W Wawelu wierzymy w Dobre Składniki, zarówno w naszych produktach, jak i w życiu.
W Wawelu wierzymy w Dobre Składniki, zarówno w naszych produktach, jak i w życiu. Każdego dnia staramy się, by wszystko to, co robimy – robić jak najlepiej. Jesteśmy dumni z naszych słodyczy, które dając ludziom przyjemność, pomagają zmieniać codzienność na lepszą. Chcesz pracować z ludźmi, którzy lubią, to co robią? Dołącz do nas!
Poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
E-commerce Manager
Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków
- Współtworzenie i odpowiedzialność za kreowanie, wdrażanie i optymalizowanie strategii rozwoju kanału sprzedaży online firmy Wawel poprzez sklep online i marketplace’y
- Opracowanie i kontrola kalendarza promocyjnego dla zarządzanego obszaru kanału e-commerce
- Kontrola oraz optymalizacja KPI i stopy zwrotu z inwestycji w ramach kanału e-commerce (bieżąca analiza wyników oraz wdrażanie skutecznych rozwiązań, mających na celu podniesienie wyników sprzedaży)
- Analiza zachowania klientów na stronie oraz rekomendowanie, wdrażanie i rozwój rozwiązań optymalizacyjnych. Optymalizacja procesów związanych z obsługą klienta i jej jakością, realizacją zamówień oraz lojalizacją
- Zarządzanie operacyjną działalnością obszaru e-commerce (sprzedaż, marketing, podwykonawcy, dostawcy zewnętrzni)
- Planowanie i koordynowanie działań SEM i SEO, marketing automation oraz kampanii reklamowych i e-mail marketingowych
- Opracowywanie bieżących i okresowych raportów i analiz
- Bieżąca współpraca z Działem Marketingu i Trade Marketingu w zakresie planowania działań marketingowych dla kanału e-commerce oraz kreowania materiałów graficznych
- Optymalizacja działania sklepu online pod kątem UX i UI
- Monitorowanie rynku, działań konkurencji i trendów rynkowych w zakresie e-commerce
Wymagania
- Doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem sklepem online i marketplace
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Praktyczna i teoretyczna znajomość narzędzi analitycznych (m.in. Google Analytics, Google Search Console, Google Trends itp.)
- Umiejętność mierzenia skuteczności działań i projektów e-commerce oraz działań marketingowych z zakresu nadzorowanego biznesu
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy i umiejętność nadawania priorytetu zadań
- Kreatywność i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów
- Umiejętność analitycznego myślenia i sprawność w operowaniu liczbami
- Zaangażowanie i wytrwała determinacja w realizację założonych działań zmierzających do rozwoju sprzedaży w kanale e-commerce
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze systemów: PC Market i Baselinker
Oferujemy
-
Ciekawą i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
Faktyczny udział i wpływ na realizowane innowacyjne projekty
-
Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia specjalistyczne, kursy języka angielskiego
-
Atrakcyjne dodatki płacowe
-
Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, świąteczne świadczenia pieniężne, kolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku, paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci, codziennie świeża kanapka
-
Możliwość korzystania z PPK oraz ubezpieczeń na życie na atrakcyjnych warunkach
-
Przyjazną atmosferę
-
Możliwość degustacji pysznych słodyczy :)
NA CO MOŻESZ LICZYĆ?
- Na stabilną pracę w solidnej firmie.
- Możliwość rozwoju umiejętności i kariery, szkolenia i dofinansowanie do studiów.
- Bogaty pakiet benefitów, m.in. Multisport, premie świąteczne, opiekę medyczną.
- Atrakcyjne ubezpieczenie na życie i PPK.
- Carpooling, bo ekologia i wygoda mogą iść w parze.
- Rodzinne podejście, a w tym dofinansowania do wczasów i paczki świąteczne dla Ciebie i Twoich dzieci.
- Lunching - dostęp do platformy lunchingowej w dobrych cenach oraz codziennie świeża kanapka.
- Atrakcyjne narzędzia pracy.
- Pyszne słodycze zawsze pod ręką! Zniżki w sklepach firmowych.
- I wiele, wiele innych korzyści...