Jako Grupa Air Liquide jesteśmy światowym liderem w dziedzinie produkcji gazów, technologii oraz usług dla przemysłu i ochrony zdrowia. Nasza obecność w 80 krajach to ponad 67 000 pracowników i obsługa ponad 3 000 000 klientów i pacjentów.
Air Liquide Central East Europe (Poland, Czech Republic, Slovakia) działa w ramach trzech linii biznesowych: Large Industries, Industrial Merchant, Healthcare które łącznie współpracują z ponad 5000 klientów i stanowią wsparcie dla około 2000 pacjentów.
Executive Assistant / Asystentka Zarządu
Teren działania: Kraków
Zadania:
- Organizowanie i obsługę spotkań Zarządu,
- Organizowanie wyjazdów krajowych i zagranicznych,
- Przygotowywanie podsumowań ze spotkań Zarządu oraz monitorowanie realizacji wyznaczonych zadań,
- Przygotowywanie i redagowanie pism, raportów oraz prezentacji multimedialnych,
- Nadzór nad dokumentami – prawidłowe przechowywanie i archiwizowanie, prowadzenie elektronicznej ewidencji,
- Przygotowywanie oraz redagowanie materiałów komunikacyjnych na potrzeby procesu komunikacji wewnętrznej firmy,
- Bieżące wsparcie oraz współpraca z innymi działami.
Profil
- Wykształcenie wyższe,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Umiejętność budowania dobrych relacji z ludźmi (komunikatywność, nienaganna kultura osobista),
- Doskonała organizacja własnej pracy (zadaniowość, planowanie, zarządzanie swoim czasem oraz pracą przełożonego)
- Samodzielność, sumienność i dokładność,
- Obsługa komputera i programów z pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (Business English będzie dodatkowych atutem)
- Dyspozycyjność i chęć do odbywania częstych podróży służbowych do Warszawy
Oferujemy:
- Atrakcyjną premię roczną,
- Dodatkowe 3 dni urlopu w roku,
Informujemy, że będziemy się kontaktować tylko z wybranymi kandydatami.
Zainteresowany? Wyślij swoje CV pomocą przycisku Aplikuj Teraz.
Zainteresowany? Wyślij swoje CV pomocą przycisku Aplikuj Teraz.