Wiodący dealer z Rzeszowa obecnie poszukuje kandydatów na stanowisko:
Doradca serwisu Centrum Napraw Powypadkowych (CNP)
Ogólny opis stanowiska:
- Opieka nad Klientem serwisu CNP w salonie dealerskim (m.in. przyjmowanie zlecenia, oględziny szkody, uzgodnienie terminów, określenie zakresu prac, informowanie Klienta o przebiegu prac, przygotowywanie dokumentacji technicznej, rozliczenie z Klientem, budowanie relacji z Klientami itd.);
- Realizacja planów sprzedażowych (sprzedaż części i usług serwisowych) oraz celów jakościowych;
- Identyfikowanie potrzeb Klienta i aktywne doradztwo;
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych oraz długotrwałych relacji z Klientami;
- Współpraca z zespołem serwisowym;
- Rozpatrywanie reklamacji;
- Systematyczne raportowanie aktywności w systemie CRM;
- Systematyczne raportowanie aktywności do kierownika;
- Dbanie o wizerunek firmy oraz najwyższą jakość obsługi.
Oczekujemy:
- Wykształcenia średniego technicznego lub wyższego technicznego
- Doświadczenia w obsłudze klienta
- Realizacji założonych planów sprzedażowych,
- Nastawienia na cel i wysokiej motywacji do pracy;
- Podstawowej wiedzy na temat rozliczania szkód komunikacyjnych, technik sprzedaży i doradztwa Klientowi;
- Umiejętności prowadzenia negocjacji;
- Zdolności interpersonalnych: m.in. komunikatywność, otwartość na pracę z ludźmi, umiejętność aktywnego słuchania, asertywność;
- Umiejętności pracy w zespole;
- Nastawienia na jakościową obsługę Klienta i jego potrzeby;
- Systematyczności, rzetelności i dokładności;
- Wysokiej kultury osobistej;
- Samodzielności w działaniu oraz dobrej organizacji czasu pracy;
- Pozytywnego nastawienie do pracy;
- Budowania pozytywnego wizerunku firmy;
- Znajomość branży będzie mile widziana;
- Dobrej znajomości pakietu MS Office;
- Prawa jazdy min. kat. B.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Rozwojowa praca w pewnym i stabilnym przedsiębiorstwie;
- Wynagrodzenie połączone z atrakcyjnym systemem premiowym;
- Dodatkowe systemy motywacyjne;
- Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych podnoszących kwalifikacje zawodowe;
- Rozwój zawodowy połączony ze ścieżką kariery;
- Świadczenia socjalne.
Osiągnięcia firmy: