- tworzenie i wdrażanie kompleksowej strategii rozwoju i poprawy rentowności innowacyjnych usług dodanych dla klientów obejmujących m.in. usługi finansowe, doświadczenia kulinarne, programy zdrowego odżywiania, inicjatywy wellness, usługi concierge oraz rozwiązania technologiczne,
- wdrażanie i monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności dla wszystkich usług konsumenckich,
- projektowanie i doskonalenie ścieżki klienta dla każdej usługi, przy wykorzystaniu opinii klientów do ciągłego doskonalenia ofert usługowych i rentowności,
- nadzór nad skutecznym wdrażaniem i zarządzaniem usługami konsumenckimi w sieci sklepów,
- zapewnienie zgodności z wszelkimi istotnymi przepisami, utrzymanie integralności prawnej we wszystkich ofertach usługowych,
- odpowiedzialność za rachunek zysków i strat usług konsumenckich,
- raportowanie wydajności usług, trendów rynkowych i wyników finansowych,
- przeprowadzanie analizy finansowej, budżetowania i prognozowania usług konsumenckich,
- kierowanie zespołem skoncentrowanym na osiąganiu celów strategicznych i dbanie o jego rozwój,
- promowanie kultury innowacji, odpowiedzialności i doskonałości,
- zarządzanie partnerstwami i negocjacje z zewnętrznymi dostawcami i usługodawcami,
- współpraca z wewnętrznymi działami firmy (Dział Marketingu, Dział Formatów i Konceptów Handlowych, Dział Rozwoju Sprzedaży, Dział Finansowy, Operacja).
- jesteś absolwentem/ką takich kierunków jak: Ekonomia, Biznes, Finanse i Rachunkowość, Marketing i Zarządzanie lub pokrewnych,
- znasz branżę retail, trendy i strategie konkurencji na polskim rynku,
- masz doświadczenie na stanowisku kierowniczym i wiesz jak skutecznie zwiększać zaangażowanie zespołu,
- swobodnie posługujesz się językiem angielskim, w mowie i piśmie (poziom min.C1),
- byłeś/aś odpowiedzialny/a za rachunek zysków i strat, w sektorze detalicznym lub usługowym,
- potrafisz zarządzać i rozwijać usługi generujące przychody,
- jesteś dobrym negocjatorem/ką z umiejętnością planowania strategicznego, przywódczego i interpersonalnego,
- podejmujesz decyzje oparte na analizie i interpretacji obszernych zbiorów danych,
- posiadasz zdolność do efektywnego tworzenia oraz utrzymywania różnorodnych modeli segmentacji klientów i predykcyjnych,
- z łatwością adaptujesz się do dynamicznego, szybko zmieniającego się środowiska.
- pracę w zespole, w którym cenimy zmysł handlowy, zaangażowanie i inicjatywę,
- możliwość rozwoju i współpracy w międzynarodowym środowisku,
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- samodzielność i decyzyjność odnośnie kreowania i wdrażania rozwiązań w powierzonym obszarze,
- pracę w systemie hybrydowym,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: auto służbowe, prywatną opiekę medyczną, zniżkę na zakupy w naszych sklepach, ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.