pracownik fizyczny / asystent umowa o pracę pełny etat
5 dni
Opis stanowiska Sprzedaż produktów i usług w oparciu o wysokie Standardy Obsługi Klienta; Nawiązywanie i budowanie pozytywnej relacji z klientami; Realizacja celów sprzedażowych; Obsługa kasy fiskalnej, terminala kart płatniczych; Raportowanie sprzedaży; Dbanie o porządek i estetykę miejsca pracy.
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
nawiązywanie nowych kontaktów z instalatorami, współpraca z serwisantami kotłów gazowych, prezentacja systemów do sterowania ogrzewaniem grzejnikowym, wizyty u klientów z serwisantami i promocja systemu grzejnikowego.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 godz.
Na co dzień w naszym zespole:aktywnie sprzedajesz i promujesz produkty oraz usługi Grupy Kapitałowej naszego banku,realizujesz transakcje bezgotówkowe i/lub gotówkowe,wspierasz klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej,budujesz i utrzymujesz...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
OCHNIK S.A. jest liderem w branży odzieży i galanterii skórzanej. Twórcami sukcesu marki OCHNIK są nasi Pracownicy. Dołącz do naszego zespołu!
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Doradca Klienta
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: DK/KRCB/202111
do salonu w CH Bonarka w Krakowie
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za aktywną sprzedaż, fachowe doradztwo w zakresie produktów oferowanych przez firmę OCHNIK, przygotowanie dokumentów sprzedażowych oraz dbanie o wygląd i wystrój salonu.
Wymagania
wysoka motywacja i zaangażowanie w pracę;
otwartość na szybkie zdobywanie wiedzy;
życzliwość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych;
umiejętność pracy w zespole;
sumienność, uczciwość;
gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy;
znajomość podstaw obsługi komputera (MS Office);
doświadczenie w handlu i znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będą dodatkowym atutem.
Oferujemy
umowę o pracę na cały etat;
motywacyjny system wynagrodzeń;
możliwość rozwoju w zakresie profesjonalnej obsługi klienta oraz zasad ekspozycji;
pracownik fizyczny / asystent umowa o pracę pełny etat
5 dni
Opis stanowiska Sprzedaż produktów i usług w oparciu o wysokie Standardy Obsługi Klienta; Nawiązywanie i budowanie pozytywnej relacji z klientami; Realizacja celów sprzedażowych; Obsługa kasy fiskalnej, terminala kart płatniczych; Raportowanie sprzedaży; Dbanie o porządek i estetykę miejsca pracy.
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
nawiązywanie nowych kontaktów z instalatorami, współpraca z serwisantami kotłów gazowych, prezentacja systemów do sterowania ogrzewaniem grzejnikowym, wizyty u klientów z serwisantami i promocja systemu grzejnikowego.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 godz.
Na co dzień w naszym zespole:aktywnie sprzedajesz i promujesz produkty oraz usługi Grupy Kapitałowej naszego banku,realizujesz transakcje bezgotówkowe i/lub gotówkowe,wspierasz klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej,budujesz i utrzymujesz...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...