Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
Utrzymanie profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon, chat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientem w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Zapewnienie pozytywnej i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Weryfikacja, wprowadzanie i procesowanie zamówień sprzedaży w systemie; Wystawianie faktur sprzedaży, korekt oraz dokumentacji niezbędnej w sprzedaży eksportowej oraz wewnątrzwspólnotowej; Kontrolę terminowej płatności faktur;...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
5 dni
Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z Klientami, Rejestrowanie dokumentów w wewnętrznym systemie informatycznym, Prowadzenie procesu reklamacji, Prowadzenie rozmów z Klientami, udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe, Redagowanie pism,...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
10 godz.
Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...
Twoje zadania: kontakt telefoniczny z klientami w celu przedstawienia usług i produktów, umawianie spotkań w oddziałach, aktualizowanie danych w systemie.
Capgemini Infrastructure Services is one of the biggest outsourcing service providers in Poland. IS has achieved great success and grown rapidly since the establishment of our first service center in Krakow in 2004. In 2006, we opened a second center in Katowice and in 2012 a third center in Opole. Today, our team of 1,600 professionals delivers IT outsourcing services to 40 clients in 20 languages.
French Customer Service Advisor
Place of work: Katowice
Ref. no Praca/CSA/FR/KK
Job description
Handling incoming phone calls / e-mails from customers regarding technical issues related to: hardware, software and network
Delivering professional and prompt service to the customers
Keeping records of all customers’ enquiries in the reporting system
Analyzing and resolving most common enquiries by providing step-by-step solutions or using remote access to take control of the computer and solve the problem
Sending more complex enquiries to the relevant IT Support Team
Requirements
Fluent knowledge of French
Communicative knowledge of English
Excellent verbal and written communication skills
Professional telephone manner
Basic experience in Windows XP (Windows 7 would be an advantage), MS Office, MS based applications
Technical support experience would be an advantage but is not necessary
Flexible, well-motivated team player, ability to work under pressure
What do we offer to the candidates:
Interesting and stable job in international team
Competitive salary with attractive benefit package
Intensive training package
Opportunity of personal development in a multinational environment
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
Utrzymanie profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon, chat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientem w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Zapewnienie pozytywnej i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Weryfikacja, wprowadzanie i procesowanie zamówień sprzedaży w systemie; Wystawianie faktur sprzedaży, korekt oraz dokumentacji niezbędnej w sprzedaży eksportowej oraz wewnątrzwspólnotowej; Kontrolę terminowej płatności faktur;...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
5 dni
Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z Klientami, Rejestrowanie dokumentów w wewnętrznym systemie informatycznym, Prowadzenie procesu reklamacji, Prowadzenie rozmów z Klientami, udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe, Redagowanie pism,...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
10 godz.
Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...
Twoje zadania: kontakt telefoniczny z klientami w celu przedstawienia usług i produktów, umawianie spotkań w oddziałach, aktualizowanie danych w systemie.