specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Your responsibilities: Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound). Working with confidential customer information and treating it sensitively. Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude.
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca; Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach; Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta; Przyjmowanie zapytań, wniosków,...
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca stacjonarna
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
1 dni
Kompleksowa obsługa klienta (telefon, chat, e-mail) – zarówno odbieranie, jak i inicjowanie kontaktów. Ochrona poufnych danych klientów oraz przestrzeganie standardów bezpieczeństwa. Dostarczanie wysokiej jakości obsługi, cechującej się empatią, cierpliwością i proaktywnością.
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen; Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Use analysis tools and extensive test management to...
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Co bydzie do roboty? Godać, pisać i ratować klientów w potrzebie – tel, mail, czat, co ino. Reklamacje załatwiać, bo ekspres musi chodzić jak w zegarku! Pokazać klasę i stworzyć obsługę, co robi wrażenie jak pierwsze łyki porannej kawy.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obsługa klienta przez telefon, chat i e-mail (połączenia wychodzące i przychodzące). Zarządzanie poufnymi informacjami klientów z należytą starannością. Zapewnienie proaktywnej, cierpliwej i empatycznej obsługi.
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj bez CV
3 dni
Efektywna komunikacja z klientami poprzez telefon, czat oraz email, obsługując zarówno zgłoszenia przychodzące, jak i wychodzące. Zapewnienie wyjątkowej obsługi, zawsze z proaktywnym, cierpliwym podejściem. Chcemy, aby każdy klient czuł się wysłuchany i doceniony. Ochrona poufnych...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obsługa klienta za pomocą różnych kanałów komunikacji (telefon, email, czat). Zarządzanie reklamacjami i zapewnienie sprawności urządzeń. Dostarczanie wysokiej jakości wsparcia, które zwiększa zadowolenie klientów.
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca stacjonarna
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
4 dni
Obsługa klientów przez telefon, email, czat; Zarządzanie reklamacjami i utrzymanie sprawności urządzeń; Zapewnianie wysokiej jakości wsparcia dla klientów;
Capgemini Infrastructure Services is one of the biggest outsourcing service providers in Poland. IOS has achieved great success and grown rapidly since the establishment of our first service center in Krakow eight years ago. In 2006, we opened a second center in Katowice and in 2012 we opened a third office in Opole. Today, our team of 1,600 professionals delivers IT outsourcing services to 40 clients in 20 languages.
To our newly opened Department in IS Center in Krakow and Katowice we are currently looking for Candidates for the position of:
English Customer Service Advisor
Place of work: Katowice
Ref. no Praca/CSA/ENG/KK
Job Description:
Undertaking initial diagnostics of the incident, using the tools available and resolving as many as possible on initial contact
Accurately recording and classifying all incoming incidents with the appropriate priority, category and incident summary details or error messages
Proactive flagging incidents where no knowledge solution was found
Accurate and timely hand off to other resolving teams
Candidate's profile:
Excellent good English language skills both verbal and written
Basic IT knowledge (Vista/2000/XP, MS based applications)
Basic technical support experience would be an advantage
Professional telephone manner
Flexible, well-motivated team player, able to work under pressure
What do we offer to the candidates:
Interesting and stable job within an international team
Competitive salary with an attractive benefits package
Opportunity to develop your career with one of the world’s most respected IT companies vFriendly working atmosphere
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 godz.
Your responsibilities: Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound). Working with confidential customer information and treating it sensitively. Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude.
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca; Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach; Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta; Przyjmowanie zapytań, wniosków,...
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca stacjonarna
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
1 dni
Kompleksowa obsługa klienta (telefon, chat, e-mail) – zarówno odbieranie, jak i inicjowanie kontaktów. Ochrona poufnych danych klientów oraz przestrzeganie standardów bezpieczeństwa. Dostarczanie wysokiej jakości obsługi, cechującej się empatią, cierpliwością i proaktywnością.
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen; Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Use analysis tools and extensive test management to...
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Co bydzie do roboty? Godać, pisać i ratować klientów w potrzebie – tel, mail, czat, co ino. Reklamacje załatwiać, bo ekspres musi chodzić jak w zegarku! Pokazać klasę i stworzyć obsługę, co robi wrażenie jak pierwsze łyki porannej kawy.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obsługa klienta przez telefon, chat i e-mail (połączenia wychodzące i przychodzące). Zarządzanie poufnymi informacjami klientów z należytą starannością. Zapewnienie proaktywnej, cierpliwej i empatycznej obsługi.
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj bez CV
3 dni
Efektywna komunikacja z klientami poprzez telefon, czat oraz email, obsługując zarówno zgłoszenia przychodzące, jak i wychodzące. Zapewnienie wyjątkowej obsługi, zawsze z proaktywnym, cierpliwym podejściem. Chcemy, aby każdy klient czuł się wysłuchany i doceniony. Ochrona poufnych...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Obsługa klienta za pomocą różnych kanałów komunikacji (telefon, email, czat). Zarządzanie reklamacjami i zapewnienie sprawności urządzeń. Dostarczanie wysokiej jakości wsparcia, które zwiększa zadowolenie klientów.
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca stacjonarna
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
4 dni
Obsługa klientów przez telefon, email, czat; Zarządzanie reklamacjami i utrzymanie sprawności urządzeń; Zapewnianie wysokiej jakości wsparcia dla klientów;