:
Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
domdzieckachelm@poczta.onet.pl
82 565 37 38
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - Uwaga! Wysyłając CV na adres e-mail proszę zachować ostrożność i nie podawać numeru PESEL, numeru dokumentu tożsamości, adresów zamieszkania, numerów telefonów i danych wrażliwych.
Art. 22 1. § 1. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy, mówi, że: Pracodawca żąda od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych obejmujących: 1) imię (imiona) i nazwisko; 2) datę urodzenia; 3) dane kontaktowe wskazane przez taką osobę; 4) wykształcenie; 5) kwalifikacje zawodowe; 6) przebieg dotychczasowego zatrudnienia. § 2. Pracodawca żąda podania danych osobowych, o których mowa w § 1 pkt 4 - 6, gdy jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku.
Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV); 2) list motywacyjny; 3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom, świadectwo, zaświadczenie); 4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe); 6) referencje (kserokopia); 7) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy; 8) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie; 9) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; 10) oświadczenie o znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego; 11) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; 12) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 13) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii; 14) oświadczenie kandydata poświadczające stan zdrowia pozwalający na pracę na określonym stanowisku; 15) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia); 16) zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji.
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie