Lekarze bez Granic poszukują Eksperta ds. finansów i administracji darczyńcami na stanowisko Senior Donor Care Administration and Finance Specialist (f/m/d)
LOKALIZACJA
Warszawa
ROZPOCZĘCIE
1 stycznia 2022
DŁUGOŚĆ UMOWY
33 miesiące możliwością przedłużenia
WYMIAR ETATU
Pełen
TERMIN NADSYŁANIA APLIKACJI WYDŁUŻONY
12.09.2021
Jako biuro Lekarzy bez Granic w Polsce podejmuje działania mające na celu ratowanie życia i pomoc cierpiącym głównie poprzez pozyskiwanie funduszy, kontakty i komunikację oraz marketing służący rekrutacji pracowników w terenie.
Zatrudnienie w ramach MSF oznacza przestrzeganie obowiązujących zasad humanitarnych, takich jak neutralność,
bezstronność i niezależność. Beneficjentami MSF są pacjenci, którzy znajdują się w centrum wszystkich działań Lekarzy bez Granic. U podstaw ducha MSF leży etyka lekarska i wolontariat.
Lokalizacja:
Fundacja „Lekarze bez Granic”, Warszawa
Wymiar etatu:
Pełny (100%)
Data rozpoczęcia pracy:
1 stycznia 2022 r.
Wynagrodzenie:
Wynagrodzenie będzie mieściło się w przedziale wynagrodzeń stosowanym przez inne organizacje i fundacje typu non-profit w Polsce. MSF posiada, na całym świecie, siatki płac przeznaczone dla każdego rynku, a wynagrodzenie nie podlega negocjacjom.
Termin Nadsyłania Aplikacji:
Wydłużony 12.09.2021
Umowa:
Umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony (33 miesiące) z możliwością przedłużenia. Ze względu na politykę mobilności pracowników na stanowiskach kierowniczych, łączny okres obowiązywania umowy o pracę nie może przekroczyć 6 lat.
- Uruchamianie i dalszy rozwój obsługi darczyńców oraz wypełnianie codziennych zadań związanych z obsługą darczyńców; pierwszy punkt kontaktowy odpowiedzialny za obsługę wszelkich zapytań darczyńców (e-mail, telefon, poczta)
- Uruchamianie i dalszy rozwój w zakresie kierowania procesami przekazywania darowizn oraz wypełnianie codziennych zadań związanych z obsługą darczyńców, w tym wprowadzanie danych
- Odpowiedzialność za dalsze opracowywanie i prowadzenie bazy danych darczyńców
- Opracowanie oraz dalszy rozwój kontroli działalności fundraisingowej oraz sporządzanie raportów z działalności fundraisingowej
- Inicjowanie i wdrażanie programu zatrzymania i aktywizacji darczyńców z wykorzystaniem narzędzi marketingu offline i online
- Opracowanie planu rocznego i budżetu
- Odpowiedzialność za działalność biura związaną z finansami we współpracy z zewnętrzną firmą księgową, np. nadzorowanie i przygotowywanie comiesięcznych faktur, kontakty z organami finansowymi, bankami i instytucjami finansowymi
- Przygotowywanie korespondencji, prezentacji, memorandów, raportów i sprawozdań finansowych
- Kierowanie recepcją, zarządzanie zapleczem biura (back-office), ogólna działalność administracyjna, system zarządzania informacjami
- Koordynacja i kontakt z dostawcami usług biurowych (świadczącymi usługi informatyczne, telefoniczne, elektryczne, sprzątania oraz wynajmu)
- Odpowiedzialność za ochronę danych i zgodność z RODO we współpracy z usługodawcami zewnętrznymi
- Opracowanie planu rocznego i budżetu
- Duże przywiązanie do zasad i wartości humanitarnych MSF
- Co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego na podobnym lub pokrewnym stanowisku
- Doświadczenie w zakresie obsługi darczyńców, zarządzania darczyńcami oraz pracy w zakresie CRM/ baz danych darczyńców
- Podstawowe doświadczenie w dziedzinie finansów/ księgowości
- Pożądane doświadczenie w zakresie zarządzania recepcją, zapleczem (back-office) oraz w dziedzinie administracji i ochrony danych
- Znajomość sektora organizacji pozarządowych w Polsce i właściwych interesariuszy
- Wcześniejsze doświadczenie w zarządzaniu budżetem
- Odpowiednie wykształcenie potwierdzone studiami magisterskimi/ podyplomowymi / programami pogłębiania wiedzy lub odpowiednim wykształceniem
- Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie C1 (poziom zaawansowany)
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym MS Office)
- Doświadczenie w kierowaniu procesami i działaniami, myślenie strategiczne oraz nastawienie na rozwijanie nowych inicjatyw Nastawienie na pracę w zespole i umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów
- Gotowość do sporadycznych wyjazdów do innych biur MSF