Grupa Żywiec, posiadający w swoim portfolio następujące marki: Heineken, Żywiec, Warka, Tatra, Królewskie, Desperados poszukuje:
- Odpowiedzialność za realizację postawionych celów sprzedaży w kanale telefonicznym
- Zapewnienie kompleksowej oraz wysokiej jakości obsługi Klienta
- Efektywna kooperacja z Przedstawicielami Handlowymi w celu bezproblemowej obsługi Klienta
- Bieżące rozwiązywanie problemów Klientów
- Minimum średniego wykształcenia
- Minimum rocznego doświadczenia w środowisku call center
- Minimum rocznego doświadczenia w sprzedaży
- Zorientowania na Klienta oraz cele Firmy
- Umiejętności komunikacyjnych
- Umiejętności sprzedażowych
- Umiejętność rozwiązywania problemów oraz pracy w zespole
- Pracę w renomowanej Firmie o ugruntowanej pozycji
- Możliwości rozwoju
- Pracę w młodym zespole
- Umowę o pracę lub umowę o pracę na zastępstwo
![](/img/firma/templates/720134/21831/bottom.jpg)
Poznaj
Grupa Żywiec Sp. z o. o.
Naszą firmę napędza piwo i społeczność pracowników, którzy są prawdziwymi pasjonatami piwowarstwa. Jesteśmy dumni z naszych osiągnięć, ale zawsze mamy apetyt na więcej.
Odważnie wytyczamy nowe ścieżki w historii piwa, dlatego doceniamy osoby, które szukają innowacyjnych rozwiązań i potrafią stale usprawniać procesy. Cenimy elastyczność w działaniu, odwagę i odpowiedzialność.
Warzymy piwo w czterech browarach. Tradycje piwowarskie w regionach, gdzie są zlokalizowane sięgają XIV wieku. W naszych browarach historia spotyka się ze współczesnością, tradycyjne metody warzenia łączymy z nowoczesnymi technologiami – po to, by oferować piwa najwyższej jakości.
Jesteśmy w Grupie Heineken i współtworzymy globalne projekty, ale w Grupie Żywiec masz możliwość realizowania własnych pomysłów, bez względu na to w jakim dziale pracujesz.
Czujesz, że odnalazłbyś się w naszym piwnym świecie? Dołącz do nas i bądź częścią Ż!