Firma Dora Metal Sp.z o.o jest wiodącą w branży gastronomicznej w Polsce, firmą z długoletnią tradycją i doświadczeniem w projektowaniu i produkcji profesjonalnych urządzeń dla sektora HORECA, które cieszą się ogromnym uznaniem i zaufaniem wśród fachowców i klientów branży gastronomicznej zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Dora Metal Sp.z o.o. oraz firma Kromet Sp.z o.o. tworzą wspólnie Grupę Dora Metal, której atrakcyjna i zróżnicowana oferta pozwala na kompleksowe wyposażenie zapleczy kuchennych.
Uzupełnieniem naszej bogatej oferty dla branży gastronomicznej, jest największe w Polsce, kulinarne centrum szkoleniowe Centrum Techniki Kulinarnej DORAM, które daje możliwości poznania technik gotowania oraz zasad prawidłowego doboru sprzętu używanego w gastronomii.
Więcej informacji na stronie
www.grupadorametal.pl
W związku z dynamicznym rozwojem i ekspansją eksportową zatrudnimy OD ZARAZ:
Zakres odpowiedzialności
- prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
- odpowiedzialność za rzetelne prowadzenie ksiąg w celu uzyskania prawidłowej informacji podatkowej i bilansowej
- współpraca z bankami, biegłymi rewidentami, firmami ubezpieczeniowymi, organami podatkowymi
- koordynowanie zadań księgowych i weryfikacja ich realizacji
- przygotowywanie raportów i analiz finansowych na potrzeby instytucji zewnętrznych (banki, GUS, NBP)
- reprezentacja i odpowiedzialność za przeprowadzane kontrole (m.in. US, ZUS)
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
- organizacja i kierowanie działem księgowości
- przygotowywanie projektów polityk, procedur, regulaminów dotyczących zakresu odpowiedzialności
- zarządzanie zadaniami bieżącymi i projektami pod względem rachunkowym, finansowym i podatkowym
- prowadzenie rachunkowości zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego
- nadzór nad pracą działu księgowości
- współpraca ze wszystkimi działami firmy, w zakresie dotyczącym wykonywanych obowiązków,
- sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, VAT-UE)
- sporządzanie sprawozdań finansowych
- przygotowywanie raportów na potrzeby Zarządu i zewnętrznych instytucji
- współpraca z audytorami zewnętrznymi Spółki, organami podatkowymi oraz bankami
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
- analiza kosztów i cen produkowanych wyrobów oraz sporządzanie kalkulacji cen wyrobów
- udział w planowaniu budżetu spółki
- wyższe wykształcenie ekonomiczne (ekonomia/finanse/rachunkowość)
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w spółce kapitałowej
- znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatków
- doświadczenie w raportowaniu (znajomość ustawy o rachunkowości, doświadczenie w przygotowywaniu sprawozdań finansowych)
- doświadczenie we współpracy z audytorami
- znajomość przepisów prawa pracy w zakresie podstawowym
- znajomość systemu klasy ERP, bardzo dobra znajomość pakietu Office
- dobra znajomość języka angielskiego
- otwartość, komunikatywność, umiejętność podejmowania decyzji, odpowiedzialność, umiejętność kierowania zespołem, dokładność, terminowość
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz system motywacyjny
- szeroki pakiet socjalny
- stałe zatrudnienie
- niezbędne wyposażenie stanowiska (komputer, telefon służbowy)
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie na rynku międzynarodowym
- możliwość rozwoju zawodowego