Noble Securities SA
Dom Maklerski Noble Securities S.A. działający na polskim rynku kapitałowym od ponad 25 lat
obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko:
Główna Księgowa w Departamencie Księgowości Finansowej
Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
- Sprawowanie nadzoru i weryfikacja prawidłowości prowadzenia ksiąg rachunkowych Spółki zgodnie obowiązującymi przepisami (PSR) oraz przyjętą w Spółce polityką rachunkowości.
- Nadzór nad zamykaniem okresów sprawozdawczych oraz sporządzanie raportów okresowych, deklaracji podatkowych dla US oraz sprawozdań dla instytucji KNF, NBP, BFG, KDPW.
- Sporządzanie sprawozdań finansowych Spółki oraz współpraca z biegłym rewidentem wybranym do badania sprawozdania finansowego.
- Sporządzenie jednostkowych pakietów konsolidacyjnych (MSFF) oraz raportowanie w ramach grupy kapitałowej.
- Sporządzanie dokumentacji cen transferowych przy współpracy departamentów zajmujących się sprzedażą z podmiotami powiązanymi.
- Sporządzanie raportów wewnętrznych.
- Zarządzanie kilkuosobowym działem księgowości Spółki.
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w szczególności: US, KNF, NBP, BFG, KDPW i IRGiT.
- Współpraca z innymi departamentami Domu Maklerskiego w zakresie koniecznym do przygotowania raportów i sprawozdań, w tym ścisłe współdziałanie z Departamentem Zarządzania Ryzykiem w zakresie wyliczania wskaźników adekwatności kapitałowej.
Nasze oczekiwania
- Wykształcenie wyższe preferowane kierunki: ekonomia, rachunkowość, finanse, podatki.
- Co najmniej 3-5 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie inwestycyjnej lub banku.
- Znajomość przepisów w zakresie:
- zasad rachunkowości (PSR i MSSF),
- przepisów podatkowych,
- przepisów prawa związanych ze sprawozdawczością obowiązującą firmy inwestycyjne.
- Kompetencje menadżerskie w zarządzaniu wieloosobowym zespołem.
- Swobodna praca w MS Excel i MS Word.
- Znajomość programu Enova będzie dodatkowym atutem.
- Gotowość do pracy pod presją czasu.
- Odpowiedzialność, rzetelność, terminowość, dobra organizacja pracy.
- Duża samodzielność w wykonywaniu codziennych zadań oraz umiejętności komunikacyjne.
- Ogromnym atutem będzie doświadczenie w pracy w firmie inwestycyjnej.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w renomowanej firmie.
- Możliwość ciągłego zwiększania kompetencji.
- Ciekawą pracę pełną wyzwań o szerokim spektrum zagadnień.
- Przyjazne środowisko pracy.
- Prywatną opiekę medyczną z możliwością objęcia opieką medyczną Członków rodziny.
- Kartę sportowo-rekreacyjną MultiSport w Benefit Systems.