Najnowsze oferty pracy

  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer Service Specialist with Polish

    Pontica Solutions   Kraków, Śródmieście    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    YOUR ROLE: Respond to queries in a timely and accurate way, via phone, email, or chat; Troubleshoot and resolve issues, escalating complex problems to the appropriate teams when necessary. Maintain a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times. Work closely with...
  • Specjalista ds. relacji z klientami z językiem niemieckim

    HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 000 - 9 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
  • Менеджер підртимки чату

    Workbox   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    В обов'язки буде входити пошук аудиторії та обробка заявок стосовно логістики та грузоперевезень ,які пропонують компанії-партнери; Переписка з постійними замовниками; Залучення нових клієнтів; Надання інформації та актуальних умов; Ведення статистики в форматі таблиць;
  • Telefoniczny Doradca / Doradczyni z j. niemieckim

    Unique People   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   33,00 - 34,00 zł brutto/godz.
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: wykonywanie połączeń wychodzących w celu przeprowadzenia ankiet, obsługa aplikacji wewnętrznych, dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami....
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    10 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Zobacz więcej ofert pracy

Finance Operations Support Analyst

AstraZeneca Pharma
Kraków
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
624 dni temu

Global Financial Operations (GFO) was formed in Q1 2016 through the merger of Global Finance Services and Cash Generation.  GFO is at the heart of the Finance function - accountable to the AstraZeneca (AZ) Group for the design and delivery of high quality, simple to operate transactional finance processes that enable our customers to focus on AZ’s strategic priorities.    

 

Our processes cover record to report, purchase to pay and order to cash and we drive AZ’s cash focus through disciplined management of supplier and customer payment terms and practices. GFO HelpDesk is the customer face of Global Financial Operations and currently provides support P2P/T&E global support to over 70,000 internal customers and over 90,000 external (suppliers).  

 

GFO HelpDesk operates globally with support centres in Costa Rica, Kuala Lumpur and Warsaw working closely with our combination of in-house captive and offshored business process outsourcing (BPO). The BPO element has been provided in partnership with our service provider partner Genpact since 2008.    

 

As the successful role holder, you will be a member of the Global Helpdesk Operations team based in Warsaw and report to the HelpDesk Operations Team Lead, supporting the delivery of Helpdesk services with a focus on customer satisfaction primarily for the EMEA region, and secondary globally. 

 

You will have a proven and demonstratable background in a customer service environment, ideally gained with a global shared service environment. You are a customer-focused individual who is motivated to drive performance and ensure customer satisfaction, working effectively with back-office teams (when necessary) to successfully resolve customer queries to the satisfaction of the customer. 

Finance Operations Support Analyst
Kraków
R-151984
Typical Accountabilities  
  • Responsible for delivering internal and external customer transactional support, responding to customer queries via customer support case management application (ServiceNow Customer Service Management (CSM)), phone and chat    
  • To ensure that customers are provided with regular updates through various channels (written, phone, chat) on their queries until the case is resolved to the satisfaction of the customer. 
  • To ensure that customers queries are resolved within SLA to the satisfaction of the customer 
  • Acts as the single point of contact between the customer, back-office (Level 2 support) and IT (Level 3 Support) process to resolve the customers query within SLA and to the satisfaction of the customer. Escalate delays in support to team lead  
  • Support and contribute in the creation and continuous improvement of a helpdesk competency. 
  • Support when there are any ad hoc activities or projects 
  • Meet or exceed the performance targets/KPI related to the call handling/e-mail/chat and customer service provision
Essential Requirements
  • Ability to put the Customer first and at the heart of everything we do 
  • Good communication skill and able to communicate effectively via email, support application, phone and chat in Polish and English and at least one of the following languages French, German, Italian & Spanish 
  • Ability to interaction successfully with process towers in the support of success resolution of the customer query 
  • Fresh graduates are encouraged to apply too 
  • Ability to work well in diverse, multinational teams and proven ability to influence others to achieve positive outcomes 
Desirable
  • University Degree in Finance & Accounting/Commerce or equivalent 
  • ITIL training / service management accreditation or similar 
  • Prior experience working in a Customer Service centre across a global / large organization 
  • years of customer Possess 1-2 service / accounting work experiences 
  • Knowledge and experience in SAP, Coupa, other ERP system is desirable but not essential 
 

Podobne oferty

  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer Service Specialist with Polish

    Pontica Solutions   Kraków, Śródmieście    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    YOUR ROLE: Respond to queries in a timely and accurate way, via phone, email, or chat; Troubleshoot and resolve issues, escalating complex problems to the appropriate teams when necessary. Maintain a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times. Work closely with...
  • Specjalista ds. relacji z klientami z językiem niemieckim

    HRS Recruitment Services Bulgaria Ltd.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 000 - 9 600 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
  • Менеджер підртимки чату

    Workbox   Kraków    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    В обов'язки буде входити пошук аудиторії та обробка заявок стосовно логістики та грузоперевезень ,які пропонують компанії-партнери; Переписка з постійними замовниками; Залучення нових клієнтів; Надання інформації та актуальних умов; Ведення статистики в форматі таблиць;
  • Telefoniczny Doradca / Doradczyni z j. niemieckim

    Unique People   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   33,00 - 34,00 zł brutto/godz.
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: wykonywanie połączeń wychodzących w celu przeprowadzenia ankiet, obsługa aplikacji wewnętrznych, dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami....
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    10 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...