Mikomax Smart Office to ekspert w tworzeniu nowoczesnych biur łączący fachową wiedzę o produkcji mebli z autorską koncepcją jej zastosowania we współczesnym miejscu pracy.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy i marek poszukujemy osoby na stanowisko:
Warto być z nami, bo:
Mikomax Smart Office to polska, międzynarodowa firma, która tworzy miejsca do pracy dopasowane do zmieniającego się świata. Ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań ułatwiających pracę i funkcjonowanie firm jest naszą pasją. Już 30 lat dostarczamy klientom w Polsce, jak i zagranicą rozwiązania, które są funkcjonalne i dobrze przemyślane. Wiemy, że w dzisiejszych dynamicznych czasach, tylko elastyczne rozwiązania mogą odpowiedzieć na potrzeby ciągle zmieniających się firm i pracowników. Mamy własny zakład produkcyjny w Łodzi, gdzie mieści się nasza centrala. Posiadamy szeroką i doświadczoną sieć sprzedaży w Polsce, w Europie i w Stanach Zjednoczonych. Realizujemy projekty dla różnej wielkości firm oraz branż.
Jesteśmy autorami innowacyjnej marki Hushoffice, która tworzy akustyczne kabiny do spotkań i pracy. Dzięki nim przez wiele godzin pracy biurowej nie jesteś skazany na biurko. Możesz skorzystać z hushWork, usiąść wygodnie, włączyć muzykę i pracować tak jak lubisz. Rozmowa telefoniczna? Zamykasz się w hushPhone i zyskujesz swobodę. Gdy potrzebujesz odpoczynku, możesz położyć się na wygodnej kanapie w hushMeet.L i naładować swoje baterie. Poznaj też JustBooth! Nasza praca to nasza pasja. Pracujemy tak, jak lubimy najbardziej.
Oferujemy Ci pracę w której będziesz odpowiadać za:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych,
- kontrolę prawidłowości operacji gospodarczych celem prawidłowego ujęcia w ewidencji,
- kontrolowanie, koordynowanie oraz wsparcie pracy zespołu księgowego,
- sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych, w tym dla GUS i NBP,
- wsparcie w przygotowywaniu sprawozdań/analiz rachunkowości zarządczej,
- tworzenie wewnętrznych procedur i analiz w obszarze księgowości, usprawnianie procesów w finansach,
- sporządzanie deklaracji VAT, CIT, PCC,
- całokształt spraw księgowych i podatkowych firmy,
- monitorowanie zmian prawa podatkowego i finansowego,
- współpracę z organami skarbowymi, bankami i audytorami,
- współpracę z zespołem kontrolingu operacyjnego i finansowego,
- wsparcie innych zespołów w zakresie dostarczania wymaganych informacji w obszarze rachunkowości,
- nadzór nad archiwizacją dokumentów księgowych.
Zapraszamy do współpracy jeśli posiadasz:
- doświadczenie w prowadzeniu księgowości spółek z branży produkcyjnej i handlowej,
- wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe - finanse, rachunkowość, ekonomia,
- bardzo dobrą znajomość ustawy o rachunkowości, mile widziana znajomość MRS/MSSF lub/i US GAAP,
- znajomość zasad rachunkowości finansowej i zarządczej,
- znajomość zasad konsolidacji sprawozdań finansowych,
- bardzo dobrą znajomość przepisów prawa podatkowego (CIT, VAT),
- co najmniej dobrą znajomość języka angielskiego,
- co najmniej dobrą znajomość programów klasy ERP, mile widziana znajomość IFS,
- bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel,
- zdolność analitycznego myślenia,
- doskonałą organizację pracy, samodzielność w działaniu, systematyczność, zaangażowanie, skrupulatność, terminowość.
Najlepszemu kandydatowi zaproponujemy:
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie (zobacz, gdzie możesz pracować: https://www.youtube.com/watch?v=tNgBjW5fyy8),
- stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie, z wyjątkowymi rozwiązaniami (zobacz nasze produkty: https://www.youtube.com/watch?v=1sBnwR55RRI, https://youtu.be/vIBZwXG5gxU),
- samodzielność w realizacji zadań,
- wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników,
- rozwój zawodowy dostosowany do potrzeb i kompetencji pracownika.