Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: GK/DP-10/STR
- Koordynowanie prac Działu Finansowo – Księgowego
- Organizacja i nadzór prowadzenia ewidencji księgowej, podatkowej i związanej z nią dokumentacji rozliczeniowej.
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych Spółki
- Sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat,sprawozdań do GUS oraz informacji na GPW.
- Kontrola wyliczeń ZUS, PDOF
- Rozliczanie produkcji, obliczanie PDOP
- Sprawdzanie VAT i sporządzanie deklaracji VAT,VAT UE
- Księgowanie faktur kosztowych
- Sprawdzanie i dekretacja faktur zakupowych
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych
- Dekretacja list płac, dokumentów magazynowych
- Sporządzanie, organizacja obiegu, przechowywania i kontroli dokumentów zapewniających prawidłowy przebieg operacji gospodarczych i ochronę mienia
- Stała współpraca z Zarządem Firmy i Biegłym Rewidentem
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia ,finanse i rachunkowość itd.)
- Praktyczna wiedza z zakresu prawa podatkowego,finansowego, ustawy o rachunkowości
- Min. 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- Mile widziane doświadczenie w pracy w firmach o profilu produkcyjnym
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office oraz programów FK
- Dokładność i systematyczność
- Wysokie zdolności interpersonalne i organizacyjne
- Samodzielność i konsekwencja w działaniu
- Umiejętność bardzo dobrej organizacji czasu swojego oraz podległych osób
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Niezbędne narzędzia pracy
- Pracę w przyjaznej atmosferze