specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 9 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
Foodcom S.A.Kraków, Tischnera Office
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 8 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
11 godz.
Jakie będą Twoje obowiązki? Nawiązywanie relacji biznesowych z klientami B2B na podległych rynkach; Sprzedaż produktów paszowych/spożywczych/chemii przemysłowej/FMCG klientom specjalizującym się w branży produkcyjnej; Samodzielne prowadzenie negocjacji biznesowych; Nadzorowanie procesu...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online
1 dni
Twój zakres obowiązków pozyskanie i aktywne prowadzenie klienta; obsługa i kontrola procesu sprzedaży; obsługa systemu crm; realizacja zadań sprzedażowych; podpisywanie umów deweloperskich; bieżąca obsługa klientów spółki w zakresie zagadnień związanych z procesem sprzedaży oraz...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Jeśli masz ponadprzeciętne wyniki sprzedażowe, a Twoja firma nie jest w stanie Ci już więcej zaoferować… Jeśli sprzedaż to Twoja pasja… Jeśli czerpiesz z tego satysfakcję i chcesz się rozwijać… DOŁĄCZ DO NAS!!!!! W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby do pracy, na stanowisko:
Doradca Klienta
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: Kraków
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za:
aktywną sprzedaż produktów i usług OK System Polska S.A.,
pozyskanie Klientów (B2B),
budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z pozyskanymi Klientami,
analizę potrzeb, dobór i prezentację pożądanego dla danego Klienta zestawu produktów i usług z oferty OK System Polska S.A.
realizację zadań handlowo-marketingowych zgodnie ze strategią firmy.
Zainteresowani jesteśmy osobami posiadającymi:
wykształcenie minimum średnie,
doświadczenie w aktywnej sprzedaży i w budowaniu bazy Klientów,
zorientowanie na realizację celów sprzedażowych,
samodzielność i gotowość do podejmowania wyzwań,
dobrą znajomość pakietu Microsoft Office,
wysoką kulturę osobistą, nienaganną prezencję,
dodatkowym atutem będzie znajomość świadczeń pozapłacowych oraz rynku usług sportowo-rekreacyjnych.
Wybranej osobie oferujemy:
atrakcyjny system wynagrodzenia – podstawa + prowizja umożliwiająca uzyskiwanie bardzo wysokich zarobków,
możliwość rozwoju zawodowego,
interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 9 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
Foodcom S.A.Kraków, Tischnera Office
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 8 000 - 14 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
11 godz.
Jakie będą Twoje obowiązki? Nawiązywanie relacji biznesowych z klientami B2B na podległych rynkach; Sprzedaż produktów paszowych/spożywczych/chemii przemysłowej/FMCG klientom specjalizującym się w branży produkcyjnej; Samodzielne prowadzenie negocjacji biznesowych; Nadzorowanie procesu...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online
1 dni
Twój zakres obowiązków pozyskanie i aktywne prowadzenie klienta; obsługa i kontrola procesu sprzedaży; obsługa systemu crm; realizacja zadań sprzedażowych; podpisywanie umów deweloperskich; bieżąca obsługa klientów spółki w zakresie zagadnień związanych z procesem sprzedaży oraz...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...