młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
Twój zakres obowiązków Zostań ambasadorem odważnej i lifestylowej marki TRIBE! W TRIBE jesteśmy czymś więcej niż tylko hotelem – jesteśmy postępem i żywą społecznością, gdzie kreatywność, innowacyjność, design oraz pasja łączą się, aby stworzyć przyszłość gościnności...
Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.
Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem. Będziesz także odpowiadać za weryfikację i...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B część etatu / pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Profesjonalne przyjmowanie i obsługa Klientów w Klinice. Obsługa telefoniczna i mailowa – udzielanie informacji o usługach, zapisywanie na wizyty. Współpraca z zespołem specjalistów (kosmetologów i lekarzy). Dbanie o estetykę recepcji oraz utrzymywanie czystości i porządku.
Zakres działań: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych; Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Obsługa centrali...
specjalista junior / mid umowa zlecenie aplikuj bez CV
2 dni
Obsługa recepcji, prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością firmy; Obsługa przychodzących i wychodzących przesyłek oraz poczty elektronicznej, prowadzenie ewidencji w tym zakresie; Zarządzanie kalendarzem sal i obsługa spotkań; Rejestracja i dystrybucja dokumentów...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących, zapewnienie właściwego wyglądu recepcji, nadzorowanie grafiku rezerwacji samochodów zastępczych.
Obowiązki: Obsługa recepcji - obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych. Organizowanie własnej pracy na recepcji. Przyjmowanie, sortowanie i dostarczanie korespondencji. Rejestrowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy. Zapewnienie prawidłowego przepływu...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej, skrzynki mailowej, korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Kontrola i nadzorowanie prac serwisu sprzątającego i florystycznego; Dystrybucja...
Luxoft
is an emerging global leader in high-end software application development.
Luxoft is a global IT outsourcing and software development company with 7000 employees across 19 locations. It was recently recognized as Leading Central and Eastern European Service Provider in the 2010 Global Services 100 list. Luxoft is famous for flexible delivery models, world's best IT talent pool, low attrition rates, best-of-breed processes and highest security and quality standards.
Luxoft is trusted long-term partner for world class leaders such as
Avaya, Boeing, Dell, Deutsche Bank, IBM.
Currently we are looking for
Currently we are looking for
Front Receptionist
VR-6303
Front Receptionist
Miejsce pracy: Krakow
Nr Ref.: VR-6303
Luxoft - Leading Central and Eastern European IT Service Provider. Learn more about Luxoft at www.luxoft.com
Responsibilities:
Constant presence at reception desk between 8.30 am - 5.15 pm.
Directing visitors by maintaining employee and department directories; giving instructions (Clients/Candidates).
Managing conference rooms for Management.
Arranging couriers (transmit/receive).
Maintaining safe and clean reception area by complying with procedures, rules, and regulations.
Answering and forwarding phone calls.
Screening phone calls.
Sorting and distributing post.
Making coffee and setting out food.
Managing visitor's badges.
Ordering TAXI.
Reporting guests for parking.
Requirements:
Fluent English
Experience of working in Administration department in international company, ideally in reception
Microsoft Office package knowledge
Proactive approach
Flexibility
Ability to multi-task and manage priorities
Strong written and verbal communication skills
Nicely turned-out
Punctuality
Self-organization
Apart from what everyone else offers, we offer:
Join our Development Center in Krakow and become a member of our open minded, progressive and professional team. You will have a chance to grow your technical and soft skills. On top of attractive salary and benefits package, Luxoft will invest into your professional training, and allow you to grow your professional career.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Witanie i obsługa gości; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o swoje stanowisko pracy oraz ogólny porządek na Recepcji; Aktualizowanie wszystkich dokumentów / plików / zestawień dotyczących Recepcji na dysku...
Twój zakres obowiązków Zostań ambasadorem odważnej i lifestylowej marki TRIBE! W TRIBE jesteśmy czymś więcej niż tylko hotelem – jesteśmy postępem i żywą społecznością, gdzie kreatywność, innowacyjność, design oraz pasja łączą się, aby stworzyć przyszłość gościnności...
Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.
Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem. Będziesz także odpowiadać za weryfikację i...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B część etatu / pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Profesjonalne przyjmowanie i obsługa Klientów w Klinice. Obsługa telefoniczna i mailowa – udzielanie informacji o usługach, zapisywanie na wizyty. Współpraca z zespołem specjalistów (kosmetologów i lekarzy). Dbanie o estetykę recepcji oraz utrzymywanie czystości i porządku.
Zakres działań: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych; Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Obsługa centrali...
specjalista junior / mid umowa zlecenie aplikuj bez CV
2 dni
Obsługa recepcji, prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością firmy; Obsługa przychodzących i wychodzących przesyłek oraz poczty elektronicznej, prowadzenie ewidencji w tym zakresie; Zarządzanie kalendarzem sal i obsługa spotkań; Rejestracja i dystrybucja dokumentów...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących, zapewnienie właściwego wyglądu recepcji, nadzorowanie grafiku rezerwacji samochodów zastępczych.
Obowiązki: Obsługa recepcji - obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych. Organizowanie własnej pracy na recepcji. Przyjmowanie, sortowanie i dostarczanie korespondencji. Rejestrowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy. Zapewnienie prawidłowego przepływu...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej, skrzynki mailowej, korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Kontrola i nadzorowanie prac serwisu sprzątającego i florystycznego; Dystrybucja...