LETHE Jakub Chmielniak
Lethe to lifestyle'owa firma technologiczno-odzieżowa, którą w 2011 roku założył młody polski przedsiębiorca Jakub Chmielniak. Celem Lethe od początku było dawanie radości ludziom na całym świecie poprzez projektowanie i produkowanie kolorowych ubrań z nadrukami marki Mr. Gugu & Miss Go. To także dostawca platformy dla artystów tworzących nadruki Live Heroes, pomysłodawca marki odzieży sportowej Carpatree oraz właściciel m. in. takich brandów jak Rum & Coco, Aloha from Deer, czy Achae. Lethe to jednak przede wszystkim zgrany team, którego zaangażowanie i praca doprowadziła do międzynarodowego sukcesu, a odwaga i łamanie przyjętych schematów do światowej rozpoznawalności w świecie mody i nie tylko. Obecnie szukamy dyrektora e-commerce, nowo utworzonego oddziału w Katowicach. Naturalnego sprzedawcy, osoby zorganizowanej i zdolnej do ciągłej pracy nad własnymi kompetencjami, z dużą wiedzą i obyciem w środowisku e-commerce, któremu nie są obce nowe technologie oraz realia życia poza granicami kraju. Chcemy nawiązać współpracę z osobą charyzmatyczną, kreatywną, a jednocześnie rzetelną, świetnie odnajdującą się w dziedzinie marketingu i reklamy, będącą w stanie poprowadzić kilka zespołów, składających się ze specjalistów w swoich dziedzinach, na wyższy poziom rozwoju i struktury organizacyjnej. Będziemy wymagać umiejętność pracy pod presją czasu, związaną z realizacją wielu projektów na raz, z różnymi ludźmi, choć w ramach jednej organizacji, a także dużej odporności na stres oraz umiejętności doboru odpowiednich narzędzi, w celu osiągnięcia zamierzonego efektu. Z naszej strony zapewniamy niczym nieograniczone pole manewru, możliwość pracy z wybitnymi fachowcami i to co jest dla nas najważniejsze, czyli satysfakcję z owoców własnej pracy.
Opis stanowiska:
- rozwijanie przedsiębiorstwa specjalizującego się w sprzedaży e-commerce
- współtworzenie i nadzorowanie nowo utworzonego biura (B2B, B2C, branding, reklama)
- nadzorowanie działów przedsiębiorstwa odpowiedzialnych za marketing, handel, reklamę, IT, księgowość, HR, foto/video)
- realizacja celów kwartalnych i rocznych dla wszystkich działów
- realizacja planów sprzedażowych oraz wzrost kompetencji wszystkich podległych pracowników
- optymalizacja wyników i wydajności działów
- nadzór nad pracą zakładu w okresie wzrostu i rozwoju
- praca z działem HR nad zachowaniem i naborem potencjalnie najlepszych pracowników
- regularne sprawozdania przed radą nadzorczą
- trzymanie poziomu kultury i dyscypliny
- analiza tygodniowych raportów i dokonywanie miesięcznych ewaluacji pracowników działów
- organizowanie codziennych zebrań pracowników firmy
- miesięczne raportowanie z efektów pracy przed radą nadzorczą
- ścisła kontrola i redukcja bieżących kosztów operacyjnych przedsiębiorstwa
- pilnowanie przestrzegania procedur w zakładzie
- współtworzenie systemów motywacyjnych dla działów
- współtworzenie kultury organizacji opartej na przestrzeganiu hierarchii, dyscyplinie i wytężonej pracy
- współpraca z księgowością nad tworzeniem planów finansowych
Wymagania:
- biegła znajomość języka angielskiego
- co najmniej pięcioletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- kompetencje marketingowe oraz handlowe (mile widziane doświadczenie w zarządzaniu agencją marketingową/interaktywną lub jej częścią)
- swoboda nawiązywania i rozwijania kontaktów w środowisku międzynarodowym
- umiejętność sprawnego wykorzystywania informacji dostępnych w Internecie
- łączenie kreatywności z umiejętnością współpracy
- wysoki poziom kultury osobistej
- umiejętność pracy w stresie
- zdolność egzekwowania od podwładnych wysokiej jakości pracy
- obycie w popkulturze i technologii
- mile widziane doświadczenie życia za granicą
Oferujemy:
- umowę o pracę
- pełen etat
- wysokie wynagrodzenie
- atrakcyjny system premiowy