Dla naszego Klienta, dużej międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Zakres obowiązków:
-
Tworzenie i wdrażanie planu marketingowego dla ogólnopolskiej sieci restauracji,
-
Odpowiedzialność za realizacje działań marketingu 360°,
-
Tworzenie strategii marketingowej i rocznych budżetów i planów marketingowych oraz produktowych w oparciu o analizy z badań konsumenckich, cele biznesowe, wiedzę i doświadczenie, analizy finansowe;
-
Planowanie narzędzi i zasobów odpowiednich do skutecznego funkcjonowania struktury marketingu, PR i produktów w organizacji
-
Prowadzenie projektów marketingowych i PR zgodnych z celami biznesowymi firmy,
-
Przygotowywanie budżetów i kontrolowanie wydatków oraz terminowości prowadzonych projektów,
-
Ścisła i codzienna współpraca: ze wszystkimi działami firmy i kierownikami poszczególnych punktów, strukturami marketingu i PR oraz zarządem spółki
-
Nadzór nad oceną prowadzonych kampanii.
-
Wykształcenie wyższe,
-
Kilkuletnie doświadczenie w zakresie marketingu i PR,
-
Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu strukturami marketingu w sieci restauracji,
-
Znajomość social mediów, rynku mediów tradycyjnych i internetowych,
-
Umiejętność planowania z wykorzystaniem efektywnych narzędzi marketingowych i symulacji ROI (Return On Investment) z późniejszą analizą wyników,
-
Silnie rozwinięte umiejętności analityczne,
-
Doświadczenie i umiejętność pisania tekstów marketingowych,
-
Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność trafnego określania priorytetów,
-
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
-
Praktyczna wiedza z zakresu zarządzania projektami,
-
Gotowość do relokacji na terenie Polski.
-
Stabilne zatrudnienie w silnie rozwijającej się sieci,
-
Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.