Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor ds. marketingu

NutritionPro s.r.o.
Warszawa, The Warsaw Hub (przy metrze Rondo Daszyńskiego)
20 000 - 30 000 zł brutto/mies.
dyrektor
umowa o pracę
praca stacjonarna
405 dni temu
NutritionPro jest jednym z najszybciej rozwijających się startupów Foodtech w Czechach. Produkujemy setki tysięcy posiłków miesięcznie i jesteśmy największą w pełni spersonalizowaną firmą zajmującą się cateringiem dietetycznym na rynku czeskim. Mając bogate doświadczenie w tej branży - rozpoczęliśmy ekspansję na rynek polski. Jeśli chcesz być częścią Naszego zespołu - odnoszącego sukcesy startupu FoodTech, czytaj dalej!  Szukasz pracy, która ma sens? Czy lubisz zdrowy styl życia?
Dyrektor ds. marketingu
Miejsce pracy: Warszawa, The Warsaw Hub (przy metrze Rondo Daszyńskiego)
Twój zakres obowiązków:
  • Ścisła współpraca z CEO
  • Uruchomienie cyfrowych kampanii marketingowych w celu pozyskania klientów i zbudowania wizerunku marki;
  • Budowanie strategii marketingowej w oparciu o podejście oparte na wskaźnikach, które będzie obejmować strukturę zespołu marketingowego, strukturę partnerów i planowanie budżetu;
  • Wsparcie sprzedaży, w tym generowanie leadów i materiałów marketingowych dla sprzedaży i utrzymania klientów C2C i B2C;
  • Przygotowanie planu no-payed traffic i jego realizacja (Brand & SEO);
  • Budowanie i zarządzanie zespołem marketingowym;
  • Opracowywanie i zarządzanie budżetem marketingowym;
  • Prowadzenie badań rynkowych w celu identyfikacji potrzeb, preferencji i trendów Klientów.
Nasze wymagania: 

Umiejętności miękkie:

  • Zarządzanie oparte na danych;
  • Właścicielskie podejście do zarządzania budżetem marketingowym;
  • Wysoki poziom odpowiedzialności - kandydat mówi to, co robi i bierze pełną odpowiedzialność nie tylko za tworzenie strategii marketingowej, ale także za plan wykonania i modele trakcji marketingowej;
  • Ambitny - otwarty i przejrzysty na to, w jaki sposób może wnieść wartość dodaną do zespołu, a także otwarty na wysłuchanie opinii w przypadku, gdy sugestie nie pasują do strategii firmy;
  • Gotowość do pracy w środowisku startupowym, z umiejętnością szybkiego dostosowywania się do zmieniających się priorytetów, samodzielnej pracy i rozwoju w szybkim, zwinnym otoczeniu.
Umiejętności twarde:
  • Strategia marketingowa: oparta na analizie danych, która obejmie wszystkie instrumenty marketingowe w celu znalezienia najbardziej efektywnej mieszanki marketingowej do osiągnięcia celów biznesowych: performance, SEO, media, CRM, marketing produktowy, w tym GTM (strategia go-to-market), PR, SMM, Brand, Research, Creative Lab (projektanci i copywriterzy), content marketing;
  • KPI i OKR: kandydat powinien zbudować procesy dekomponujące strategię marketingową na cele i metryki dla każdego kanału w konkretnych planach działania, śledzić te plany i informować interesariuszy o stanie realizacji celów;
  • Marketing cyfrowy: (w tym wydajność, SEO, SMM i CRM) - kandydat powinien stosować podejście hakowania wzrostu, aby rozpocząć eksperymenty w zakresie pozyskiwania ruchu i skalować najlepsze eksperymenty w oparciu o dowody z danych;
  • Ekspertyza marki: kandydat wie, jak sprawić, by marka NutritionPro znalazła się w pierwszej trójce Top of Mind wybieranych przez klientów na polskim rynku. Wszystkie instrumenty, które są planowane do wykorzystania w celu osiągnięcia celów marki (media, PR, SMM itp.) mają być częścią ogólnej pozytywnej marży marketingowej ROI;
  • Marketing produktowy: w celu budowania CJM i odpowiedzialności za GTM nowych produktów oraz osiągania najlepszych konwersji na drodze klienta w celu obniżenia kosztów marketingowych i zwiększenia ROI;
  • Ekspertyza technologiczna: kandydat powinien znać technologię marketingową dostępną na rynku, aby wdrożyć narzędzia optymalizacyjne potrzebne do osiągnięcia celów marketingowych przy niższych budżetach: System CRM, narzędzia do planowania, narzędzia oparte na sztucznej inteligencji (np. GPT-4) i inne.

Jakie role kandydat pełnił w przeszłości:

  • Dyrektor marketingu / szef marketingu w branży B2C (obowiązkowe);
  • Brand manager w branży FMCG;
  • PMM (Product Marketing Manager) w firmach z branży IT

Kogo NIE szukamy:

  • Specjalisty ds. marketingu który nie ma doświadczenia w zarządzaniu;
  • Osoby odpowiadającej na pytanie o dotychczasowe osiągnięcia bez potwierdzenia ich danymi;
  • Osoby która pracowała tylko w branży B2B;
  • Osoby która nigdy nie budowała modeli trakcji marketingowej.
Co oferujemy?
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Finansowanie szkoleń z dziedziny marketingu;
  • Praca w ambitnym zespole pasjonatów zdrowego odżywiania i stylu życia;
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwoju zawodowego;
  • Współudział w tworzeniu nowej marki na rynku polskim;
  • Nowoczesne miejsce pracy w sercu Warszawy;
  • Niezbędne narzędzia do pracy;
  • Atrakcyjne benefity pracownicze.
Prosimy o zamieszczenie na CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie dobrowolnie w dokumentach aplikacyjnych danych osobowych, w celu realizacji aktualnego procesu rekrutacji przez Nutritionpro s.r.o.. przy ul. Novační 122, Hodkovice, 252-41 Zlatníky-Hodkovice, Republika Czeska, na który składam aplikację, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie wizerunku przez Nutritionpro s.r.o.. przy ul. Novační 122, Hodkovice, 252-41 Zlatníky-Hodkovice, Republika Czeska, w związku z rekrutacją na którą składam aplikację Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie dobrowolnie w dokumentach aplikacyjnych danych osobowych, , a także pozostałych oraz w zakresie wizerunku, na potrzeby przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Nutritionpro s.r.o.. przy ul. Novační 122, Hodkovice, 252-41 Zlatníky-Hodkovice, Republika Czeska, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych.