specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 7 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: 5000 tysięcy zł. Brutto| miesiąc| pełny etat Twój zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów polskich; Realizacja usług dla naszych klientów w niemieckich urzędach i instytucjach; Praca z komputerem, obsługa programów graficznych, praca z dokumentami,...
TELUS DigitalGdańsk, Olivia Business Centre
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online
1 dni
Praca zdalna / hybrydowa / na miejscu Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów. Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail. Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów oraz...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 500 - 6 800 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Rozwijanie głębokiej wiedzy na temat platformy klienta. Zapewnianie klientom wsparcia produktowego poprzez e-mail, czat i telefon. Rozwiązywanie problemów technicznych oraz odpowiadanie na pytania nietechniczne. Dokumentowanie procesów rozwiązywania problemów.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa zapytań klientów poprzez odpowiedzi dostosowane do ich potrzeb. Zarządzanie interakcjami wielokanałowymi (90% email, 10% rozmowy). Rozwój umiejętności i nauka obsługi oprogramowania usprawniającego życie klientów. Promowanie wysokiej jakości doświadczeń marki dla klientów.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Rozwiązywanie problemów klientów przez telefon, e-mail oraz chat. Wsparcie w obsłudze kanałów cyfrowych. Identyfikacja i diagnoza problemów z produktami. Ocena możliwości rozwiązania problemów przez klienta bez wizyty technika. Przygotowanie raportów dotyczących problemów technicznych dla techników.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile. Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i zmian warunków usług.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z produktami, aktywne podejście do rozwiązywania problemów. Ocena...
German speaking process executive (insurance) opportunities
German speaking process executive (insurance) opportunities
Infosys
Czechy, Brno, Czech Republic
praca stacjonarna
4109 dni temu
German speaking process executive (insurance) opportunities
Workplace: Brno, Czech Republic
Infosys provides business consulting, technology, engineering and outsourcing services to help clients in over 30 countries build tomorrow’s enterprise. Infosys BPO have been present in Europe since 2004. Currently we employ over 1 600 employees in Europe delivering services for Fortune 100 clients across various services. Our Brno center is the most multicultural office within Infosys. For our client American multinational corporation that designs and markets revolutionary consumer IT - laptops, smartphones etc. we are looking for customer service advisors.
Your responsibilities
Register new contracts into our database
Maintain, update, and amend information for contracts
Register new submissions
Prepare and generate documentation papers (policy papers, letters etc.)
Review contracts in a timely basis
Renew and cancel contracts on yearly cycle
Develop and maintain good relationships with team members and client representatives
Our requirements
Fluency in both German and English language
Previous working experience in a similar role is advantageous
Secondary or University education
Eye for detail
Ability to learn quickly
IT literacy
Interest in Insurance industry is a big asset
Benefits
Competitive monthly salary depending on experience, performance bonuses
Two weeks of accommodation, travel costs coverage
Lunch cost coverage participation
Professional training provided by experts - MS Office, Six Sigma Green Belt , Analytical Skills etc.
Minimum skills to be trained on - Ability to use the client applications, tools, phone system. Knowledge of the client procedures and the supported product. Ability to offer and promote sales of client branded support related products
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 7 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: 5000 tysięcy zł. Brutto| miesiąc| pełny etat Twój zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów polskich; Realizacja usług dla naszych klientów w niemieckich urzędach i instytucjach; Praca z komputerem, obsługa programów graficznych, praca z dokumentami,...
TELUS DigitalGdańsk, Olivia Business Centre
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online
1 dni
Praca zdalna / hybrydowa / na miejscu Twoje zadania: Doradztwo i obsługa jako pierwsza linia pomocy dla klientów. Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail. Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zbierania punktów oraz...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat 6 500 - 6 800 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Rozwijanie głębokiej wiedzy na temat platformy klienta. Zapewnianie klientom wsparcia produktowego poprzez e-mail, czat i telefon. Rozwiązywanie problemów technicznych oraz odpowiadanie na pytania nietechniczne. Dokumentowanie procesów rozwiązywania problemów.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa zapytań klientów poprzez odpowiedzi dostosowane do ich potrzeb. Zarządzanie interakcjami wielokanałowymi (90% email, 10% rozmowy). Rozwój umiejętności i nauka obsługi oprogramowania usprawniającego życie klientów. Promowanie wysokiej jakości doświadczeń marki dla klientów.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Rozwiązywanie problemów klientów przez telefon, e-mail oraz chat. Wsparcie w obsłudze kanałów cyfrowych. Identyfikacja i diagnoza problemów z produktami. Ocena możliwości rozwiązania problemów przez klienta bez wizyty technika. Przygotowanie raportów dotyczących problemów technicznych dla techników.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 6 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile. Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i zmian warunków usług.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Rozwiązywanie problemów technicznych klientów poprzez telefony, e-maile i czaty, z zorientowaniem na potrzeby klienta. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów z produktami, aktywne podejście do rozwiązywania problemów. Ocena...