Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Administracji i Systemów CM

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96​​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoimi głównymi obowiązkiem będzie administracyjne wsparcie w bieżącym działaniu Centrum Medycznego​, czyli: nadzór nad grafikami lekarskimi, sporządzanie miesięcznych i tygodniowych raportów z działalności placówki (współpraca z pionem finansów), nadzór nad sprzedażą i...
  • Pracownik biurowo - administracyjny

    Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Rakowiec”   Warszawa, Dom Kultury „Rakowiec”    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    realizacja zadań z zakresu bieżącej działalności Domu Kultury, przygotowywanie i koordynowanie programu kulturalno - oświatowego Domu Kultury, przygotowywanie i koordynowanie harmonogramu zajęć i imprez kulturalnych, organizacja, przygotowywanie i udział w imprezach kulturalnych i innych...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka w Wydziale Ewidencji Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za: Koordynowanie procesu sporządzania i składania deklaracji i korekt deklaracji na podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek leśny oraz wsparcie Oddziałów Spółki w tym procesie, Koordynowanie procesu rozliczania opłat z tytułu...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracyjnych

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Krakowiaków 46 (The Park Warsaw)    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania na stanowisku: Bieżąca współpraca i wsparcie Pracowników oraz kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura; Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i...
  • Pracownik ds. obsługi kontroli i audytu

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 000 zł brutto/mies.
    6 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa kontroli i audytów przeprowadzanych przez zewnętrzne i wewnętrzne organy kontroli i audytu, nadzorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych, koordynowanie działań związanych z rozpatrywaniem skarg, wniosków i interpelacji...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji

    OmniOffice Sp. z o.o.   Warszawa, Centrum    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obowiązki Przygotowywanie raportów wg wymagań przełożonych. Kontrola techniczna sal konferencyjnych i części wspólnych; Delegowanie i weryfikacja prac konserwatorsko-naprawczych; Nadzór nad obiegiem i przechowywaniem dokumentacji dot. OmniOffice i pracowników; Nadzór i logistyka...
  • Pracownik ds. obsługi procesów inwestycyjnych

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Łączyny 8​​    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na cały etat Twoje zadania: wnioskowanie w zakresie pozyskiwania zgód niezbędnych do realizacji inwestycji i remontów, sporządzanie projektów umów zadań inwestycyjnych, przygotowywanie dokumentacji formalnej i uczestniczenie w komisjach przetargowych,...
  • Administrator ds. Logistyki

    Solutions 4 You Sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Codzienną komunikację z klientem oraz z dostawcami w aspektach logistycznych i technicznych. Zarządzanie zamówieniami klientów (przetwarzanie zamówień, nadzór nad realizacją, koordynowanie i weryfikacja planu dostaw). Współpracę z magazynem-kontrola...
  • Specjalista ds. Administracji

    Zymetric Sp. z o.o.   Kobyłka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: Bieżąca obsługa sekretariatu, w tym korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa telefoniczna sekretariatu. Dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz estetykę i porządek w biurze. Obsługa administracyjna firmy i biura Zarządu. Współpraca z firmami /...
  • Ekspert w Wydziale Taryf w Departamencie Gospodarki Wodno-Ściekowej

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Żelazna 59A    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków, w tym sporządzanie pism procesowych, projektów decyzji, także na etapie postępowań...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Ekspert ds. finansów i administracji darczyńcami

Ekspert ds. finansów i administracji darczyńcami

Lekarze bez Granic
Warszawa
menedżer
umowa o pracę
praca stacjonarna
1071 dni temu

Lekarze bez Granic poszukują Eksperta ds. finansów i administracji darczyńcami  na stanowisko Senior Donor Care Administration and Finance Specialist (f/m/d)

LOKALIZACJA
Warszawa

ROZPOCZĘCIE
1 stycznia 2022


DŁUGOŚĆ UMOWY
33 miesiące możliwością przedłużenia


WYMIAR ETATU
Pełen


TERMIN NADSYŁANIA APLIKACJI WYDŁUŻONY
12.09.2021

Médecins Sans Frontières (MSF, Lekarze bez Granic) to niezależna, międzynarodowa medyczna organizacja humanitarna, utworzona 1971 roku przez grupę francuskich lekarzy i dziennikarzy. Lekarze bez Granic działają w ponad 70 krajach na całym świecie niosąc pomoc medyczną tym, którzy najbardziej jej potrzebują: od ofiar wojny w Jemenie, przez osoby wewnętrznie przesiedlone w Sudanie Południowym, po pacjentów chorych na gruźlicę w Azji Środkowej. Swoje projekty Lekarze bez Granic kierują przede wszystkim do osób znajdujących się w potrzebie, które są pozbawione dostępu do odpowiedniej opieki medycznej lub pomocy humanitarnej.
Zależy nam na wspieraniu różnorodności i dobieramy pracowników wyłącznie na podstawie kompetencji. Kulturę naszej organizacji opieramy na współpracy, różnorodności i odpowiedzialności.
Zadaniem nowego biura Lekarzy bez Granic (MSF Polska) będzie pozyskiwanie środków prywatnych przeznaczonych na pracę i misję, marketing rekrutacyjny skierowany do wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników terenowych z Polski, informowanie o kryzysach, których jesteśmy świadkami i potrzebach społeczności, którym pomagamy, a także aktywny udział w debacie na tematy humanitarne. Na początku w biurze zatrudnionych będzie 7 osób.

Jako biuro Lekarzy bez Granic w Polsce podejmuje działania mające na celu ratowanie życia i pomoc cierpiącym głównie poprzez pozyskiwanie funduszy, kontakty i komunikację oraz marketing służący rekrutacji pracowników w terenie.

Zatrudnienie w ramach MSF oznacza przestrzeganie obowiązujących zasad humanitarnych, takich jak neutralność,

bezstronność i niezależność. Beneficjentami MSF są pacjenci, którzy znajdują się w centrum wszystkich działań Lekarzy bez Granic. U podstaw ducha MSF leży etyka lekarska i wolontariat.

Ekspert ds. finansów i administracji darczyńcami
Miejsce pracy: Warszawa

Lokalizacja:

Fundacja „Lekarze bez Granic”, Warszawa


Wymiar etatu:

Pełny (100%)


Data rozpoczęcia pracy:

1 stycznia 2022 r.

 

Wynagrodzenie:

Wynagrodzenie będzie mieściło się w przedziale wynagrodzeń stosowanym przez inne organizacje i fundacje typu non-profit w Polsce. MSF posiada, na całym świecie, siatki płac przeznaczone dla każdego rynku, a wynagrodzenie nie podlega negocjacjom.


Termin Nadsyłania Aplikacji:

Wydłużony 12.09.2021

 

Umowa:

Umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony (33 miesiące) z możliwością przedłużenia. Ze względu na politykę mobilności pracowników na stanowiskach kierowniczych, łączny okres obowiązywania umowy o pracę nie może przekroczyć 6 lat.

 

Główne zadania
 
Obsługa darczyńców:
  • Uruchamianie i dalszy rozwój obsługi darczyńców oraz wypełnianie codziennych zadań związanych z obsługą darczyńców; pierwszy punkt kontaktowy odpowiedzialny za obsługę wszelkich zapytań darczyńców (e-mail, telefon, poczta)
  • Uruchamianie i dalszy rozwój w zakresie kierowania procesami przekazywania darowizn oraz wypełnianie codziennych zadań związanych z obsługą darczyńców, w tym wprowadzanie danych
  • Odpowiedzialność za dalsze opracowywanie i prowadzenie bazy danych darczyńców
  • Opracowanie oraz dalszy rozwój kontroli działalności fundraisingowej oraz sporządzanie raportów z działalności fundraisingowej
  • Inicjowanie i wdrażanie programu zatrzymania i aktywizacji darczyńców z wykorzystaniem narzędzi marketingu offline i online
  • Opracowanie planu rocznego i budżetu
Finanse i administracja biurowa:
  • Odpowiedzialność za działalność biura związaną z finansami we współpracy z zewnętrzną firmą księgową, np. nadzorowanie i przygotowywanie comiesięcznych faktur, kontakty z organami finansowymi, bankami i instytucjami finansowymi
  • Przygotowywanie korespondencji, prezentacji, memorandów, raportów i sprawozdań finansowych
  • Kierowanie recepcją, zarządzanie zapleczem biura (back-office), ogólna działalność administracyjna, system zarządzania informacjami
  • Koordynacja i kontakt z dostawcami usług biurowych (świadczącymi usługi informatyczne, telefoniczne, elektryczne, sprzątania oraz wynajmu)
  • Odpowiedzialność za ochronę danych i zgodność z RODO we współpracy z usługodawcami zewnętrznymi
  • Opracowanie planu rocznego i budżetu
Ponieważ biuro rozpoczyna dopiero swoją działalność i ma ograniczone zasoby i stanowiska, wszyscy pracownicy będą angażowani do zadań wykraczających poza ich zakres obowiązków, aby zapewnić sprawne i skuteczne funkcjonowanie nowoutworzonego biura.

 

UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIE
  • Duże przywiązanie do zasad i wartości humanitarnych MSF
  • Co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego na podobnym lub pokrewnym stanowisku
  • Doświadczenie w zakresie obsługi darczyńców, zarządzania darczyńcami oraz pracy w zakresie CRM/ baz danych darczyńców
  • Podstawowe doświadczenie w dziedzinie finansów/ księgowości
  • Pożądane doświadczenie w zakresie zarządzania recepcją, zapleczem (back-office) oraz w dziedzinie administracji i ochrony danych
  • Znajomość sektora organizacji pozarządowych w Polsce i właściwych interesariuszy
  • Wcześniejsze doświadczenie w zarządzaniu budżetem
  • Odpowiednie wykształcenie potwierdzone studiami magisterskimi/ podyplomowymi / programami pogłębiania wiedzy lub odpowiednim wykształceniem
  • Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie C1 (poziom zaawansowany) 
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym MS Office)
  • Doświadczenie w kierowaniu procesami i działaniami, myślenie strategiczne oraz nastawienie na rozwijanie nowych inicjatyw Nastawienie na pracę w zespole i umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów
  • Gotowość do sporadycznych wyjazdów do innych biur MSF
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Administracji i Systemów CM

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96​​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoimi głównymi obowiązkiem będzie administracyjne wsparcie w bieżącym działaniu Centrum Medycznego​, czyli: nadzór nad grafikami lekarskimi, sporządzanie miesięcznych i tygodniowych raportów z działalności placówki (współpraca z pionem finansów), nadzór nad sprzedażą i...
  • Pracownik biurowo - administracyjny

    Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Rakowiec”   Warszawa, Dom Kultury „Rakowiec”    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    realizacja zadań z zakresu bieżącej działalności Domu Kultury, przygotowywanie i koordynowanie programu kulturalno - oświatowego Domu Kultury, przygotowywanie i koordynowanie harmonogramu zajęć i imprez kulturalnych, organizacja, przygotowywanie i udział w imprezach kulturalnych i innych...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka w Wydziale Ewidencji Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za: Koordynowanie procesu sporządzania i składania deklaracji i korekt deklaracji na podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek leśny oraz wsparcie Oddziałów Spółki w tym procesie, Koordynowanie procesu rozliczania opłat z tytułu...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Administracyjnych

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Krakowiaków 46 (The Park Warsaw)    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania na stanowisku: Bieżąca współpraca i wsparcie Pracowników oraz kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura; Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i...
  • Pracownik ds. obsługi kontroli i audytu

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 6 000 zł brutto/mies.
    6 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa kontroli i audytów przeprowadzanych przez zewnętrzne i wewnętrzne organy kontroli i audytu, nadzorowanie realizacji wniosków i zaleceń pokontrolnych, koordynowanie działań związanych z rozpatrywaniem skarg, wniosków i interpelacji...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji

    OmniOffice Sp. z o.o.   Warszawa, Centrum    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Obowiązki Przygotowywanie raportów wg wymagań przełożonych. Kontrola techniczna sal konferencyjnych i części wspólnych; Delegowanie i weryfikacja prac konserwatorsko-naprawczych; Nadzór nad obiegiem i przechowywaniem dokumentacji dot. OmniOffice i pracowników; Nadzór i logistyka...
  • Pracownik ds. obsługi procesów inwestycyjnych

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Łączyny 8​​    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na cały etat Twoje zadania: wnioskowanie w zakresie pozyskiwania zgód niezbędnych do realizacji inwestycji i remontów, sporządzanie projektów umów zadań inwestycyjnych, przygotowywanie dokumentacji formalnej i uczestniczenie w komisjach przetargowych,...
  • Administrator ds. Logistyki

    Solutions 4 You Sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Codzienną komunikację z klientem oraz z dostawcami w aspektach logistycznych i technicznych. Zarządzanie zamówieniami klientów (przetwarzanie zamówień, nadzór nad realizacją, koordynowanie i weryfikacja planu dostaw). Współpracę z magazynem-kontrola...
  • Specjalista ds. Administracji

    Zymetric Sp. z o.o.   Kobyłka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: Bieżąca obsługa sekretariatu, w tym korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa telefoniczna sekretariatu. Dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz estetykę i porządek w biurze. Obsługa administracyjna firmy i biura Zarządu. Współpraca z firmami /...
  • Ekspert w Wydziale Taryf w Departamencie Gospodarki Wodno-Ściekowej

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, Żelazna 59A    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: samodzielne prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzania taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków, w tym sporządzanie pism procesowych, projektów decyzji, także na etapie postępowań...