Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik biurowy z językiem francuskim

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc - powiat Myślenicki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: kontakt z klientami firmy, bezpośrednia obsługa telefoniczna oraz mailowa;
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Holcim Polska S.A   Kraków, Nowa Huta, ul. Cementowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Czym będziesz się zajmować? Zapewnienie sprawnej obsługi członków zarządu (m.in. prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków umawianie spotkań). Współpraca z działami i zarządzanie komunikacją pomiędzy zarządem a zespołem. Prowadzenie...
  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Pracownik biurowy - recepcjonista

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  część etatu
    6 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie rezerwacjami sal; Obsługa gości; Przegląd i konfiguracja sal konferencyjnych, zarządzanie sprzętem AV; Kontrola czystości; Przyjmowanie połączeń i korespondencji; Nadzór nad serwisami sprzątającymi i florystycznymi; Zarządzanie zamówieniami biurowymi i...
  • Administrative Assistant

    Paroptik   Kraków, Śródmieście    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  część etatu   55,00 - 60,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Part-time Production Assistant The Production Assistant will assist the Client with day-to-day business operations. Operations can include clerical office tasks, scheduling and calendar management, coordinating and tracking payments and documents, picking up items, running errands, communications,...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  część etatu
    6 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie rezerwacjami sal; Przyjmowanie gości; Przegląd sal konferencyjnych, re-konfiguracje sal, obsługa sal w zakresie TV/VC; Regularna kontrola czystości sal; Odbieranie i łączenie telefonów zewnętrznych i wewnętrznych; Zrządzanie skrzynką mailową; Zrządzanie...
  • Pracownik z językiem francuskim

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: kontakt z klientami firmy, bezpośrednia obsługa telefoniczna oraz mailowa; wspomaganie działu projektowego w kontaktach z wykonawcami oraz odbiorcami;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Obowiązki: Obsługa klientów: telefon, email; Wsparcie dla działu projektowego i współpraca z partnerami;
  • Pracownik Obsługi Klienta z językiem francuskim

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc - powiat Myślenicki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zakres obowiązków: Interakcja z klientami naszej firmy, obsługa przez telefon i odpowiedzi na zapytania mailowe.
Zobacz więcej ofert pracy

Global Content Editor

Advisory Group TEST Human Resources
Kraków
praca stacjonarna
2510 dni temu

Our Client is the world's No.1 spread betting and CFD provider. The company has offices in 17 countries across five continents, serving over 125,000 active clients worldwide. The Company opened its new branch (R&D Center) in Krakow in 2015 and is to hire around up to 250 IT, Digital Marketing and Business Development/ Customer Service and KYC/ Compliance Specialists for new projects and creating new products. It is highly innovative company with strong position on the market, working with new technologies in end-to-end Scrum methodology with best infrastructure and emerging technologies. If you are looking for the fast career development and extended learning opportunities, apply for the position of:

Global Content Editor
Kraków
Nr ref.: 6373

Requirements:

  • Educated to degree level, ideally with some experience of website or content editing
  • Fluency in written and spoken English
  • A good understanding of one or more European languages. Good command of spelling, grammar and punctuation
  • Excellent attention to detail and used to a process of checking and double checking content
  • Strong communication skills, with the ability to work under pressure to tight deadlines and changing priorities
  • A keen collaborator, with the ability to form working relationships quickly, across teams and different cultures
  • Interest in financial online trading
  • Experience working with Content Management Systems, such as AEM, Salesforce and ExactTarget, is advantageous
  • Knowledge of HTML and Dreamweaver is beneficial
  • A willingness to learn new tools and content systems, and input into process and system improvements

Responsibilities:

  • Assisting the Translation and Content, and Website teams, in updating the company websites with regular changes to support SEO
  • Building new pages and areas when required to improve SEO
  • Quality control checks on articles translated in target languages
  • Content input of articles translated into multiple languages and coordination of proofreading and sign off with native speakers, before publication
  • Ensuring timely delivery against the article publication schedule, determined by the Website and SEO teams
  • Assisting the Website Editing team in checking the company websites for consistency of content, design and branding
  • Maintaining excellent attention to detail when entering content onto email, website and IT Content Management Systems
  • Prioritising work to meet deadlines and priorities agreed with the Localisation Project Coordinator, to ensure timely delivery of localised content across all products and channels
  • Proactively communicate with colleagues across the business to facilitate problem solving
  • Carrying out feedback implementation, linguistic bug fixing and the revision of the content
  • Recommending improvements to existing workflows and ways to optimise the coordination of articles across company websites

We offer:

  • Private medical cover for you and your family (Medicover)
  • Life insurance (Generali)
  • Annual bonus and Christmas bonus 
  • Flexible working hours
  • Ergonomic workstations
  • Potential travel opportunities to London
  • Free fresh fruit delivered daily
  • Multikafeteria system (you can choose: gym, vouchers for lunch/shopping or cinema tickets)
  • Library at the office
  • Referral program
  • Bike parking and shower
  • Chill out zones
  • Yoga classes and relax equipment
  • Foosball and ping-pong table
  • Games consoles and board games
  • No dress code!
 

Podobne oferty

  • Pracownik biurowy z językiem francuskim

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc - powiat Myślenicki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: kontakt z klientami firmy, bezpośrednia obsługa telefoniczna oraz mailowa;
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Holcim Polska S.A   Kraków, Nowa Huta, ul. Cementowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Czym będziesz się zajmować? Zapewnienie sprawnej obsługi członków zarządu (m.in. prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków umawianie spotkań). Współpraca z działami i zarządzanie komunikacją pomiędzy zarządem a zespołem. Prowadzenie...
  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines. Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. What the day will look live Acting as a point of contact/liaison with clients,...
  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Pracownik biurowy - recepcjonista

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  część etatu
    6 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie rezerwacjami sal; Obsługa gości; Przegląd i konfiguracja sal konferencyjnych, zarządzanie sprzętem AV; Kontrola czystości; Przyjmowanie połączeń i korespondencji; Nadzór nad serwisami sprzątającymi i florystycznymi; Zarządzanie zamówieniami biurowymi i...
  • Administrative Assistant

    Paroptik   Kraków, Śródmieście    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  część etatu   55,00 - 60,00 zł brutto/godz.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Part-time Production Assistant The Production Assistant will assist the Client with day-to-day business operations. Operations can include clerical office tasks, scheduling and calendar management, coordinating and tracking payments and documents, picking up items, running errands, communications,...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  część etatu
    6 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie rezerwacjami sal; Przyjmowanie gości; Przegląd sal konferencyjnych, re-konfiguracje sal, obsługa sal w zakresie TV/VC; Regularna kontrola czystości sal; Odbieranie i łączenie telefonów zewnętrznych i wewnętrznych; Zrządzanie skrzynką mailową; Zrządzanie...
  • Pracownik z językiem francuskim

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: kontakt z klientami firmy, bezpośrednia obsługa telefoniczna oraz mailowa; wspomaganie działu projektowego w kontaktach z wykonawcami oraz odbiorcami;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Obowiązki: Obsługa klientów: telefon, email; Wsparcie dla działu projektowego i współpraca z partnerami;
  • Pracownik Obsługi Klienta z językiem francuskim

    AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.   Zegartowice, koło Dobczyc - powiat Myślenicki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zakres obowiązków: Interakcja z klientami naszej firmy, obsługa przez telefon i odpowiedzi na zapytania mailowe.