Międzynarodowa firma motoryzacyjna (World famous international car brand) poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko: Doradca / Specjalista ds. Obsługi Klientów w Dziale After Sales samochodowym. To wspaniała okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w międzynarodowym zespole. Jeśli posiadasz min. 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, nie wahaj się, aby aplikować na wspomniane stanowisko.
Doradca / Specjalista ds. Obsługi Klientów w Dziale After Sales samochodowym
Miejsce pracy: Warszawa
Kluczowe zadania:
- Telefoniczny oraz osobisty kontakt z Klientami,
- Rejestracja oraz archiwizacja reklamacji Klientów przychodzących do dealer lub Car importer HQ,
- Gromadzenie, analiza informacji uzyskiwanych ze strony odpowiednich działów Car Importer HQ, Dealerów, biura prawnego oraz innych niezbędnych stron, koniecznych do udzielania odpowiedzi na wpływające reklamacje oraz zapytania ze strony Klientów,
- Udzielanie odpowiedzi na reklamacje, zapytania ze strony Klientów, dalsze monitorowanie satysfakcji Klienta oraz statusu prawnego ewentualnych roszczeń kierowanych do Car Importer HQ,
- Prowadzenie statystyk zgłaszanych reklamacji na podstawie których składane są propozycje działań naprawczych,
- Osoba odpowiedzialna za kontakt z Działem Obsługi Klienta Car Importer,
- Prowadzenie innych projektów związanych z obsługą Klientów Car Importer.
Wymagane kwalifikacje i umiejętności:
- Znajomość zagadnień technicznych w branży motoryzacyjnej,
- Umiejętność pisania pism oraz prowadzenia negocjacji,
- Bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej,
- Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (zwłaszcza Excel i PowerPoint),
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Prawo jazdy kat. B,
- Doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku w branży motoryzacyjnej,
- Wykształcenie: minimum średnie.
- Cechy osobowości: samodzielność, kreatywność w działaniu, zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań, komunikatywność, otwartość, duże zdolności interpersonalne, wysoki poziom kultury osobistej, niekonfliktowa natura, obowiązkowość oraz terminowość w realizacji zadań, odporność na stres.