Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi kancelaryjno-archiwalnej

    PKP CARGO S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Koordynowanie procesu obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Centrali Spółki oraz jej dystrybucja zgodnie z obowiązującymi standardami; Prowadzenie rejestracji korespondencji w systemie elektronicznego obiegu dokumentów (SEOD) oraz jej...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka - Dział Dokumentacji Medycznej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Dołącz do nas, jeśli: masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, bardzo dobrze organizujesz sobie czas pracy, jesteś osobą komunikatywną, otwartą na pracę zespołową, jesteś osobą skrupulatną, komunikatywnie posługujesz się angielskim – min. na poziomie B1/B2.
  • Administrator / Administratorka Systemów Produkcyjnych

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Raportowanie produkcji i wprowadzanie danych w ramach wszystkich programów i systemów produkcyjnych: SAP, Nanocode, MES, AiM etc. Weryfikacja poprawności raportowania produkcji i wprowadzanych danych;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji (Dział Lokalizacji)

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  część etatu   3 500 - 4 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj bez CV
    1 dni
    administracja umowami najmu (min. współpraca między władającymi nieruchomościami a innymi działami firmy w zakresie egzekwowania zapisów umów, archiwizacja dokumentów) wsparcie w utrzymaniu portfela lokalizacji (sporządzanie umów/aneksów, renegocjacje, utrzymywanie długofalowych...
  • Site Manager

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie usługą cleaningu oraz usługą techniczną w obiekcie biurowym; Kontrola wyników finansowych oraz podejmowanie decyzji biznesowych; Optymalizacja kosztów oraz usług; Zarządzanie jakością usług, w tym prowadzenie dokumentacji kontraktu; Wdrażanie...
  • Specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w...
  • Specjalista ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Połączenie zadań biurowych i bezpośrednia współpraca z innymi działami. Zapewnienie efektywności wewnętrznych procesów. Utrzymanie wysokiej jakości obsługi klienta. Praca w dynamicznym środowisku, wymagająca elastyczności. Dokładność i terminowość, dbałość o detale....
  • Specjalista ds. administracyjnych

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Postępu    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Przygotowanie przestrzeni do spotkań/eventów zgodnie z wytycznymi – rozstawienie stołów, krzeseł, flipchartów. Dostarczenie napojów i poczęstunku. Obsługa techniczna – przygotowanie sprzętu do spotkań online, wyświetlania prezentacji itp. Wsparcie w razie...
  • Specjalista w Dziale Obsługi Zarządu

    Trakcja S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa organizacyjna i administracyjna Zarządu Spółki, w tym koordynacja kalendarzy, organizacja spotkań i wyjazdów służbowych, obsługa korespondencji, przygotowywanie materiałów oraz realizacja zakupów. Protokołowanie posiedzeń Zarządu oraz Rad...
  • Pracownik Administracyjny do działu przygotowań samochodów nowych i używanych do wydania klientowi

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska Obsługa procesów związanych z przygotowaniem samochodów nowych i używanych do wydania klientowi; Łączenie obowiązków biurowych z bezpośrednim kontaktem z innymi działami firmy; Współpraca wewnętrzna w celu zapewnienia sprawnej realizacji procesów; Dbanie o wysoką...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Ekspert ds. finansów i administracji darczyńcami

Ekspert ds. finansów i administracji darczyńcami

Lekarze bez Granic
Warszawa
menedżer
umowa o pracę
praca stacjonarna
1335 dni temu

Lekarze bez Granic poszukują Eksperta ds. finansów i administracji darczyńcami  na stanowisko Senior Donor Care Administration and Finance Specialist (f/m/d)

LOKALIZACJA
Warszawa

ROZPOCZĘCIE
1 stycznia 2022


DŁUGOŚĆ UMOWY
33 miesiące możliwością przedłużenia


WYMIAR ETATU
Pełen


TERMIN NADSYŁANIA APLIKACJI WYDŁUŻONY
12.09.2021

Médecins Sans Frontières (MSF, Lekarze bez Granic) to niezależna, międzynarodowa medyczna organizacja humanitarna, utworzona 1971 roku przez grupę francuskich lekarzy i dziennikarzy. Lekarze bez Granic działają w ponad 70 krajach na całym świecie niosąc pomoc medyczną tym, którzy najbardziej jej potrzebują: od ofiar wojny w Jemenie, przez osoby wewnętrznie przesiedlone w Sudanie Południowym, po pacjentów chorych na gruźlicę w Azji Środkowej. Swoje projekty Lekarze bez Granic kierują przede wszystkim do osób znajdujących się w potrzebie, które są pozbawione dostępu do odpowiedniej opieki medycznej lub pomocy humanitarnej.
Zależy nam na wspieraniu różnorodności i dobieramy pracowników wyłącznie na podstawie kompetencji. Kulturę naszej organizacji opieramy na współpracy, różnorodności i odpowiedzialności.
Zadaniem nowego biura Lekarzy bez Granic (MSF Polska) będzie pozyskiwanie środków prywatnych przeznaczonych na pracę i misję, marketing rekrutacyjny skierowany do wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników terenowych z Polski, informowanie o kryzysach, których jesteśmy świadkami i potrzebach społeczności, którym pomagamy, a także aktywny udział w debacie na tematy humanitarne. Na początku w biurze zatrudnionych będzie 7 osób.

Jako biuro Lekarzy bez Granic w Polsce podejmuje działania mające na celu ratowanie życia i pomoc cierpiącym głównie poprzez pozyskiwanie funduszy, kontakty i komunikację oraz marketing służący rekrutacji pracowników w terenie.

Zatrudnienie w ramach MSF oznacza przestrzeganie obowiązujących zasad humanitarnych, takich jak neutralność,

bezstronność i niezależność. Beneficjentami MSF są pacjenci, którzy znajdują się w centrum wszystkich działań Lekarzy bez Granic. U podstaw ducha MSF leży etyka lekarska i wolontariat.

Ekspert ds. finansów i administracji darczyńcami
Miejsce pracy: Warszawa

Lokalizacja:

Fundacja „Lekarze bez Granic”, Warszawa


Wymiar etatu:

Pełny (100%)


Data rozpoczęcia pracy:

1 stycznia 2022 r.

 

Wynagrodzenie:

Wynagrodzenie będzie mieściło się w przedziale wynagrodzeń stosowanym przez inne organizacje i fundacje typu non-profit w Polsce. MSF posiada, na całym świecie, siatki płac przeznaczone dla każdego rynku, a wynagrodzenie nie podlega negocjacjom.


Termin Nadsyłania Aplikacji:

Wydłużony 12.09.2021

 

Umowa:

Umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony (33 miesiące) z możliwością przedłużenia. Ze względu na politykę mobilności pracowników na stanowiskach kierowniczych, łączny okres obowiązywania umowy o pracę nie może przekroczyć 6 lat.

 

Główne zadania
 
Obsługa darczyńców:
  • Uruchamianie i dalszy rozwój obsługi darczyńców oraz wypełnianie codziennych zadań związanych z obsługą darczyńców; pierwszy punkt kontaktowy odpowiedzialny za obsługę wszelkich zapytań darczyńców (e-mail, telefon, poczta)
  • Uruchamianie i dalszy rozwój w zakresie kierowania procesami przekazywania darowizn oraz wypełnianie codziennych zadań związanych z obsługą darczyńców, w tym wprowadzanie danych
  • Odpowiedzialność za dalsze opracowywanie i prowadzenie bazy danych darczyńców
  • Opracowanie oraz dalszy rozwój kontroli działalności fundraisingowej oraz sporządzanie raportów z działalności fundraisingowej
  • Inicjowanie i wdrażanie programu zatrzymania i aktywizacji darczyńców z wykorzystaniem narzędzi marketingu offline i online
  • Opracowanie planu rocznego i budżetu
Finanse i administracja biurowa:
  • Odpowiedzialność za działalność biura związaną z finansami we współpracy z zewnętrzną firmą księgową, np. nadzorowanie i przygotowywanie comiesięcznych faktur, kontakty z organami finansowymi, bankami i instytucjami finansowymi
  • Przygotowywanie korespondencji, prezentacji, memorandów, raportów i sprawozdań finansowych
  • Kierowanie recepcją, zarządzanie zapleczem biura (back-office), ogólna działalność administracyjna, system zarządzania informacjami
  • Koordynacja i kontakt z dostawcami usług biurowych (świadczącymi usługi informatyczne, telefoniczne, elektryczne, sprzątania oraz wynajmu)
  • Odpowiedzialność za ochronę danych i zgodność z RODO we współpracy z usługodawcami zewnętrznymi
  • Opracowanie planu rocznego i budżetu
Ponieważ biuro rozpoczyna dopiero swoją działalność i ma ograniczone zasoby i stanowiska, wszyscy pracownicy będą angażowani do zadań wykraczających poza ich zakres obowiązków, aby zapewnić sprawne i skuteczne funkcjonowanie nowoutworzonego biura.

 

UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIE
  • Duże przywiązanie do zasad i wartości humanitarnych MSF
  • Co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego na podobnym lub pokrewnym stanowisku
  • Doświadczenie w zakresie obsługi darczyńców, zarządzania darczyńcami oraz pracy w zakresie CRM/ baz danych darczyńców
  • Podstawowe doświadczenie w dziedzinie finansów/ księgowości
  • Pożądane doświadczenie w zakresie zarządzania recepcją, zapleczem (back-office) oraz w dziedzinie administracji i ochrony danych
  • Znajomość sektora organizacji pozarządowych w Polsce i właściwych interesariuszy
  • Wcześniejsze doświadczenie w zarządzaniu budżetem
  • Odpowiednie wykształcenie potwierdzone studiami magisterskimi/ podyplomowymi / programami pogłębiania wiedzy lub odpowiednim wykształceniem
  • Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie C1 (poziom zaawansowany) 
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym MS Office)
  • Doświadczenie w kierowaniu procesami i działaniami, myślenie strategiczne oraz nastawienie na rozwijanie nowych inicjatyw Nastawienie na pracę w zespole i umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów
  • Gotowość do sporadycznych wyjazdów do innych biur MSF
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi kancelaryjno-archiwalnej

    PKP CARGO S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Koordynowanie procesu obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Centrali Spółki oraz jej dystrybucja zgodnie z obowiązującymi standardami; Prowadzenie rejestracji korespondencji w systemie elektronicznego obiegu dokumentów (SEOD) oraz jej...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka - Dział Dokumentacji Medycznej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Dołącz do nas, jeśli: masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, bardzo dobrze organizujesz sobie czas pracy, jesteś osobą komunikatywną, otwartą na pracę zespołową, jesteś osobą skrupulatną, komunikatywnie posługujesz się angielskim – min. na poziomie B1/B2.
  • Administrator / Administratorka Systemów Produkcyjnych

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Raportowanie produkcji i wprowadzanie danych w ramach wszystkich programów i systemów produkcyjnych: SAP, Nanocode, MES, AiM etc. Weryfikacja poprawności raportowania produkcji i wprowadzanych danych;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji (Dział Lokalizacji)

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  część etatu   3 500 - 4 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj bez CV
    1 dni
    administracja umowami najmu (min. współpraca między władającymi nieruchomościami a innymi działami firmy w zakresie egzekwowania zapisów umów, archiwizacja dokumentów) wsparcie w utrzymaniu portfela lokalizacji (sporządzanie umów/aneksów, renegocjacje, utrzymywanie długofalowych...
  • Site Manager

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie usługą cleaningu oraz usługą techniczną w obiekcie biurowym; Kontrola wyników finansowych oraz podejmowanie decyzji biznesowych; Optymalizacja kosztów oraz usług; Zarządzanie jakością usług, w tym prowadzenie dokumentacji kontraktu; Wdrażanie...
  • Specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w...
  • Specjalista ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Połączenie zadań biurowych i bezpośrednia współpraca z innymi działami. Zapewnienie efektywności wewnętrznych procesów. Utrzymanie wysokiej jakości obsługi klienta. Praca w dynamicznym środowisku, wymagająca elastyczności. Dokładność i terminowość, dbałość o detale....
  • Specjalista ds. administracyjnych

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Postępu    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Przygotowanie przestrzeni do spotkań/eventów zgodnie z wytycznymi – rozstawienie stołów, krzeseł, flipchartów. Dostarczenie napojów i poczęstunku. Obsługa techniczna – przygotowanie sprzętu do spotkań online, wyświetlania prezentacji itp. Wsparcie w razie...
  • Specjalista w Dziale Obsługi Zarządu

    Trakcja S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa organizacyjna i administracyjna Zarządu Spółki, w tym koordynacja kalendarzy, organizacja spotkań i wyjazdów służbowych, obsługa korespondencji, przygotowywanie materiałów oraz realizacja zakupów. Protokołowanie posiedzeń Zarządu oraz Rad...
  • Pracownik Administracyjny do działu przygotowań samochodów nowych i używanych do wydania klientowi

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska Obsługa procesów związanych z przygotowaniem samochodów nowych i używanych do wydania klientowi; Łączenie obowiązków biurowych z bezpośrednim kontaktem z innymi działami firmy; Współpraca wewnętrzna w celu zapewnienia sprawnej realizacji procesów; Dbanie o wysoką...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379