Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF; Analiza możliwości zaangażowania UNICEF Polska w panelach dyskusyjnych, warsztatach lub jako prelegent na konferencjach; Prowadzenie...
  • Social Media Manager

    Zieta Prozessdesign sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: realizacja strategii marketingowej marki i produktów, zarządzanie bieżącymi zadaniami medialnymi, prowadzenie działań w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, Google, analiza kampanii, analiza rynku oraz trendów, tworzenie treści do mediów...
  • Specjalista ds. Social Media (Social Media Specialist)

    Zieta Prozessdesign sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki: współtworzenie i realizacja Strategii Komunikacyjnej marki i produktów, zarządzanie bieżącymi zadaniami medialnymi i tworzenie planów zadań, planowanie i prowadzenie działań w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, kreowanie, monitorowanie i...
  • Junior Brand Manager

    Larix Sp. S.K.A.   Buczkowice, koło Bielska-Białej    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / menedżer  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    MIEJSCE PRACY: BUCZKOWICE, KOŁO BIELSKA-BIAŁEJ Zakres działań: Kompleksowe wdrażanie strategii marketingowej marki w zakresie szeroko pojętych aktywności (media tradycyjne, social media, sponsoring, eventy, targi itp.). Kontroling dostaw oraz bieżąca praca w zakresie logistyki importowanych...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Specjalista ds. employer brandingu Kraków
EB Professional Specialist (W/M/X) for Mainland Europe – recruitment marketing

EB Professional Specialist (W/M/X) for Mainland Europe – recruitment marketing

Jacobs
Kraków
specjalista mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna / hybrydowa
428 dni temu
Our People & Places Solutions business – reinforces our drive to improve the lives of people everywhere and epitomizes the "why" of what we do – the tremendous positive impact and value our solutions bring to our communities and society as a whole. From facilities delivering life-saving therapies and ensuring clean water to enabling the connection of people through all modes of transportation and providing access to technology – we're integrating a multitude of these solution elements to build the smart environments of tomorrow.

We have more than 1800 colleagues in Poland, supporting our business in all global regions. Our Global Delivery Center (GDC) engineers in Krakow and Warsaw office collaborate on the design and delivery of local and global projects in the fields of engineering, design and construction. Our Global Business Services (GBS) specialists provide global support and expertise in the fields of Accounting, Procurement, IT, HR and Graphic Design.

Start your Jacobs career with a company that inspires and empowers you to deliver your best work so you can evolve, grow and succeed – today and into tomorrow.
EB Professional Specialist (W/M/X) for Mainland Europe – recruitment marketing
Location: Kraków
Job ID: HRC000022
Your Impact:
Our People & Places Solutions business improves the lives of people everywhere and epitomizes the “why” of what we do – the tremendous positive impact and value our solutions bring to our communities and society as a whole. From facilities delivering life-saving therapies and ensuring clean water to enabling the connection of people through all modes of transportation and providing access to technology – we’re integrating a multitude of these solution elements to build the smart environments of tomorrow.

Start your career at Jacobs, with a company that inspires and empowers you to deliver your best work so you can evolve, grow, and succeed – today and into tomorrow.

We’re looking for a passionate person who’s ready to work in an environment where stepping outside their comfort zone, public speaking and communicating in English is a daily routine. This is a one-man job, being part of a local Talent Acquisition team, with a direct reporting line to a TA Manager. We need an open minded, flexible, resilient individual who is ready to take a full accountability for various external EB activities with limited supervision. The main purpose of this role is to help us attract a new talent to Jacobs and increase Jacobs brand awareness among active and passive candidates. This role does not involve internal communication and internal branding.

Main scope of duties:
  • Being first point of contact for all EB needs for Mainland Europe (Poland/other countries – 60/40 % split depending on business needs, might be changing over time) with a main focus on recruitment marketing activities
  • Creating/updating content (both English and Polish) in social media (LinkedIn), company website, employer profiles on local and international job boards, digital campaigns and making sure they comply with Jacobs standards
  • Managing and owning university activities calendar – career events, meet ups, conferences, university job fairs, open days etc.
  • Full accountability for organizing job fairs (ordering giveaways, signing agreements with vendors, organizing group of participants, follow up meetings, data collection and analysis, recommending solutions to stakeholders)
  • Full accountability for Jacobs University Ambassador Program (Poland), Employee Referral Program, TA newsletters
  • Preparing and running various EB workshops for stakeholders across the region (Mainland Europe)
  • Managing vendor relationships (analyzing and selecting relevant offers – job boards, students associations, job fairs etc.)
  • Ordering welcome packs for new hires
  • Liaising with Creative and Sales Solutions team when preparing creative material
  • Proactively work with and manage requests from TA Managers/local and regional business partners to respond to their workforce needs by taking necessary EB actions
  • Proactively partnering with Marketing/Communications teams from other regions to understand Jacobs branding standards, their best practices & initiatives which could be replicated in other regions 
  • Sharing knowledge and best practices with Jacobs TA teams
  • Monitoring and measuring effectiveness of all EB activities
  • Providing recommendations and ideas to regional stakeholders
  • Being ready to take on new challenges and responsibilities depending on the business needs and strategy which might change over time
We offer:
  • Plenty of opportunities to make your own decisions, implement your own ideas and making positive impact 
  • You will be flying solo but will have a backup of your supervisor, TA team members and the business – we all work for the same goal
  • Full-time employment contract with salary corresponding to qualifications
  • Hybrid working model – min. 4 days per month in Krakow office
  • Flexible working hours (we start between 7:30-9:30)
  • “Short Fridays” (we work 6h on Friday)
  • Flexible benefits package (Lux Med medical care, psychological care, life insurance, My Benefit cafeteria system, including Multisport card co-financing, car park sharing system)
  • Membership in Jacobs employee networks (Women’s Network, OneWorld, PRISM, Careers Network, Green Team, Toastmasters, Collectively and others)
  • Unique company culture fostering individual career growth, inclusion&diversity, work-life balance
Here’s What You’ll Need:
  • Experience in a similar role/type of duties from a corporate environment is a must ( min. 3 years of relevant experience)
  • Strong level of English (written and oral, C1 preferred) with a proven track record of creating content in English, running campaigns and workshops/presentations
  • Education: BSc or MSc degree (PR/EB preferred but not a must)
  • Strategic mindset, open to work in a fast-paced, ever-changing environment, self-driven, results & relationships focused
  • Experience working as a TA Partner would be a plus
  • Knowledge of EB best practices from other European countries would be a plus
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Partnerstw Marketingowych

    STOWARZYSZENIE POLSKI KOMITET NARODOWY UNICEF   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania: Aktywne wyszukiwanie i ocenianie wydarzeń biznesowych i branżowych, które mogą służyć jako platforma dla promowania misji i celów UNICEF; Analiza możliwości zaangażowania UNICEF Polska w panelach dyskusyjnych, warsztatach lub jako prelegent na konferencjach; Prowadzenie...
  • Social Media Manager

    Zieta Prozessdesign sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: realizacja strategii marketingowej marki i produktów, zarządzanie bieżącymi zadaniami medialnymi, prowadzenie działań w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, Google, analiza kampanii, analiza rynku oraz trendów, tworzenie treści do mediów...
  • Specjalista ds. Social Media (Social Media Specialist)

    Zieta Prozessdesign sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obowiązki: współtworzenie i realizacja Strategii Komunikacyjnej marki i produktów, zarządzanie bieżącymi zadaniami medialnymi i tworzenie planów zadań, planowanie i prowadzenie działań w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, kreowanie, monitorowanie i...
  • Junior Brand Manager

    Larix Sp. S.K.A.   Buczkowice, koło Bielska-Białej    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / menedżer  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    MIEJSCE PRACY: BUCZKOWICE, KOŁO BIELSKA-BIAŁEJ Zakres działań: Kompleksowe wdrażanie strategii marketingowej marki w zakresie szeroko pojętych aktywności (media tradycyjne, social media, sponsoring, eventy, targi itp.). Kontroling dostaw oraz bieżąca praca w zakresie logistyki importowanych...