młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie
3 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie rezerwacjami sal. Przyjmowanie gości. Przegląd sal konferencyjnych, rekonfiguracje sal, obsługa sal w zakresie TV/VC. Regularna kontrola czystości sal. Odbieranie i łączenie telefonów zewnętrznych i wewnętrznych. Zrządzanie skrzynką mailową. Zrządzanie...
Zakres obowiązków: obsługa recepcji; rezerwacja sal klienckich; wydawanie fizycznych kart dostępu do budynku; prowadzenie ewidencji wydanych i zablokowanych kart; obsługa pokoju pocztowego; rejestr przesyłek wychodzących i przychodzących; informowanie pracowników o oczekującej...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
6 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.
GEODIS PolandWarszawa, ul. Postępu 17b
praca stacjonarna
specjalista mid / junior umowa zlecenie część etatu
2 dni
Opis stanowiska: Kompleksowa, profesjonalna obsługa recepcji; Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z firmami zewnętrznymi (zamawianie artykułów biurowych i spożywczych, kontakt z kurierami) Wsparcie organizacji...
Czym będziesz się zajmować? Obsługa recepcji, w tym przyjmowanie gości i odbieranie telefonów. Zarządzanie pocztą i korespondencją. Organizacja spotkań i szkoleń. Kontrola nad zaopatrzeniem biura i zamówieniami. Praca z systemem SAP dotycząca zamówień i faktur. Współpraca z...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
3 dni
Zakres obowiązków: bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, współpraca z...
Zakres obowiązków: Obsługa recepcji rezerwacja sal konferencyjnych; wydawanie fizycznych kart dostępu do budynku; prowadzenie ewidencji wydanych i zablokowanych kart; obsługa pokoju pocztowego; rejestr przesyłek wychodzących i przychodzących; informowanie pracowników o oczekującej...
Czym będziesz się zajmować? Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...
Luxoft
is an emerging global leader in high-end software application development.
Luxoft is a global IT outsourcing and software development company with 7000 employees across 19 locations. It was recently recognized as Leading Central and Eastern European Service Provider in the 2010 Global Services 100 list. Luxoft is famous for flexible delivery models, world's best IT talent pool, low attrition rates, best-of-breed processes and highest security and quality standards.
Luxoft is trusted long-term partner for world class leaders such as
Avaya, Boeing, Dell, Deutsche Bank, IBM.
Currently we are looking for
Currently we are looking for
Front Desk Receptionist
VR-7625
Front Desk Receptionist
Miejsce pracy: Krakow
Nr Ref.: VR-7625
Luxoft - Leading Central and Eastern European IT Service Provider. Learn more about Luxoft at www.luxoft.com
Responsibilities:
Constant presence at reception desk between 8.30 am - 5.15 pm.
Directing visitors by maintaining employee and department directories; giving instructions (Clients/Candidates).
Managing conference rooms for Management.
Arranging couriers (transmit/receive).
Maintaining safe and clean reception area by complying with procedures, rules, and regulations.
Answering and forwarding phone calls.
Screening phone calls.
Sorting and distributing post.
Making coffee and setting out food.
Managing visitor's badges.
Ordering TAXI.
Reporting guests for parking.
Requirements:
Fluent English
Experience of working in Administration department in international company, ideally in reception
Microsoft Office package knowledge
Proactive approach
Flexibility
Ability to multi-task and manage priorities
Strong written and verbal communication skills
Nicely turned-out
Punctuality
Self-organization
Apart from what everyone else offers, we offer:
Join our Development Center in Krakow and become a member of our open minded, progressive and professional team. You will have a chance to grow your technical and soft skills. On top of attractive salary and benefits package, Luxoft will invest into your professional training, and allow you to grow your professional career.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie
3 dni
Zakres obowiązków: Zarządzanie rezerwacjami sal. Przyjmowanie gości. Przegląd sal konferencyjnych, rekonfiguracje sal, obsługa sal w zakresie TV/VC. Regularna kontrola czystości sal. Odbieranie i łączenie telefonów zewnętrznych i wewnętrznych. Zrządzanie skrzynką mailową. Zrządzanie...
Zakres obowiązków: obsługa recepcji; rezerwacja sal klienckich; wydawanie fizycznych kart dostępu do budynku; prowadzenie ewidencji wydanych i zablokowanych kart; obsługa pokoju pocztowego; rejestr przesyłek wychodzących i przychodzących; informowanie pracowników o oczekującej...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
6 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.
GEODIS PolandWarszawa, ul. Postępu 17b
praca stacjonarna
specjalista mid / junior umowa zlecenie część etatu
2 dni
Opis stanowiska: Kompleksowa, profesjonalna obsługa recepcji; Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z firmami zewnętrznymi (zamawianie artykułów biurowych i spożywczych, kontakt z kurierami) Wsparcie organizacji...
Czym będziesz się zajmować? Obsługa recepcji, w tym przyjmowanie gości i odbieranie telefonów. Zarządzanie pocztą i korespondencją. Organizacja spotkań i szkoleń. Kontrola nad zaopatrzeniem biura i zamówieniami. Praca z systemem SAP dotycząca zamówień i faktur. Współpraca z...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
3 dni
Zakres obowiązków: bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, współpraca z...
Zakres obowiązków: Obsługa recepcji rezerwacja sal konferencyjnych; wydawanie fizycznych kart dostępu do budynku; prowadzenie ewidencji wydanych i zablokowanych kart; obsługa pokoju pocztowego; rejestr przesyłek wychodzących i przychodzących; informowanie pracowników o oczekującej...
Czym będziesz się zajmować? Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań i szkoleń dla pracowników oraz...