Utrzymanie profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon, chat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientem w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Zapewnienie pozytywnej i...
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Weryfikacja, wprowadzanie i procesowanie zamówień sprzedaży w systemie; Wystawianie faktur sprzedaży, korekt oraz dokumentacji niezbędnej w sprzedaży eksportowej oraz wewnątrzwspólnotowej; Kontrolę terminowej płatności faktur;...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
3 dni
Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z Klientami, Rejestrowanie dokumentów w wewnętrznym systemie informatycznym, Prowadzenie procesu reklamacji, Prowadzenie rozmów z Klientami, udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe, Redagowanie pism,...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...
Capgemini Infrastructure Services is one of the biggest outsourcing service providers in Poland. IOS has achieved great success and grown rapidly since the establishment of our first service center in Krakow eight years ago. In 2006, we opened a second center in Katowice and in 2012 we opened a third office in Opole. Today, our team of 1,600 professionals delivers IT outsourcing services to 40 clients in 20 languages.
To our newly opened Department in IS Center in Krakow and Katowice we are currently looking for Candidates for the position of:
English Customer Service Advisor
Place of work: Katowice
Ref. no Praca/CSA/ENG/KK
Job Description:
Undertaking initial diagnostics of the incident, using the tools available and resolving as many as possible on initial contact
Accurately recording and classifying all incoming incidents with the appropriate priority, category and incident summary details or error messages
Proactive flagging incidents where no knowledge solution was found
Accurate and timely hand off to other resolving teams
Candidate's profile:
Excellent good English language skills both verbal and written
Basic IT knowledge (Vista/2000/XP, MS based applications)
Basic technical support experience would be an advantage
Professional telephone manner
Flexible, well-motivated team player, able to work under pressure
What do we offer to the candidates:
Interesting and stable job within an international team
Competitive salary with an attractive benefits package
Opportunity to develop your career with one of the world’s most respected IT companies vFriendly working atmosphere
Utrzymanie profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon, chat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientem w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Zapewnienie pozytywnej i...
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Weryfikacja, wprowadzanie i procesowanie zamówień sprzedaży w systemie; Wystawianie faktur sprzedaży, korekt oraz dokumentacji niezbędnej w sprzedaży eksportowej oraz wewnątrzwspólnotowej; Kontrolę terminowej płatności faktur;...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
3 dni
Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z Klientami, Rejestrowanie dokumentów w wewnętrznym systemie informatycznym, Prowadzenie procesu reklamacji, Prowadzenie rozmów z Klientami, udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe, Redagowanie pism,...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...