W ING Lease Sp. z o. o. liczą się ludzie. Naszym Klientom doradzamy uczciwie, mówiąc wprost, a pracowników traktujemy z uznaniem, dając możliwość rozwoju i przestrzeń do realizacji różnorodnych pasji. Dołącz do nas!
Expert - Process Development
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: AD_0140790
Opis projektu: Liderzy rozwoju procesów kreują zmianę w obszarze nowych i istniejących procesów. Ich działania są nakierowane na wzrost satysfakcji klienta i poprawę efektywności kosztowej, przy jednoczesnym wykorzystaniu najlepszych praktyk rynkowych zgodnie z globalną strategią Grupy ING.
Twoje zadania:
- identyfikacja problemów w procesach, opisywanie ich ilościowo i generowanie pomysłów na usprawnienia
- uzasadnianie potrzeby zmiany w procesie
- projektowanie zgodnych i efektywnych usprawnień skoncentrowanych na potrzebie klienta
- inicjowanie usprawnień procesów, udział w implementacji oraz monitoring ich wdrożeń
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe o preferowanym kierunku (finanse, bankowość, zarządzanie, ekonomia, inne kierunki ścisłe)
- znajomość języka angielskiego – poziom umożliwiający swobodną komunikację
- dobra znajomość aplikacji, narzędzi pakietu Office – w szczególności MS Excel, Power Point
- umiejętność mapowania procesów operacyjnych
- zrozumienie istotności i znaczenia miar satysfakcji klienta
- znajomość narzędzi i metod zarządzania procesami (np. A3, kaizen)
- świadomość w temacie innowacji i ich projektowania (np. Lean Startup, Design Thinking)
Benefity:
- Najnowsze technologie i nowoczesne metody pracy
Wykorzystuj najnowsze technologie i ich możliwości w zróżnicowanych projektach, oraz nowoczesne metody pracy, w tym Agile. - Wielokierunkowy rozwój
Dostępne narzędzia i przemyślane plany rozwoju i pomogą Ci poszerzyć wiedzę i kompetencję, aby być zawsze krok do przodu. - Ucz się od najlepszych
Korzystaj z wiedzy ekspertów i możliwości zdobywania certyfikatów. - Elastyczny czas pracy
Rozpocznij pracę między 7.00 a 9.00 i dopasuj pracę do siebie, a nie odwrotnie. - Praca w domu / hybrydowa / stacjonarna
Mamy takie formy pracy w zależności od obszaru. - Dostarczymy narzędzia pracy
i zadbamy o Ciebie
Otrzymasz powitalny prezent (welcomepack) oraz niezbędne narzędzia pracy, tj. telefon służbowy, laptop. Włączymy Cię w proces onboardingowy. - Prywatna opieka medyczna
Zadbaj o zdrowie swoje i bliskich, korzystając z prywatnej opieki medycznej LUX MED. - Stabilne warunki zatrudnienia
Po okresie próbnym oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. - Premia roczna
Możesz otrzymać premię roczną, której wysokość wynika z oceny Twojej pracy. - Platforma kafeteryjna Medicover Benefits i Multipakiet Sportowy Medicover Sport
Korzystaj z zasilanych co miesiąc punktów. Wydaj na zakupy w sklepach lub/ i na bilety na wydarzenia kulturalne. Korzystaj z karty sportowej. - Dodatkowe dni wolne
W ramach dnia dla rodziny, nagrody od menadżera, na wolontariat lub inną ważną okoliczność. - Parking rowerowy (Centrala Katowice i Warszawa)
Jeździsz rowerem? My też, dlatego zapewniamy wszystko, czego potrzebujesz - parking, szafki i prysznic. - Strefy relaksu i rozrywki
Odpoczywaj w przerwach w strefach relaksu! Kolorowe i przyjazne przestrzenie, pełno zieleni, wygodne fotele, piłkarzyki, etc. - Wspólne sportowe wyzwania
Razem łatwiej osiągać cele także te sportowe. Dołącz do społeczności Aktywni ING. - Akcje specjalne, paczki świąteczne
Dbamy o Ciebie i Twoich najbliższych. Dzień dziecka, akademia kodowania dla dzieci, paczki na święta, konkursy dla pracowników i inne niespodzianki, bo każda okazja jest dobra. - Zacznij dobrze dzień
W kuchni na każdym piętrze zaczniesz dzień od filiżanki pysznej kawy lub herbaty. - Dodatkowe świadczenia dla rodziców
Wiemy jak ważna jest Twoja rola jako rodzica. Dajemy dodatkowe dni wolne dla rodziców. - Płatny Program Poleceń Pracowniczych
Zgarnij dodatkową kasę za polecenie osoby do pracy. - Sabbatical
Oferujemy możliwość podjęcia przerwy od pracy i dajemy gwarancję powrotu. - Zaangażujemy się w Twoją przyszłość
Możesz przystąpić do korzystnego Pracowniczego Programu Emerytalnego i Ubezpieczenia na życie.