Opis stanowiska:
- obsługa programu komputerowego,
- kontakt telefoniczny z Klientami w zakresie odbieranych sygnałów z obiektów monitorowanych (połączenia przychodzące i wychodzące bez sprzedaży),
- dbanie o wysoką jakość świadczonych usług.
Wymagania:
- dobra znajomość obsługi komputera,
- zaangażowanie do pracy,
- gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym,
- niekaralność,
- komunikatywność,
- mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta,
- mile widziane zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.
Oferujemy:
- umowę o pracę bez okresu próbnego,
- wynagrodzenie 3 000 zł netto,
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- terminową realizację świadczeń wynikających z umowy,
- ciekawą pracę z możliwością rozwoju zawodowego,
- wdrożenie stanowiskowe, wsparcie techniczne i merytoryczne,
- system pracy zmianowej po 8h.
Zachęcamy do aplikowania osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Poznaj
Solid Security Sp. z o.o.
Solid Security to doświadczenie, wiedza oraz profesjonalizm działań na rynku ochrony osób i mienia. Jesteśmy firmą z polskim kapitałem z powodzeniem funkcjonującą od 1991 roku na terenie całego kraju. Na podstawie grupy wyspecjalizowanych spółek, świadczymy usługi ochrony na rzecz klientów biznesowych i indywidualnych, we wszystkich obszarach związanych z bezpieczeństwem.
Jak działamy
Bierzemy pełną odpowiedzialność za świadczone usługi, realizując ustalenia z Klientem, reagując jednocześnie na potrzeby pojawiające się w trakcie realizacji kontraktu.
Proponowany przez nas Zintegrowany System Ochrony, gwarantuje optymalizację procesów ochronnych, podnosząc poziom bezpieczeństwa naszych Klientów.
Dbamy o dobre relacje w biznesie, opierając je o konstruktywny dialog, profesjonalizm działań oraz partnerstwo. Potencjał Solid Security oparty jest o kompetentny i zaangażowany Zespół.
Działamy we wszystkich regionach Polski, poprzez profesjonalnie zorganizowaną strukturę operacyjną.
Pozycja Solid Security oraz ciągły rozwój firmy, związana jest z umiejętnością wykorzystywania wieloletniego doświadczenia, z właściwym rozumieniem potrzeb Klienta oraz inwestowaniem w kapitał ludzki i innowacyjne rozwiązania.